Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

aha a ktos tuaj kiedys zapodawal screeny z calkiem dobrego engina ,chyba to byl don mario

ale nie pamietam dokladnie .Kojarzycie co to za engin byl?

Napisano (edytowane)

dzieki:)..... ale kurde nigdzie nie widze ceny tego toolbaga.Mozesz cos na jego temat powiedziec daje rade? jakie ma oswietlenie?

Edytowane przez jacenty
Gość Marioza
Napisano (edytowane)

8Monkeylabs udostępnil tylko vjuwer Toolbaga na DW4, jakąs gre tam na tym pichcą lub pichcili w kazdym razie chyba to nie jest do kupienia, na polycouncie byly wątki o tym enginie i skriny juz dość dawno bo z rok czy 2 lata temu

 

edit \ dokladnie to sie zwie marmoset engine a toolbag to moduł tego wjuwera chiba

Edytowane przez Marioza
Napisano

Nie napisales do czego konkretnie ten silnik, jakie macie plany itp.

Polecam Ogre3D. Jest opensourcowy, sporo potrafi i co najwazniejsze ma baaardzo rozbudowane community.

Napisano

Hehe wspomnienia co Bruneq XD

Jeżeli masz ok 4 dobrych programistów którzy napiszą ci narzędzia i mechanizmy do gry + parę miesięcy to z darmowych jak najbardziej Ogre 3D ;] ale jak już brun napisał to tylko renderer + kiczowe narzędzia :/ (z doświadczenia wiem że żaden darmowy nie nadaje się do użycia od tak i ogólnie są kiepskie :(, jeżeli masz jakieś ambitne plany to polecam kupić).

Co ty w zasadzie potrzebujesz ?

Napisano

Do platformowek i nie tylko.Myslimy tez o malych gierkach multi w 3d.Sami nie wiemy dokladnie co bedziemy robic narazie zaczynamy taka platformowke, moze niedlugo wrzuce tu screena.

Napisano

Torque wychodzi dosyć tanio dla indie games.

Delta3d za free to wypas jeżeli chodzi o silniki + mega potężne można dołączyć sieciowanie z HLA, jest to połączenie kupy opensourowych projektów ODE(fizyka), OGS(opengl) itp.

Na Super proste gierki polecam microsoftowe XNA, + można sprzedawać na XBOX LIVE gierki i ludzie to kupują o dziwo. Znaczy w XNA można napisać dokładnie co się chce, bez ograniczeń. Całą logikę gry trzeba samemu napisać, ale za to microsoft sponsoruje robiących tutoriale itp i jest tego w sieci od cholery.

O tyle darmowy że nie można sprzedawać poza Xbox live

od castle crashers

do jakiś samochodówek

bardzo fajna obsługa tych wszystkich shaderów HLSL, jeżeli ktoś chce pisać takowe. wszystko widać jak na ręku. Np. w Delta3d warstwa graficzna jest dosyć głęboko, tutaj na samym wierzchu. Irchilt też ma fajne tutoriale.

Napisano

propo xna i xbox live ostatnio czytalem ze microsoft blokuje malych producentow i nie chce wpuszczac ich na xboxlive.Nawet to troche potwierdza sie bo kumpel nie moze od jakiegos czasu sprzedac tam swojej gierki..:(

Napisano

Gdzie blokuja? Na Arcade czy na Community games?

To pierwsze zawsze kontrolowali i sie nie dziwie, ze maja dosc puzzli czy innego badziewia.

A drugie mialo byc otwarte.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności