Skocz do zawartości

finished 2D:Call of Juarez (bound in blood)


WWWoj

Rekomendowane odpowiedzi

arty promocyjne do gry call of juarez które robiłem w pracy, ukazaly sie wlasnie w nowym cd action

pozdrawiam

 

cdactionfrontamin.jpg

 

marisa2dmin.jpg

 

edit dorzucam jescze inne

 

art1amin.jpg

 

i koncept kopalni w tle tego wyzej, ktory robiłem jakis rok temu na początku projektu

47526747.jpg

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tak jest, sa tam podmalowane 3d low poly, ale nie zupełnie, bo niektore rzeczy jak reka pistolet pas i inne fragmenty sa malowane zupełnie od nowa do tego rendery ciete i manipulowanie ustawieniem pozy, perspektywą itp. W drugim juz bardziej klasyczna podmalówka tylko w tle drzewko malowane. Wrzuce pozniej rendery z ktorych korzystalem jak znajde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thnx Wam

Tortur: Nie no wrzuciłem na razie tylko to co juz i tak sie ukazalo :p

Omen: no niestety niektorych rzeczy nie moge ruszac jak sie góra nie zgodzi, w tym z panną nie miałem zadnego wpływu na ich pozy, fuks ze babke wylicytowałem i wyeksponowane cycki :]. Moim zdaniem tez fajniej byłoby gdyby całośc była malowana, ale na to nie bylo zgody i czasu niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tak nie uwazam. To gra, postacie sa dosyc realistyczne. Po co udawac, ze jest inaczej?

 

Czasy malowanych portretow na opakowaniach minely wraz z Donkie Kongiem.

 

 

a jezeli chodzi o prace, to wypasik. nie podoba mi sie ta z kleczacym szeryfem, ze wzgledu na nieczytelna poze postaci z lewej. kamera powinna byc z prawej strony, zeby podkreslic reke mierzaca w dol.

 

i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tak nie uwazam. To gra, postacie sa dosyc realistyczne. Po co udawac, ze jest inaczej?

 

Czasy malowanych portretow na opakowaniach minely wraz z Donkie Kongiem.

 

 

a jezeli chodzi o prace, to wypasik. nie podoba mi sie ta z kleczacym szeryfem, ze wzgledu na nieczytelna poze postaci z lewej. kamera powinna byc z prawej strony, zeby podkreslic reke mierzaca w dol.

 

i tyle.

 

po co udawać ze gra wygląda lepiej niż wygląda? od zobaczenia jak wygląda gra w akcji mam screeny i filmy.

WWWoj pokazał świetne prace, ale to głupi trend, ostatnie fajne rysowane promo arty widziałem przy okazji gta4, wczesniej przy cold fear i vampire the masquerade: bloodlines, i nikt mi nie powie że były one w jakikolwiek sposób gorsze od tej panującej wszędzie sztuczyzny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, wszystko potrzebuje troche milosci w photoshopie;)

 

Nie mowie, ze ma wygladac lepiej. W zasadzie mowie cos zupelnie odwrotnego;) Jestem przeciwny udawaniu, ze jest lepiej. Taka podmalowka nie zmienia wiele, postac nadal wyglada growo.

 

To o czym mowisz (gta4) wymaga pomyslu, kasy i ludzi, ktorzy to zrobia. Takie podmalowki i montaze jak wyzej, moze zrobic "grafik 2d" wewnatrz firmy;)

 

Nota bene bardzo mi sie podobaja Twoje ilustracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności