Batou Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Dziś znalazłem chwilkę i wymodelowałem sobie smoka w zbrush 2. Nie pytajcie nawet o ilość poligonów. Smok zrobiony był zupełnie na pałę, czyli bez szkiców wstępnych, dlatego wyszedł dość mało oryginalnie. Jest jeszcze mnóstwo błędów i jak będzie mi się jeszcze chciało to go poprawię i oteksturuję. Ot taka miła odmiana od dziadka, kamienicy i nauki :) Ps. Błony między skrzydłami jeszcze nie wymodelowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Super:) Caraz bardziej jestem przekonany że zbrusha warto poznać dokładniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 wow :)... fajnyt, nawet oryginalny... co mowisz ze nie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 darkelf : Ma skrzydła, rogi, 4 łapy i standardową budowę ciała (nie licząc błędów anatomicznych). Smok jak smok :]. ps. Jeśli znalazło by się więcej chętnych modelujących w tym fantastycznym programie (taki model można zrobić od podstaw w 5h) to można by było założyć temat ze speedmodelingiem w zbrush. W tym wypadku słowo speedmodeling nabiera nowego wymiaru :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Jak dojde do tego jak to ustrojstwo sie obsługuje to może być:D Ale to troche może potrwać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Originally posted by Batou Ma skrzydła, rogi, 4 łapy i standardową budowę ciała (nie licząc błędów anatomicznych). Hmmm smok i anatomia? Z tego co wiem to jest to postac/zwierze fikcyjne i nikt nie pozal jego anatomi, chyba ze bierzesz na myl jaszczurke czy innego gada Mi sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Smoczek jak na ten czas obrobki to bardzo smoczo wyszedl:) A co do samego Zbrusha to jest jakas wersja darmowa albo trialowa???? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Skilo : Dokładnie tak. W tym wypadku brałbym anatomię jakiegoś dinozaura. Brałbym bo nie brałem :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empik Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 wypas!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
navi Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 siemka ! super praca ! i to w jedną dobe, jak wy to robicie? pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 To jeszcze pokażę model wyjściowy (zbrush`owy szkielet) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikim Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Batou - odważę się zapytać - ile toto ma polygonów i jak wygląda sprawa z importem takiej kobyły do np. Maxa? Smoczek jest fajny zwłąszcza jak na 5 godzin pracy tylko siatka wygląda na monstrualnie gęstą:] I jak wygląda sprawa \"czystości\' siatki modelu twożonej w taki sposób - mozesz pokazać siatkę lowpoly? Modelowanie w tym wydaje sie bardzo naturalne zwłaszcza jak się posiada tablet, nistety nie udało mi się za 1 razem przedrzeć przez interface:/ Jeszcze kilka takich pracek zobaczę to moze sprobojępo raz 2 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Ilość poligonów jest ogromna. Nie wiem ile, nie wiem gdzie się to sprawdza (mam ten program dopiero od 2 dni). Jeśli chodzi o eksport. Można taki obiekt wyeksportować w obj razem z koordynatami uv które to zbrush ustawia sam (wychodzi mu to idealnie). Zresztą teksturkę namalowaną prosto na obiekcie, podobnie jak w body paint, również da się wyeksportować. Siatka po eksporcie jest czyściuteńka, ani jednego trójkąta, same quady. Mimo to w opcjach można zaznaczyć opcję eksportu w trójkątach. Jak kto chce. Można również zaimportować obiekt np. z 3dsmax i poprawić go, dodać detale. Aby zaoszczędzić trochę poligonów, możliwe jest wygenerowanie mapy displ. Np. modelujesz sobie obiekt, stopniowo zagęszczasz siatkę. Kiedy skończysz modelowanie suwaczkiem zmniejszasz ilość poligonów, ekportujesz taki model low poly w obj`ocie a następnie jednym przyciskiem generujesz do niego mapę displ. z detalami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 :O daj cos wiekszego i pokaz glowe. Ma jakiegos displace ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Tak wyglada przykladowa siatka hi-poly po exporcie do Maxa :> Wybacz Batou, nie chcialem tu zakladac osobnego watku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 w sam raz do animacji :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MC-Maxim Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 No .... fajny Smok :) Widze ze ten program tez jest ciekawy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAIN Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Z kąd można ściągnąć wersje 2.0 to sie pobawie też:) pozdro KAIN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Stad: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6271 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Skad wiedziales co i jak???? Podziel sie zrodlem swojej wiedzy na temat Zbrusha:) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAIN Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 HEHE chodzi mi o wersje demonstracyjną!! pozdro KAIN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 KAIN moge cie pocieszyc:) Na oficjalnej stronie jest demo wersji 1.55:) www.zbrush.com Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 - Moim źródłem wiedzy jest help (bardzo dobry zresztą). - Nie ma jeszcze dema. - Wersja 1.55 to jakieś 25% możliwości 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Zamieszczam link aby nie bylo ze demo 1.55 sie do niczego nie nadaje. Ta postac bylo robiona tylko za pomoca Zbrusha 1.55 demo. http://www.designpicture.com/images3Dversion/troll002.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Ładny smok. Mi osobiście nie przpadł z-brush do gustu... interfejs mnie denerwuje. No ale każdy lubi cos innego. Czekam aż skonczysz ttego smoczka.... moze kiedyś zaprezentuje swojego którego kiedyś zrobiłem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr0cK Napisano 5 Kwiecień 2004 Share Napisano 5 Kwiecień 2004 Batou: Zainteresowałeś mnie tym porgrammem...wlasnie sciagam demko i zabieram sie do zabawy :) Pozdrowienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2004 Kilka poprawek: Rendery są w aksonometrii (tylko takie można robić w zbrush). Nie ma aa, bo nie wiem gdzie to się włącza. I tak będę go potem przenosił do xsi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2004 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2004 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 5 Kwiecień 2004 Share Napisano 5 Kwiecień 2004 drug ladnie pokazal siateczke :PPP... to chyba tylko do modeli sluzyc moze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 5 Kwiecień 2004 Share Napisano 5 Kwiecień 2004 Co jest strasznym dramatem, bo przeciez na max3d sa sami animatorzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2004 Niedługo pokażę ten model wyeksportowany do xsi w licznie 78000 poly z mapą normal oraz bump. Efekt jest całkiem niezły, siatka niezbyt gęsta w sam raz do animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymeq Napisano 5 Kwiecień 2004 Share Napisano 5 Kwiecień 2004 :) no bardzo ladne tez sie bawie zbrushem od jakis 3 dni to tez cos niedlugo wrzuce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2004 Mały test. W sobotę wymodelowałem sobie w jakieś 3h główkę smoka ( ;) ) z ogromną ilością poligonów. Dziś w ramach testu wygenerowałem mapę normal i displ i wyeksportowałem do xsi model \"low poly\" składający się z 6656 poligonów. Mapę displ. podpiąłem do bumpa oszczędzając sporo czasu na renderingu. Jaki jest tego efekt każdy widzi. Czas renderingu byłby bardzo krótki gdyby nie kosmiczne ustawienia renderingu i cienie area ;). Model w sam raz do animacji z uwagi na niską szczegółowość i szybki rendering. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sludder Napisano 5 Kwiecień 2004 Share Napisano 5 Kwiecień 2004 no kozacki jak na 1 dobe, a na rysunku nr 3 wyglada jak wykabaniający sie pies :))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 10 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2004 Dziś zrobiłem kolejną postać : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 10 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2004 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 10 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2004 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 heh spox , widze ze Batou ostatnio bardzo produktywny jest :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 wow ! łapy rabią wrażenie ale ogólnie to ciało do nich nie pasuje. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 10 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2004 Czemu nie pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 wg. mnie bo na ciele jest za łyso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 co do ostatniej postaci to tylko głowa mi sie nie podoba.... niepodoba mi sie bo taka łysa, pusta, niewyraźna. dodaj do niej szczegółów uwydatniających rysy twarzy ewentualnie nastrój i bedzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empik Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 nie no stary wypas na maxa daj te stworki z texturkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 Skoro tak sie bawisz juz Zbrushem to moze wiesz jakie sa skroty klawiszowe do Zadd i Zsub???? Reczne przelaczanie mnie denerwuje. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 Ładnie. Mi sie całość podoba. W końcu te łapy mają jakąś zbroje na sobie, a reszta jest odkryta. Argument o \"czystości/gładkości\" do mnie akurat nie przemawia;) b_b - sproboj z [ctrl], [alt] albo [shift] - nie pamietam które to było;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 10 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2004 ctrl - to rysowanie maski (poza tym jak masz wciśnięty ctrl i najedziesz na jakąś ikonkę to pojawia ci się jej dokładny, kilku zdaniowy, opis) alt - to odwrotność aktualnie używanego narzędzia. Czyli jak masz zadd to po przytrzymaniu alt masz zsub shift - to narzędzie smooth. Wszystko jest bardzo dobrze opisane w helpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 Batou mam jeszcze jedno pytanko. Otoz jak wrocic do edycji obiektu???? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się