Napisano 9 Maj 200915 l przyznam ze ich porownania robia wrazenie. Ale ta kuchnia w clayu co sie renderowala 120 min zdecydowanie nie powala. Podobny efekt (zwalszcza jesli chodzi o noise 1,7) uzyska sie w innych rendererach w 5 minut. Dzieki za newsa :)
Napisano 9 Maj 200915 l Mimo wszystko robi wrażenie i ciekaw jestem czy tylko i wyłącznie optymalizacja kodu bądź jakaś nowa metoda liczenia czy jednak coś na miarę ficzerów w innych renderach bazujących głównie na uproszczaniu na przykład coś w stylu imho chyba najszybszego ze wszystkich znanych mi "brute forców", vrayowego silnika....a może jakiś fajny algorytm odszumiający wmontowali.
Napisano 13 Maj 200915 l Może wreszcie będzie można się pokusić o sensowną jakość renderów w rozdzielczości drukarskiej.
Napisano 13 Maj 200915 l Autor Paradoksalnie (tak to dobre słowo) paradoksalnie, rendery w drukarskiej rozdzielczości np.300 DPI o wiele lepiej wyglądają niż te malutkie teściki rzędu 800X600 pikseli. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym że np. kaustyka nie ma już takiego wpływu na tworzenie szumu bo nie jest składową jednego wielkiego piksela tylko gdzieś tam się pojawia w gąszczu wielu innych
Napisano 14 Maj 200915 l Mirach, powiedz w jakich "innych" renderach uzyskasz podobny efekt w 5 min...jedyny jaki mi przychodzi na myśl to vray, bo mental na pewno odpada (jeżeli mowa o brute force), chyba ze mówimy o renderfarmie...Do tego vray to render biased, a jak wiadwomo rendery biased i unbiased to dwie inne bajki, maxwell kombinuje trochę inaczej, aby uzytkownik kliknął 2 razy i miał gotowy render,natmiast w renderach biased spedziesz kilka chwil na testach oswietlenia...a pozniej na renderze dziennym i nocnym, tutaj masz to wszystko za jednym zamachem i mam nadzieję, że twórcy pokuszą się o więcej w zakładce multilight,a także o jakiś post effect.
Napisano 4 Lipiec 200915 l Autor trzecia jaskółka właśnie wyszła - podobno ma się polepszyć jakość , szczegóły pod linkiem http://www.maxwellrender.com/version2/quality.html
Napisano 7 Lipiec 200915 l kurcze nie siedzę w Maxwell ani w Vray ale renderki takiej jakości jak pokazują to w LW + rodzimy Kray to dosłownie można zrobić niemal w real time
Napisano 7 Lipiec 200915 l Tu jest video pokazujące Kraya w akcji: Artzgodka - widać, że nie wiesz co piszesz... real time? wolne żarty :)
Napisano 7 Lipiec 200915 l napisałem, że takie obrazki jak pokazano i niemal w real time - wiem co piszę używam Kray co do testu to nie wiem która to ver Kray i jakie CPU - no i ustawienia Kray są b. istotne
Napisano 24 Lipiec 200915 l Autor nowe jaskółki wypuścili , szczególnie caustics wygniata w porównaniach
Napisano 20 Sierpień 200915 l maxwell bedzie rzadzic, tutaj jest przyszlosc 3D. hehe, szczerze wątpię. Dużo zależy jak elastyczny będzie i jak się sprawdzi przy animacji. Ale na pewno jest to dobry soft do pewnych bardzo konkretnych zastosowań. "Przyszłość 3d" to chyba jednak za dużo powiedziane :) Pozdrawiam
Napisano 20 Sierpień 200915 l Do wizualizacji, o stille mi tu głównie chodzi, to rzeczywiście może być przyszłość. Przy animacjach jakoś jednak sobie nie wyobrażam żeby każda klatka była liczona w taki sposób :) Oczywiście fajnie by było :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto