Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Takie coś inspirowane Residentem filmowym. Film był mocno średni ale miał swój klimat ;) . W modelu można by jeszcze coś poprawić, ale w tej chwili już robie następne. może wrócę do niego. Uwagi mile widziane. Siatki na oknach sie nie czepiać. była na referce.

pierwsza idzie referka:

377.jpg

 

 

A tu mój model:

Tris:6733

color, spec, normal :1024

 

hummerreextinction.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tex + Model super, Engine Crysisa albo render z GI i wyglądało by total osom.

 

Lecz myślę że za bardzo smukłe kąty zrobiłeś, hummer jest bardziej kwadratowy

 

np. Między przednią szybą a maską

Napisano

Davegraph - O kratach na geometrii nie pomyślałem. a mogłem bo rzeczywiście o niebo lepiej by to wyglądało. poly i tak to ma troche wiec jeden tysiączek by mu nie zaszkodził mocno, ale potem tu by sie czepiali dlaczego nie na alphie ;)

 

Kruku - Jak ci sie śpieszy to siatka jest w wipie. Dużo sie nie zmieniło. trochę poweldowałem tylko. A siatkę finalną dam pod wieczór. muszę sie z paroma sprawami obrobić. Wieczorem też texy.

 

FAlcom - to jest ten "brzydki hummer" H2. Te są barzdiej smukłe, robiłem według blueprintów i tam nachylenie było ok. Ale jak teraz patrze rzeczywiście wydaje sie zbyt smukły.

Gość Marioza
Napisano

elgancki furak, nie podoba mi sie jedynie przednia szyba ma sie wraznie ze ta siata lekko pływa na uv, uv na ostaniej bocznej szybie pływa co widac dosyc bardzo podbnie srodkowe zaluzje sie cos chwiją po srodku, wersja z ciemnieszą maską lepsza moim zdaniem, przydalby sie te linki na dachu tak jak na focie

Napisano

No rzeczywiscie szkoda ze niema tych paskow mocująchych i wymodelowaniej kraty na szybie. Ogolnie dobry game - art ale nie powala :).

 

Pozdrawiam.

Napisano

na chwile obecną chyba spisze ten model na straty. To jeden z najsłabszych jak zrobiłem ostatnio. Nie powala a powinno ;) dałem ciała trochę ;) Jak bede miał wiecej czasu to przysiedze nad nim dłużej. Dzięki za rady. naprawde są pomocne

Gość Marioza
Napisano

ja bym go nie spisywal na straty, wygląda typowo pod gre a nie jak picowany, jest extra poza tymi drobnymi niuansami , przednia szyba , tylna boczna, maska , paski czy linki na dachu , te poprawki to chwila roboty i zarzuc w koncu textrukie :)

Gość Marioza
Napisano

textruka gites, mysle ze poprawienie tych kratek to chwila roboty

Napisano

Ja osobiscie bym sie doczepil do mapowania :) nie wiem po co robic 2 te same kola na jednej teksturze i czemu nie jest tile'owana? za malo symetrii nic nie oszczedzales na teksturze :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności