Skocz do zawartości

postać 3d - wojownik


Selena

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

W gamearcie zasada jest taka że nie pokazujemy renderów tylko screeny z viewportu lub silnika. Jak chcesz fajnie pokazać model to oświetl go w silniku i przybajerz go jak chcesz, ale ma to być realtime.

Jeśli to druga postać to jest nieźle ale jeszcze nie jest dobrze. Pokaż screeny modelu z teksturka, osobno tekstury i siatke na szarym modelu. Zobacz tu jak się prezentuje modele i tekstury http://www.gameartisans.org/contests/dw/4/view_entries/finals_1_4588.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krwawe tatuaże wyglądają niesamowicie, niczym wycięte w ciele( mam nadzieje, że efekt zamierzony) i sam pomysł bardzo fajny. Model na mnie osobiście nie robi wielkiego wrażenia ot porządny a jednak mocno kanciasty nie wygląda na 7500(klatka piersiowa uważam jest do poprawy). Tekstury szczegolnie na nogach bardzo fajne, naramienniki juz gorzej. Ogolnie będę czekał na wiecej bo jest co podziwiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze - zajebisty

 

bardzo wyrazisty

 

nie jest przesadzony ani nie sprawia wrażenia niedokończonego

 

świetne proporcje, spoko design

 

tekstury ostre, wyraźne, siatka natomiast skaszaniona (pięciokąty, przebieg w niektórych miejscach chaotyczny)

 

prezentacja modelu słaba - przychylam się do uwag o pokazywanie modelu w realtimie, oraz teksturki - wszystko w odpowiedniej ilości i wielkości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna postac, nie wiem czemu ale od razu skojarzylo mi sie Age of Conan :)

Generalnie nie przejmowalbym sie poczatkowo az tak siatka szczegolnie. Zreszta pewnie sama jestes juz zagubiona, w przypadku fotelu za kanciasto, tu narzekaja ze za durzo i niechlujnie ^^'. DO tego jednak mozna sie chyba przyzwyczaic, wszystkim sie nie dogodzi.

Co do siatki ja przynajmniej stosuje pare takich zasad (nic wielkiego, takie juz male zboczenie)

1. Rownomierne rozlozenie siatki (widac to na czole, miejscami szerokie scianki, obok bardzo waskie, a wszystko opisujace kulista krzywizne glowy a nie budujace detal), widac to dobrze na obrazku do ktorego link podal Gomez, gdzie siatka zbudowana niemalze jest z kwadratow, a gesciej sie robi tlyko tam gdzie jest jakis detal.

2. Plaskie powierzchnie o ile sa nadaja sie dobrze aby zmiejszyc tam ilosc krawedzi (wierzch dloni ma za duzo lini odchodzacych od palcow, plecy w okolicy lopatek za duzo lini odchodzacych od ramion)

3. Topologia o stopniowo, gladko prowadzonych krzywiznach, dzikie zalamiania jak te za ramionami to nic dobrego, z drugiej strony rownierz nic zlego :)

Co tam hmm, generalnie to przydaloby sie wlasnie duzo podwojnych lini w pewnym momencie zlanczyc w jedna, tak jak pisalem wyzej w przypadku dloni czy plecow.

Dobrym miejscem do zlaczenia siatki czasami sa takie extrudy jak te w pasie, czy naramienniku, wtedy na tej prostopadlej scianie mamy trujkata i potem to wyglada tak ze od miesni brzucha dochodza dwie linie a na pasie juz nam idzie w dol jedna a trojkat jest tam gdzie nikt nie patrzy :D Ahh zreszta ja mam nerwice i jak mam lini za gesto to je scalam bo sobie rady z siatka nie daje :D

Pomarudzilem, w sumie nie potrzebnie bo praca jest bardzo dobra, tekstury wyrazne i prezentacja tez niczego sobie. Mam nadzieje ze nie zniechecisz sie tymi wszystkimi czepialskimi komentarzami i jeszcze kiedys zobaczymy troche Twoich prac :)

ps. przepraszam za bledy ortograficzne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzik mało fajny, siatka do bani, bryła taka se , textury rowniez , swieci sie jakby sie zmoczył ,co do zasad to nie ma zadnych zasad pokazywania modeli, wedle uznania, moze 5 lat temu mozna by sie o to spierac ale chyba nie dzis kiedy nie jeden engin ma takie bajery sss, ssao postprocesy wyostrzania i inne wianki ze rendery czesto bledną przy tym, szkopul w tym ze aby cos pokazac w takiej jakosci z enginu trzeba go poznac i deko sie narobic, a czy warto dla kilku obrazków to juz kwestia względna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności