Napisano 12 Lipiec 200915 l Takie coś inspirowane Residentem filmowym. Film był mocno średni ale miał swój klimat ;) . W modelu można by jeszcze coś poprawić, ale w tej chwili już robie następne. może wrócę do niego. Uwagi mile widziane. Siatki na oknach sie nie czepiać. była na referce. pierwsza idzie referka: A tu mój model: Tris:6733 color, spec, normal :1024
Napisano 12 Lipiec 200915 l bardzo fajnie wygląda , kraty na przedniej szybie mogły być na geometrii , pewnie lepiej by to wyglądało po za tym podoba mi się.
Napisano 12 Lipiec 200915 l Wygląda porządnie ;] ale siatki nie pokazałeś ;p color, spec, normal też ciekaw jestem ja wygląda ;]
Napisano 12 Lipiec 200915 l Tex + Model super, Engine Crysisa albo render z GI i wyglądało by total osom. Lecz myślę że za bardzo smukłe kąty zrobiłeś, hummer jest bardziej kwadratowy np. Między przednią szybą a maską
Napisano 12 Lipiec 200915 l Autor Davegraph - O kratach na geometrii nie pomyślałem. a mogłem bo rzeczywiście o niebo lepiej by to wyglądało. poly i tak to ma troche wiec jeden tysiączek by mu nie zaszkodził mocno, ale potem tu by sie czepiali dlaczego nie na alphie ;) Kruku - Jak ci sie śpieszy to siatka jest w wipie. Dużo sie nie zmieniło. trochę poweldowałem tylko. A siatkę finalną dam pod wieczór. muszę sie z paroma sprawami obrobić. Wieczorem też texy. FAlcom - to jest ten "brzydki hummer" H2. Te są barzdiej smukłe, robiłem według blueprintów i tam nachylenie było ok. Ale jak teraz patrze rzeczywiście wydaje sie zbyt smukły.
Napisano 12 Lipiec 200915 l Świetny :D Co prawda nie podoba mi się textura maski ale jest bardzo dobrze :D
Napisano 14 Lipiec 200915 l elgancki furak, nie podoba mi sie jedynie przednia szyba ma sie wraznie ze ta siata lekko pływa na uv, uv na ostaniej bocznej szybie pływa co widac dosyc bardzo podbnie srodkowe zaluzje sie cos chwiją po srodku, wersja z ciemnieszą maską lepsza moim zdaniem, przydalby sie te linki na dachu tak jak na focie
Napisano 15 Lipiec 200915 l Zapomniałeś o paskach mocujących rzeczy na dachu:p Toto wygląda jakoby miało spaść zaraz.. pzdr!
Napisano 16 Lipiec 200915 l No rzeczywiscie szkoda ze niema tych paskow mocująchych i wymodelowaniej kraty na szybie. Ogolnie dobry game - art ale nie powala :). Pozdrawiam.
Napisano 17 Lipiec 200915 l Autor na chwile obecną chyba spisze ten model na straty. To jeden z najsłabszych jak zrobiłem ostatnio. Nie powala a powinno ;) dałem ciała trochę ;) Jak bede miał wiecej czasu to przysiedze nad nim dłużej. Dzięki za rady. naprawde są pomocne
Napisano 17 Lipiec 200915 l ja bym go nie spisywal na straty, wygląda typowo pod gre a nie jak picowany, jest extra poza tymi drobnymi niuansami , przednia szyba , tylna boczna, maska , paski czy linki na dachu , te poprawki to chwila roboty i zarzuc w koncu textrukie :)
Napisano 18 Lipiec 200915 l Autor już już, nie poganiaj ;) "może" go poprawie ;) teksturka: siatka: http://img217.imageshack.us/img217/3652/hummerwire.jpg
Napisano 24 Sierpień 200915 l Ja osobiscie bym sie doczepil do mapowania :) nie wiem po co robic 2 te same kola na jednej teksturze i czemu nie jest tile'owana? za malo symetrii nic nie oszczedzales na teksturze :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto