Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładne,... ale czy nie wystarczyłoby dać displacementa (wydaje mi się, że to dość mały element w stosunku do całości).

Napisano
  • Autor
Ładne,... ale czy nie wystarczyłoby dać displacementa (wydaje mi się, że to dość mały element w stosunku do całości).

 

Burn in hell ! :D

 

A tak poważnie... dobry displacement jest dobry gdy się go wypali z high mesha, szybciej jest wymodelować albo wyskalpcić niż go malować :) ... Więc na jedno wychodzi.

 

Ale mniejsza o to, jest ważny powód dla którego nie zamienię tego elementu, odegra ważną rolę :)

 

Pozdrawiam

Napisano
mocny poczatek,pozdro

 

heh... a kysz demonie. :P

 

 

Bierz przykład z kolegi Eden'a jeśli chodzi o cierpliwość (i nie tylko ;) ) i jeżeli uda Ci się zrobić model z tak wysokim detalem jak teraz mówisz to miej ram w pobliżu duuuużo ramu :D

 

 

Ale tak jak już wcześniej pisali ludziska chyba nie potrzeba aż tam się męczyć nad duperelkami ;) tak czy siak ładne i tylko czekać na więcej.

Napisano
Burn in hell ! :D

 

A tak poważnie... dobry displacement jest dobry gdy się go wypali z high mesha, szybciej jest wymodelować albo wyskalpcić niż go malować :) ... Więc na jedno wychodzi.

 

Ale mniejsza o to, jest ważny powód dla którego nie zamienię tego elementu, odegra ważną rolę :)

 

Pozdrawiam

 

Aj, chyba, że to tak ;)

A tak na serio, jeśli miałbyś czas spróbuj sobie na szybko w photoshopie zrobić taką b&w mapkę - naprawdę mam wrażenie, że zajęłoby Ci to 5 minut i wyglądało niewiele gorzej :)

Napisano

Wow... mam nadzieje ze masz duuurzo ramu.... przy takich siatkach bedzie ci potrzebny ;) A pozatym to fajni :)

Napisano

ładniutki ten Spiderek, nawet nie wiedziałem że wypuścili SCUDERIE Spidera :) czekam na upy no i jak reszta ciekaw jestem jak będzie z detalem :D:P

Napisano

życzę przede wszystkim WYTRWAŁOŚCI w dalszym modelowaniu:)

a skoro przywiązujesz ogromną uwagę do takich detali jak pokazałeś to moje pytanie chyba nie będzie nie na miejscu - ta szóstka ma być taka pogięta?

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Ok to jedziemy, nie miałem dużo czasu ale trochę udało mi się wyskubać.

 

Najpierw parę odpowiedzi:

 

Eden-3d - Thanks :)

M@Ti - Marudzisz :)

D4D4L - Nie takie rzeczy się robiło na 256 mb ramu i było dobrze ;)...

hkropinski - teraz jak patrzę na tą 6 to coś z nią jest faktycznie nie tak, ale to detal ;)...

 

Renderów samego modelu nie będzie, nie chce tracić na to czasu, więc daję stare dobre screeny:

 

090804_shaded.jpg

 

090804_wire.jpg

 

W międzyczasie testowałem shader carbon fiber, który przyda się później:

 

Carbon_test_dof.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez MF

Napisano

oj chyba chamfery robisz za duże i linia górna zderzaka wygląda na krzywą :P

Napisano

Czekam z niecierpliwością na finał - muszę zobaczyć to logo na karoserii ;) :P

Napisano

Bardzo lubię takie modele jak ten znaczek. Nie chodzi o szczegół, ale o sposób zrobienia. :)

Model samochodu skomentowano, nic odkrywczego tu nie dopowiem.

Fajny karbon.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności