Eric_Draven Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Takie coś inspirowane Residentem filmowym. Film był mocno średni ale miał swój klimat ;) . W modelu można by jeszcze coś poprawić, ale w tej chwili już robie następne. może wrócę do niego. Uwagi mile widziane. Siatki na oknach sie nie czepiać. była na referce. pierwsza idzie referka: A tu mój model: Tris:6733 color, spec, normal :1024
Davegraph Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 bardzo fajnie wygląda , kraty na przedniej szybie mogły być na geometrii , pewnie lepiej by to wyglądało po za tym podoba mi się.
Kruku Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Wygląda porządnie ;] ale siatki nie pokazałeś ;p color, spec, normal też ciekaw jestem ja wygląda ;]
naeq Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Tex + Model super, Engine Crysisa albo render z GI i wyglądało by total osom. Lecz myślę że za bardzo smukłe kąty zrobiłeś, hummer jest bardziej kwadratowy np. Między przednią szybą a maską
Eric_Draven Napisano 12 Lipiec 2009 Autor Napisano 12 Lipiec 2009 Davegraph - O kratach na geometrii nie pomyślałem. a mogłem bo rzeczywiście o niebo lepiej by to wyglądało. poly i tak to ma troche wiec jeden tysiączek by mu nie zaszkodził mocno, ale potem tu by sie czepiali dlaczego nie na alphie ;) Kruku - Jak ci sie śpieszy to siatka jest w wipie. Dużo sie nie zmieniło. trochę poweldowałem tylko. A siatkę finalną dam pod wieczór. muszę sie z paroma sprawami obrobić. Wieczorem też texy. FAlcom - to jest ten "brzydki hummer" H2. Te są barzdiej smukłe, robiłem według blueprintów i tam nachylenie było ok. Ale jak teraz patrze rzeczywiście wydaje sie zbyt smukły.
PIraT Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Świetny :D Co prawda nie podoba mi się textura maski ale jest bardzo dobrze :D
Gość Marioza Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 elgancki furak, nie podoba mi sie jedynie przednia szyba ma sie wraznie ze ta siata lekko pływa na uv, uv na ostaniej bocznej szybie pływa co widac dosyc bardzo podbnie srodkowe zaluzje sie cos chwiją po srodku, wersja z ciemnieszą maską lepsza moim zdaniem, przydalby sie te linki na dachu tak jak na focie
Levus Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Zapomniałeś o paskach mocujących rzeczy na dachu:p Toto wygląda jakoby miało spaść zaraz.. pzdr!
AkkA Napisano 16 Lipiec 2009 Napisano 16 Lipiec 2009 No rzeczywiscie szkoda ze niema tych paskow mocująchych i wymodelowaniej kraty na szybie. Ogolnie dobry game - art ale nie powala :). Pozdrawiam.
Eric_Draven Napisano 17 Lipiec 2009 Autor Napisano 17 Lipiec 2009 na chwile obecną chyba spisze ten model na straty. To jeden z najsłabszych jak zrobiłem ostatnio. Nie powala a powinno ;) dałem ciała trochę ;) Jak bede miał wiecej czasu to przysiedze nad nim dłużej. Dzięki za rady. naprawde są pomocne
Gość Marioza Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 ja bym go nie spisywal na straty, wygląda typowo pod gre a nie jak picowany, jest extra poza tymi drobnymi niuansami , przednia szyba , tylna boczna, maska , paski czy linki na dachu , te poprawki to chwila roboty i zarzuc w koncu textrukie :)
Eric_Draven Napisano 18 Lipiec 2009 Autor Napisano 18 Lipiec 2009 już już, nie poganiaj ;) "może" go poprawie ;) teksturka: siatka: http://img217.imageshack.us/img217/3652/hummerwire.jpg
Gość Marioza Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 textruka gites, mysle ze poprawienie tych kratek to chwila roboty
odnetniN Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 Ja osobiscie bym sie doczepil do mapowania :) nie wiem po co robic 2 te same kola na jednej teksturze i czemu nie jest tile'owana? za malo symetrii nic nie oszczedzales na teksturze :P
Pussik Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 Mam wrażenie, że model jest dłuższy niż oryginał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się