Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

arty promocyjne do gry call of juarez które robiłem w pracy, ukazaly sie wlasnie w nowym cd action

pozdrawiam

 

cdactionfrontamin.jpg

 

marisa2dmin.jpg

 

edit dorzucam jescze inne

 

art1amin.jpg

 

i koncept kopalni w tle tego wyzej, ktory robiłem jakis rok temu na początku projektu

47526747.jpg

Edytowane przez WWWoj

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

rzecz się dzieje w czasach gdy młodzi ludzie zwracali się do kobiet "ma'am" a do mężczyzn "sir"...

 

fajny klimacior, podoba mi się...

Napisano
  • Autor

Tak jest, sa tam podmalowane 3d low poly, ale nie zupełnie, bo niektore rzeczy jak reka pistolet pas i inne fragmenty sa malowane zupełnie od nowa do tego rendery ciete i manipulowanie ustawieniem pozy, perspektywą itp. W drugim juz bardziej klasyczna podmalówka tylko w tle drzewko malowane. Wrzuce pozniej rendery z ktorych korzystalem jak znajde.

Napisano

Gratuluję okładki :)

Fajnie że tyle na niej podmalowałeś.

Napisano

Fajnie fajnie tylko jak dla mnie wciaz za duzo tego 3d widac. Ale w summie taka tendencja teraz z artami promocyjnymi. Panienka na drugim wrecz zjawiskowa - ale ta zgieta reka za nia - jak z posera :P

Napisano
  • Autor

thnx Wam

Tortur: Nie no wrzuciłem na razie tylko to co juz i tak sie ukazalo :p

Omen: no niestety niektorych rzeczy nie moge ruszac jak sie góra nie zgodzi, w tym z panną nie miałem zadnego wpływu na ich pozy, fuks ze babke wylicytowałem i wyeksponowane cycki :]. Moim zdaniem tez fajniej byłoby gdyby całośc była malowana, ale na to nie bylo zgody i czasu niestety.

Napisano

a ja tak nie uwazam. To gra, postacie sa dosyc realistyczne. Po co udawac, ze jest inaczej?

 

Czasy malowanych portretow na opakowaniach minely wraz z Donkie Kongiem.

 

 

a jezeli chodzi o prace, to wypasik. nie podoba mi sie ta z kleczacym szeryfem, ze wzgledu na nieczytelna poze postaci z lewej. kamera powinna byc z prawej strony, zeby podkreslic reke mierzaca w dol.

 

i tyle.

Napisano
a ja tak nie uwazam. To gra, postacie sa dosyc realistyczne. Po co udawac, ze jest inaczej?

 

Czasy malowanych portretow na opakowaniach minely wraz z Donkie Kongiem.

 

 

a jezeli chodzi o prace, to wypasik. nie podoba mi sie ta z kleczacym szeryfem, ze wzgledu na nieczytelna poze postaci z lewej. kamera powinna byc z prawej strony, zeby podkreslic reke mierzaca w dol.

 

i tyle.

 

po co udawać ze gra wygląda lepiej niż wygląda? od zobaczenia jak wygląda gra w akcji mam screeny i filmy.

WWWoj pokazał świetne prace, ale to głupi trend, ostatnie fajne rysowane promo arty widziałem przy okazji gta4, wczesniej przy cold fear i vampire the masquerade: bloodlines, i nikt mi nie powie że były one w jakikolwiek sposób gorsze od tej panującej wszędzie sztuczyzny.

Napisano

Wiesz, wszystko potrzebuje troche milosci w photoshopie;)

 

Nie mowie, ze ma wygladac lepiej. W zasadzie mowie cos zupelnie odwrotnego;) Jestem przeciwny udawaniu, ze jest lepiej. Taka podmalowka nie zmienia wiele, postac nadal wyglada growo.

 

To o czym mowisz (gta4) wymaga pomyslu, kasy i ludzi, ktorzy to zrobia. Takie podmalowki i montaze jak wyzej, moze zrobic "grafik 2d" wewnatrz firmy;)

 

Nota bene bardzo mi sie podobaja Twoje ilustracje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności