Napisano 1 Wrzesień 200915 l Rendering: 30 sek Prezentacja: 2-3h Chwala: wieczna Nad czym tu sie zastanawiac?
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Mi tam siębardzo podoba, fajowo wyszło. Mogłbyś trochę inaczej jedynie ustawić twarz, bardziej w stronę widza bo czerń na profilu niezbyt ciekawie tu Ci wyszła. Pozdro! (no i fajnie, że cały czas się uaktywniasz;)
Napisano 2 Wrzesień 200915 l trochu ją podciągnąłeś , wygląda korzystniej , szkoda że nie zdazyłeś, a doła czy inne takie to nie ma co łapać, problem moze taki że za rzadko sie tym bawisz stąd w paru kwestiach masz jakies tyły niewielkie, te sprawy co tam gadalismy, ktore jednak mozna szybko nadrobić, wazne że skończona i mozna dodać do kolekcji jesień zima hehe
Napisano 2 Wrzesień 200915 l jeszcze jedna sprawa... katanę trzyma się blisko tsuby.:) Edit: Gdzie drugi pokrowiec na katanę ? A tak po za tym, fajna pracka :) Edytowane 2 Wrzesień 200915 l przez Jonasz_Real
Napisano 2 Wrzesień 200915 l Autor Mario dzieki, ale doly sa potrzebne zeby sie rozwijac:P Juz koncze nowa teksturke i mam nadzieje, ze cos zrozumialem z wieczornych rozmow. Jonasz_Real dzieki za sugestie, poprawie to. Robilem to na szybko oby cokolwiek wrzucic i ucieklo mi troche szczegolow. Druga katana jest zdobyczna, wyciagnieta z lap zlego samuraja.
Napisano 3 Wrzesień 200915 l Autor NO to poprawiona teksturka w ogolnym zarysie. Mam nadzieje ze jest lepiej. katana i metalowe guziki nie zrobione jeszcze. Ciekawy jestem czy ide w dobra strone. Jeszcze sie pobawie z ta teksturka, ale ogolny zarys juz widac. OK, skonczylem w miedzyczasie, trzeba sie wziac za kolejny model. Edytowane 3 Wrzesień 200915 l przez soda
Napisano 4 Wrzesień 200915 l no i ogólnie wstydzę się teraz pajączka, wyszło bardzo elgancko! Z czepiania się to teraz zauważyłem ze kciuk chyba za długi jest i niezbyt podoba mi się ta gradientowa wyblakłosć na butach, poza tym cymesik.
Napisano 6 Wrzesień 200915 l Autor Zeby nie bylo...... troszke jeszcze poeksperymentowalem z teksturka:] Koncze juz i nic wiecej nie zmieniam, jest spoko i juz teraz bym tylko psul. Trzeba cos nowego zrobic:P KONIEC I JUZ!
Napisano 6 Wrzesień 200915 l Co tu dużo mówić - świetne - nie widzę w sumie niczego do czego można by się przyczepić. Gratulacje!
Napisano 6 Wrzesień 200915 l Modelik super! Ale IMHO (very humble ;) ) nie jest fajnie sprzedany. Podobne wrażenie miałem jak oglądałem modelik spidermana w tym konkursie. WIP zrywa naplet przy samych skroniach, końcówka obleci. Dawaj soda, sprzedaj ją dobrze ;) EDIT: O tu jest ten spiderman http://www.gameartisans.org/forums/showthread.php?t=9867&page=10 Ale np ten Hulk daje radę (prezentacja... z resztą modelik też rwie) http://www.gameartisans.org/forums/showthread.php?t=10426&page=2 A to w ogóle jest przeurocze. http://www.gameartisans.org/forums/showthread.php?t=10355 Fajny font, stand, 3 pozy, dość neutralne tło. Kupuję! Edytowane 6 Wrzesień 200915 l przez Leru
Napisano 7 Wrzesień 200915 l no i wyszło malinowo mysle ze fajniej wyglda niz ta falloutowa :D, wsadz sobie ją tera ... :D do tego toolbaga powrzucaj postrocesy mysle ze efekty jakie tam uzyskasz będą extra wogle to bez sensu że te wątki postawilisci w tym DW, ale kit tam
Napisano 8 Wrzesień 200915 l Autor Dzieki! Ciesze sie, ze sie podoba. Nie do konca jestem zadowolony z teksturek, ale i tak chyba zaczynam kojarzyc o co chodzi, nie ma tego zielonego nalotu! Zostawiam tak jak jest bo to juz grzebanie w gownie. Musze jeszcze sie polampic na teksturki wymiataczy jakie mam na dysku i jeszcze moze cos do mnie dotrze. Sam nie moge w to uwierzyc, ale skonczylem wkoncu model:] I calkiem niezle prezentuje sie w moim portfolio. Czas zrobic cos nowego, tym razem bedzie to sklepikarka, al`a fallout^^ Czy jakis moderator moze podwiesic watek "Comicon Challenge" mysle ze warto sobie popatrzec od czasu do czasu i to pewnie niepierwszy comicon w jakim nasze forum bedzie bralo udzial^^ Pozdrawiam i dziekuje za pomoc!
Napisano 10 Wrzesień 200915 l Autor NO to jednak pomecze jeszcze ta kobiete. Denerwowala mnie bardzo skora zolta wiec ja zmienilem oto efekt. Mi sie bardziej teraz podoba...... a jak juz dotknalem to trzeba przerobic reszte:P
Napisano 11 Wrzesień 200915 l Autor Morte to w PS malowane na podstawie cavity map. Cavity wrzucone na multiply zeby krawedzie wydobyc. Maskowalem cavity i usowalem za ostre krawedzie. bez tej mapy cavity tez spoko wyglada, tylko kontrast mniejszy jest. Wydaje mi sie, ze teraz bardziej to skore przypomina i wiecej "zycia w tym jest.
Napisano 11 Wrzesień 200915 l no i gites majones o krawedzi podeszwy zapomniałes jedynie bo jest tez żółta :P
Napisano 16 Wrzesień 200915 l Autor A ja walcze dalej, czas jaki teraz poswiece na teksturki oplaci sie w przyszlosci:] Na moje oko jest coraz lepiej, ale bede drazyl do upadlego. Moze ma ktos jakies sugestje?? A i pochwale sie, ze dostalem Frona na GameArtisan^^
Napisano 16 Wrzesień 200915 l graty za wyróznienie! normalnie widze ze wyciskasz z tego ile sie da- swietne!
Napisano 16 Wrzesień 200915 l Autor Dzieki Morte! Pewnie nie bylo nic ciekawszego to moja babeczke dali, taki martwy okres. Ucze sie i tyle:] Zamieszczam jedna z pierwszych wersji jaka tu dawalem i myslalem, ze jest OK :)
Napisano 16 Wrzesień 200915 l Fajnie jak w kombajnie postać naprawdę zacna jest na co popatrzeć :D:D Może pokusisz się o jakieś 360??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto