Jump to content

Ogien wojny: Lost for Words


SCORPI
 Share

Recommended Posts

Do¶ć póĽnio przyst±piłem do bitwy... Dopiero gdy kolega podsun±ł mi pewien pomysł, chwalił się w klasie swoimi czołgami tworzonymi w paincie. Od razu odpaliłem maxa i zacz±łem tworzyć swój... Dało to też pocz±tek pomysłu z uczestniczeniem w tej bitwie... Scena ma wygl±dać mniej wiecej w ten sposób: powiedzmy że jest rok kilka tysięcy który¶, na dnie oceanu odkryto dziwny pojazd, czołg z III Rzeszy... Holowniki przyczepione do czołgu o¶wietlaj± go swymi refrektorami... Pierwszy model zd±żyłem już zrobić, i okryłem go muszelkami :) jeszcze została reszta... Chciałem wcz¶niej zamie¶cić już to na forum, wtedy kiedy zacz±łem, znaczy się 2 dni temu... ale nie wiedzieć czemu forum nie działało... no ale szybko nadrobię

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No i wydłubałem z maxa kawałek holownika... Narazie są to tylko chwytaki, ale jutro może pojawi się coś więcej... A i sory za te kropki czarne między miejscem zetknięcia się oiektów... zlikwiduje je, ale póżniej, żeby niepsuć elastyczności w tworzeniu wszystkiego.

Link to comment
Share on other sites

No dziś rano przez godzine tyle zrobiłem :P ale ciągne dalej... Co do reszyt to zrobie jeszcze mu taką odstającą główke, taką na wzór battle droida ze Star Warsów epizod I... Dość mała będzie w porównaniu z resztą... tyle, że szyjka bedize długości tak miejwięcej 1/3 całości. Wogóle to ogólnie ma wyglądać jak ten mały holownik z gry HOMEWORLD, ktoś kojaży? Bo głównie na nim sie wzoruje...

Link to comment
Share on other sites

Aaa... i co do muszelek :P bo ktoś sie pytał... Znalazłem nad morzem! Prawda, że ładne? Mając 14 lat ma sie czas... A tak serio to są poprostu sfery, liczba scianek każdej to max. 10 ( chodzi o obwód, czyli dośc kańciasty) przy tych miejszych troche mniej... :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Noo i puszczam rendering całej sceny... no brakuj jeszcze oświetlenia, bąbelków powietrza, mułu piachu i rybek, śiwatła relfektorów, flary :) mam nadzieje, że się nie zawiesi i, że rano będą już wyniki... a jak tak to umieszcze... ale jeszcze dużo zmienie :P. Zastanawiam sie ciagle nad teksturkami tych holowników...

 

Link to comment
Share on other sites

He he, boms, dzięki... nity dodam :) a tymczasem wysyłam to co sie wyrenderowało... ( czas 51:25, scianki 2.340.030, obiektów 554) a co do cieni... to pierwsza wersja może gubić kolory jak wtopię w ciemną otchłań wód oceanu... ale jeszcze zobaczymy

 

Link to comment
Share on other sites

wiesz co, ale tą antenke to jednak przydalo by sie odciac, wiesz no jednak pare lat pod woda to ze stali nie wiele zostaje, a przynajmniej z takiej cienkiej antenki.(przyklad titanic), dno morza widac ze prostokatne bo za blisko sie koncz, a po za tym to calkiem fajne, pozdrawiam, nie chwal sie tak wiekiem ;)

Link to comment
Share on other sites

czy te cholowniki lepiej nie wygladaly by bez tych \"glow\" ???

czolg jest masywny wiec powinien chyba osiasc w piasku. brakuje tez jakichs roslinek czegos takiego jak \"trawa morska\" :) w tle. ten ciemniejszy render jest chyba lepszy, tylko powinien miec jasniejsze tlo ( takie morskie zielonkawe ;).

no i oczywiscie brakuje caustica, bez pozadnego caustica nie moze byc scen podwodnych :)

 

fajne oby tak dalej

 

Link to comment
Share on other sites

Eh.. kulcze crass... nieźle mie skrytykowałeś... 2+... takie oceny to tylko z histy sie zdażały :( nio ale pokombinuje coś... zmienie obiecuje... ale jakbym sie decydował na ciemniejsze napewnio nie bedzie efektu cactiusic.... prziecie kikla tysięcy metrów pod powierzchnią wody castiusic już niknieje no nie? dla tradycji umieszczam renderink... większy odpowiednik wcześniejszego... to na 2+... ale zmienie jeszcze

 

 

dzięki za krytyke... oto chodzi przecie...

 

i czekam na jaśniejsze uwagi...

 

co do antenki jeszcze zdąże popsuć

:P...

Link to comment
Share on other sites

yyy troche to dziwnie wygląda to co zorobiłeś crass... jakby ktoś to pomazał gąbką... i wgyląda jak choinka świąteczna... zadużo pod nią chyba siedziałeś... nio i zadużo bajek, szczególnie o rudolfie tym reniferze z świecącym nosem :) mam lepszego pomysła... bedzie dobrze :) jeszcze sie wygrzebie... odratuje wszystko

 

 

Link to comment
Share on other sites

skoro czolg jest kilka tysciecy metrow pod woda to ten jasniejszy render odpada , ten ciemniejszy tez - bo na takiej glebokosci jest ciemno jak w dupie ;)

 

dodaj caustic ( no i volume light ) i zobacz jak to wyglada.

 

btw. jak czolg ( z III rzeszy ) mogl sie dostac na glebokosc kilku tysiecy metrow ??

 

Link to comment
Share on other sites

heheheh za duzo bajek :) coz nie ogladam duzo telewizji, a image zrobilem na szybko zeby ci pokazac jak moglbys ew. rozmiescic swiatla zeby bylo ciekawiej, a i tak przy okazji dorzuce krytyke mojej dziewczyny ktora z grafika komputrowa nie ma nic wspolnego :)

 

Zgadza sie ze mna, znaczy modele qll, tekstury z poczatku tez natomiast kompozycja wedlug niej wyglada tak:

jakis zartownis wyjal czolg z morza i wrzucil go do 5 metrowego basenu na ktorego dnie ktos namalowal piasek. TAkze zastanow sie nad tym, jak juz mowilem ma potencjal, a to juz duzo. Greetz

Link to comment
Share on other sites

quote:

\"i wgyląda jak choinka świąteczna... zadużo pod nią chyba siedziałeś... nio i zadużo bajek, szczególnie o rudolfie tym reniferze z świecącym nosem\"

 

A, moze i masz jakies predyspozycje ale brakuje ci umiejetnosci dyplomatycznych i troszke samokrytyki :).

 

Link to comment
Share on other sites

 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy