Skocz do zawartości

Animacja 3d: Teczka Animacyjna


Waldx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No i wybicia.. ciężko podskoczyć nie uginając nóg.. a u Ciebie i w pierwszym wyskoku z dziury i późniejszym wyskoku z wody do łódki brakuje takiego ugięcia. Ruch kamery bym zdecydowanie poprawił - szczególnie początek bo tak startuje z byka nie wiedzieć czemu. Dłonie to już Traitor napisał. Ogólnie trochę wykończenia by się przydało, ale jako ćwiczonko to spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największy minus, początkowy ruch głowy. Przy takim machnięciu wypadało by, by złamał sobie kark lub chociaż reszta ciała zareagowała. Ja to bym się chyba przewrócił.

 

Największy plus, ruch łódki przy wyskakiwaniu.

 

Generalnie na plus, choć można było by przy tym posiedzieć i dopracowywać:

Łódka na wodzie jest sztywna i sztywno reaguje.

Łódka odpływa w równym tempie, a powina być zmienna gdy postać "dotyka" łodzi (tu wywierana jest spora siła)

 

PS:ja bym na jego miejscu, użył wiosła do odkopania, chyba że odkopywał wiosłem, a potem odniósł je na łódź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwus :)

 

wiewior ogolnie spoko - ale ogon chyba niepotrzebnie taki ogomny jest - albo przydalby sie mniejszy , albo bardziej animowany i ruchomy , bo jest sztywnawy i niepotrzebnie psuje wrazenie.

Ogolnie bardzo spoko :) !

 

 

 

 

pozdrawiam i zycze podwozenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności