Napisano 9 Czerwiec 200915 l arty promocyjne do gry call of juarez które robiłem w pracy, ukazaly sie wlasnie w nowym cd action pozdrawiam edit dorzucam jescze inne i koncept kopalni w tle tego wyzej, ktory robiłem jakis rok temu na początku projektu Edytowane 9 Czerwiec 200915 l przez WWWoj
Napisano 9 Czerwiec 200915 l rzecz się dzieje w czasach gdy młodzi ludzie zwracali się do kobiet "ma'am" a do mężczyzn "sir"... fajny klimacior, podoba mi się...
Napisano 9 Czerwiec 200915 l fajne. Czy postaci są podmalowanymi 3D? Jakiś montaż z fotami? Zdradź proszę trochę technikaliów. pozdrawiam
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Autor Tak jest, sa tam podmalowane 3d low poly, ale nie zupełnie, bo niektore rzeczy jak reka pistolet pas i inne fragmenty sa malowane zupełnie od nowa do tego rendery ciete i manipulowanie ustawieniem pozy, perspektywą itp. W drugim juz bardziej klasyczna podmalówka tylko w tle drzewko malowane. Wrzuce pozniej rendery z ktorych korzystalem jak znajde.
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Fajnie fajnie tylko jak dla mnie wciaz za duzo tego 3d widac. Ale w summie taka tendencja teraz z artami promocyjnymi. Panienka na drugim wrecz zjawiskowa - ale ta zgieta reka za nia - jak z posera :P
Napisano 10 Czerwiec 200915 l Autor thnx Wam Tortur: Nie no wrzuciłem na razie tylko to co juz i tak sie ukazalo :p Omen: no niestety niektorych rzeczy nie moge ruszac jak sie góra nie zgodzi, w tym z panną nie miałem zadnego wpływu na ich pozy, fuks ze babke wylicytowałem i wyeksponowane cycki :]. Moim zdaniem tez fajniej byłoby gdyby całośc była malowana, ale na to nie bylo zgody i czasu niestety.
Napisano 10 Czerwiec 200915 l a ja tak nie uwazam. To gra, postacie sa dosyc realistyczne. Po co udawac, ze jest inaczej? Czasy malowanych portretow na opakowaniach minely wraz z Donkie Kongiem. a jezeli chodzi o prace, to wypasik. nie podoba mi sie ta z kleczacym szeryfem, ze wzgledu na nieczytelna poze postaci z lewej. kamera powinna byc z prawej strony, zeby podkreslic reke mierzaca w dol. i tyle.
Napisano 10 Czerwiec 200915 l a ja tak nie uwazam. To gra, postacie sa dosyc realistyczne. Po co udawac, ze jest inaczej? Czasy malowanych portretow na opakowaniach minely wraz z Donkie Kongiem. a jezeli chodzi o prace, to wypasik. nie podoba mi sie ta z kleczacym szeryfem, ze wzgledu na nieczytelna poze postaci z lewej. kamera powinna byc z prawej strony, zeby podkreslic reke mierzaca w dol. i tyle. po co udawać ze gra wygląda lepiej niż wygląda? od zobaczenia jak wygląda gra w akcji mam screeny i filmy. WWWoj pokazał świetne prace, ale to głupi trend, ostatnie fajne rysowane promo arty widziałem przy okazji gta4, wczesniej przy cold fear i vampire the masquerade: bloodlines, i nikt mi nie powie że były one w jakikolwiek sposób gorsze od tej panującej wszędzie sztuczyzny.
Napisano 10 Czerwiec 200915 l Wiesz, wszystko potrzebuje troche milosci w photoshopie;) Nie mowie, ze ma wygladac lepiej. W zasadzie mowie cos zupelnie odwrotnego;) Jestem przeciwny udawaniu, ze jest lepiej. Taka podmalowka nie zmienia wiele, postac nadal wyglada growo. To o czym mowisz (gta4) wymaga pomyslu, kasy i ludzi, ktorzy to zrobia. Takie podmalowki i montaze jak wyzej, moze zrobic "grafik 2d" wewnatrz firmy;) Nota bene bardzo mi sie podobaja Twoje ilustracje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto