Napisano 9 Sierpień 200915 l witam, moja druga postać :) dzikus:) teksturki 2048x2048. Model robiony w mayce, photoshopie i zbrushu. 7478 trisów
Napisano 9 Sierpień 200915 l W gamearcie zasada jest taka że nie pokazujemy renderów tylko screeny z viewportu lub silnika. Jak chcesz fajnie pokazać model to oświetl go w silniku i przybajerz go jak chcesz, ale ma to być realtime. Jeśli to druga postać to jest nieźle ale jeszcze nie jest dobrze. Pokaż screeny modelu z teksturka, osobno tekstury i siatke na szarym modelu. Zobacz tu jak się prezentuje modele i tekstury http://www.gameartisans.org/contests/dw/4/view_entries/finals_1_4588.html
Napisano 9 Sierpień 200915 l Krwawe tatuaże wyglądają niesamowicie, niczym wycięte w ciele( mam nadzieje, że efekt zamierzony) i sam pomysł bardzo fajny. Model na mnie osobiście nie robi wielkiego wrażenia ot porządny a jednak mocno kanciasty nie wygląda na 7500(klatka piersiowa uważam jest do poprawy). Tekstury szczegolnie na nogach bardzo fajne, naramienniki juz gorzej. Ogolnie będę czekał na wiecej bo jest co podziwiac.
Napisano 9 Sierpień 200915 l Autor krwawe tatuaże to efekt oczywiście zamierzony:) dziękuję, a co do modelu to tez nie jestem z niego jakoś specjalnie zadowolona:D kwestia wprawy.
Napisano 9 Sierpień 200915 l szczerze - zajebisty bardzo wyrazisty nie jest przesadzony ani nie sprawia wrażenia niedokończonego świetne proporcje, spoko design tekstury ostre, wyraźne, siatka natomiast skaszaniona (pięciokąty, przebieg w niektórych miejscach chaotyczny) prezentacja modelu słaba - przychylam się do uwag o pokazywanie modelu w realtimie, oraz teksturki - wszystko w odpowiedniej ilości i wielkości
Napisano 9 Sierpień 200915 l Autor dziękuje:) następnym razem przedstawię model tak jak trzeba...a jeśli chodzi o siatkę to nie ma tam pięciokątów....mógłbyś wskazać? może coś źle wyświetliło albo cuś:)
Napisano 9 Sierpień 200915 l Fajna postac, nie wiem czemu ale od razu skojarzylo mi sie Age of Conan :) Generalnie nie przejmowalbym sie poczatkowo az tak siatka szczegolnie. Zreszta pewnie sama jestes juz zagubiona, w przypadku fotelu za kanciasto, tu narzekaja ze za durzo i niechlujnie ^^'. DO tego jednak mozna sie chyba przyzwyczaic, wszystkim sie nie dogodzi. Co do siatki ja przynajmniej stosuje pare takich zasad (nic wielkiego, takie juz male zboczenie) 1. Rownomierne rozlozenie siatki (widac to na czole, miejscami szerokie scianki, obok bardzo waskie, a wszystko opisujace kulista krzywizne glowy a nie budujace detal), widac to dobrze na obrazku do ktorego link podal Gomez, gdzie siatka zbudowana niemalze jest z kwadratow, a gesciej sie robi tlyko tam gdzie jest jakis detal. 2. Plaskie powierzchnie o ile sa nadaja sie dobrze aby zmiejszyc tam ilosc krawedzi (wierzch dloni ma za duzo lini odchodzacych od palcow, plecy w okolicy lopatek za duzo lini odchodzacych od ramion) 3. Topologia o stopniowo, gladko prowadzonych krzywiznach, dzikie zalamiania jak te za ramionami to nic dobrego, z drugiej strony rownierz nic zlego :) Co tam hmm, generalnie to przydaloby sie wlasnie duzo podwojnych lini w pewnym momencie zlanczyc w jedna, tak jak pisalem wyzej w przypadku dloni czy plecow. Dobrym miejscem do zlaczenia siatki czasami sa takie extrudy jak te w pasie, czy naramienniku, wtedy na tej prostopadlej scianie mamy trujkata i potem to wyglada tak ze od miesni brzucha dochodza dwie linie a na pasie juz nam idzie w dol jedna a trojkat jest tam gdzie nikt nie patrzy :D Ahh zreszta ja mam nerwice i jak mam lini za gesto to je scalam bo sobie rady z siatka nie daje :D Pomarudzilem, w sumie nie potrzebnie bo praca jest bardzo dobra, tekstury wyrazne i prezentacja tez niczego sobie. Mam nadzieje ze nie zniechecisz sie tymi wszystkimi czepialskimi komentarzami i jeszcze kiedys zobaczymy troche Twoich prac :) ps. przepraszam za bledy ortograficzne :)
Napisano 9 Sierpień 200915 l Autor dziękuje:) to się nazywa feedback :)...na pewno się nie zniechęcę i dziękuje za rady na pewno wezmę je pod uwagę przy następnych modelach...pozdrawiam:)
Napisano 10 Sierpień 200915 l Tekstury i model super, ale ja tylko chciałem się nóg przyczepić. Wydaje mnie się, iż uda są za bardzo zaokrąglone po bokach, chyba powinnaś to poprawić, bo w tej chwili to są bardziej nogi wojowniczki. Szczególnie z tyłu są sexy ;] ale może to przez sukienkę?
Napisano 20 Sierpień 200915 l ludzik mało fajny, siatka do bani, bryła taka se , textury rowniez , swieci sie jakby sie zmoczył ,co do zasad to nie ma zadnych zasad pokazywania modeli, wedle uznania, moze 5 lat temu mozna by sie o to spierac ale chyba nie dzis kiedy nie jeden engin ma takie bajery sss, ssao postprocesy wyostrzania i inne wianki ze rendery czesto bledną przy tym, szkopul w tym ze aby cos pokazac w takiej jakosci z enginu trzeba go poznac i deko sie narobic, a czy warto dla kilku obrazków to juz kwestia względna ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto