Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość User190
Napisano

Ładne,... ale czy nie wystarczyłoby dać displacementa (wydaje mi się, że to dość mały element w stosunku do całości).

Napisano
Ładne,... ale czy nie wystarczyłoby dać displacementa (wydaje mi się, że to dość mały element w stosunku do całości).

 

Burn in hell ! :D

 

A tak poważnie... dobry displacement jest dobry gdy się go wypali z high mesha, szybciej jest wymodelować albo wyskalpcić niż go malować :) ... Więc na jedno wychodzi.

 

Ale mniejsza o to, jest ważny powód dla którego nie zamienię tego elementu, odegra ważną rolę :)

 

Pozdrawiam

Napisano
mocny poczatek,pozdro

 

heh... a kysz demonie. :P

 

 

Bierz przykład z kolegi Eden'a jeśli chodzi o cierpliwość (i nie tylko ;) ) i jeżeli uda Ci się zrobić model z tak wysokim detalem jak teraz mówisz to miej ram w pobliżu duuuużo ramu :D

 

 

Ale tak jak już wcześniej pisali ludziska chyba nie potrzeba aż tam się męczyć nad duperelkami ;) tak czy siak ładne i tylko czekać na więcej.

Gość User190
Napisano
Burn in hell ! :D

 

A tak poważnie... dobry displacement jest dobry gdy się go wypali z high mesha, szybciej jest wymodelować albo wyskalpcić niż go malować :) ... Więc na jedno wychodzi.

 

Ale mniejsza o to, jest ważny powód dla którego nie zamienię tego elementu, odegra ważną rolę :)

 

Pozdrawiam

 

Aj, chyba, że to tak ;)

A tak na serio, jeśli miałbyś czas spróbuj sobie na szybko w photoshopie zrobić taką b&w mapkę - naprawdę mam wrażenie, że zajęłoby Ci to 5 minut i wyglądało niewiele gorzej :)

Napisano

życzę przede wszystkim WYTRWAŁOŚCI w dalszym modelowaniu:)

a skoro przywiązujesz ogromną uwagę do takich detali jak pokazałeś to moje pytanie chyba nie będzie nie na miejscu - ta szóstka ma być taka pogięta?

 

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Ok to jedziemy, nie miałem dużo czasu ale trochę udało mi się wyskubać.

 

Najpierw parę odpowiedzi:

 

Eden-3d - Thanks :)

M@Ti - Marudzisz :)

D4D4L - Nie takie rzeczy się robiło na 256 mb ramu i było dobrze ;)...

hkropinski - teraz jak patrzę na tą 6 to coś z nią jest faktycznie nie tak, ale to detal ;)...

 

Renderów samego modelu nie będzie, nie chce tracić na to czasu, więc daję stare dobre screeny:

 

090804_shaded.jpg

 

090804_wire.jpg

 

W międzyczasie testowałem shader carbon fiber, który przyda się później:

 

Carbon_test_dof.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez MF
Gość User190
Napisano

Czekam z niecierpliwością na finał - muszę zobaczyć to logo na karoserii ;) :P

Napisano

Bardzo lubię takie modele jak ten znaczek. Nie chodzi o szczegół, ale o sposób zrobienia. :)

Model samochodu skomentowano, nic odkrywczego tu nie dopowiem.

Fajny karbon.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności