Napisano 1 Sierpień 200915 l Witam, Wip start, zebrawszy referencje od razu zająłem się najważniejszą częścią tego pięknego auta ;) więcej wkrótce. aha i dla krejzoli: http://wyszolmirski.com/forums/spider/090801_001_siata.jpg Edytowane 1 Sierpień 200915 l przez MF
Napisano 1 Sierpień 200915 l Ładne,... ale czy nie wystarczyłoby dać displacementa (wydaje mi się, że to dość mały element w stosunku do całości).
Napisano 1 Sierpień 200915 l Autor Ładne,... ale czy nie wystarczyłoby dać displacementa (wydaje mi się, że to dość mały element w stosunku do całości). Burn in hell ! :D A tak poważnie... dobry displacement jest dobry gdy się go wypali z high mesha, szybciej jest wymodelować albo wyskalpcić niż go malować :) ... Więc na jedno wychodzi. Ale mniejsza o to, jest ważny powód dla którego nie zamienię tego elementu, odegra ważną rolę :) Pozdrawiam
Napisano 1 Sierpień 200915 l mocny poczatek,pozdro heh... a kysz demonie. :P Bierz przykład z kolegi Eden'a jeśli chodzi o cierpliwość (i nie tylko ;) ) i jeżeli uda Ci się zrobić model z tak wysokim detalem jak teraz mówisz to miej ram w pobliżu duuuużo ramu :D Ale tak jak już wcześniej pisali ludziska chyba nie potrzeba aż tam się męczyć nad duperelkami ;) tak czy siak ładne i tylko czekać na więcej.
Napisano 1 Sierpień 200915 l Burn in hell ! :D A tak poważnie... dobry displacement jest dobry gdy się go wypali z high mesha, szybciej jest wymodelować albo wyskalpcić niż go malować :) ... Więc na jedno wychodzi. Ale mniejsza o to, jest ważny powód dla którego nie zamienię tego elementu, odegra ważną rolę :) Pozdrawiam Aj, chyba, że to tak ;) A tak na serio, jeśli miałbyś czas spróbuj sobie na szybko w photoshopie zrobić taką b&w mapkę - naprawdę mam wrażenie, że zajęłoby Ci to 5 minut i wyglądało niewiele gorzej :)
Napisano 2 Sierpień 200915 l Wow... mam nadzieje ze masz duuurzo ramu.... przy takich siatkach bedzie ci potrzebny ;) A pozatym to fajni :)
Napisano 3 Sierpień 200915 l ładniutki ten Spiderek, nawet nie wiedziałem że wypuścili SCUDERIE Spidera :) czekam na upy no i jak reszta ciekaw jestem jak będzie z detalem :D:P
Napisano 3 Sierpień 200915 l życzę przede wszystkim WYTRWAŁOŚCI w dalszym modelowaniu:) a skoro przywiązujesz ogromną uwagę do takich detali jak pokazałeś to moje pytanie chyba nie będzie nie na miejscu - ta szóstka ma być taka pogięta? Pozdrawiam
Napisano 4 Sierpień 200915 l Autor Ok to jedziemy, nie miałem dużo czasu ale trochę udało mi się wyskubać. Najpierw parę odpowiedzi: Eden-3d - Thanks :) M@Ti - Marudzisz :) D4D4L - Nie takie rzeczy się robiło na 256 mb ramu i było dobrze ;)... hkropinski - teraz jak patrzę na tą 6 to coś z nią jest faktycznie nie tak, ale to detal ;)... Renderów samego modelu nie będzie, nie chce tracić na to czasu, więc daję stare dobre screeny: W międzyczasie testowałem shader carbon fiber, który przyda się później: Pozdrawiam Edytowane 4 Sierpień 200915 l przez MF
Napisano 4 Sierpień 200915 l oj chyba chamfery robisz za duże i linia górna zderzaka wygląda na krzywą :P
Napisano 5 Sierpień 200915 l a fuj! Tomek..przeszedłeś na ciemną strone mocy...żal....ty kryptopacyfisto...a gdzie militaria!?
Napisano 5 Sierpień 200915 l Czekam z niecierpliwością na finał - muszę zobaczyć to logo na karoserii ;) :P
Napisano 5 Sierpień 200915 l Bardzo lubię takie modele jak ten znaczek. Nie chodzi o szczegół, ale o sposób zrobienia. :) Model samochodu skomentowano, nic odkrywczego tu nie dopowiem. Fajny karbon.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto