ptaszek Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 (edytowane) wersja studyjna (najnowsza) Hej :) Przedstawiam swoj ostatni render z ktorego jestem bardzo zadowolony. Mysle ze niewiele sie zmieni, chyba ze dodam DOF'a albo ktos cos jeszcze razacego zauwazy. Na koniec chce serdecznie podziekowac Freedom Fighterowi za wprowadzenie w technike medpoly :) mam nadzieje ze sie spodoba soft: maya, mental ray zblizenie: i siatka: Edytowane 19 Wrzesień 2009 przez ptaszek
Kr3tz Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Słabo ze zgodnością z oryginałem, ale wiem, do jakich printów Volvo mamy dostęp, więc na ten temat nic nie mówię. Modeling w porządku, materiały świateł i ta fala nad progiem (drzwi) do poprawy. Ja niestety na materiałach się nie znam.
Vehr Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Bardzo ładne możesz coś więcej powiedzieć o tej technice?? medpoly
ptaszek Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 Słabo ze zgodnością z oryginałem, ale wiem, do jakich printów Volvo mamy dostęp, więc na ten temat nic nie mówię. Modeling w porządku, materiały świateł i ta fala nad progiem (drzwi) do poprawy. Ja niestety na materiałach się nie znam. hej. ale to jest troszke przerobiona wersja.. daje refke: edit: a co z materialami swiatel niegra?
ptaszek Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 Bardzo ładne możesz coś więcej powiedzieć o tej technice?? medpoly Hej :) tutaj masz to bardzo ladnie pokazane w etapach: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=47281&highlight=charger jak cos to pisz na gg a pomoge
dac77 Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Dodaj efekt fresnela, i pod listwą na drzwiach wygląda jakby było wklęsłe a powinno być delikatnie wypukłe. Ogólnie samochody się robi w nurbsach, bo w poly to straszna męczarnia, sam nie jestem pewien w czym dłubałeś, ale sądząc po przednim błotniku to w poly.
ptaszek Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 Hej dzieki :) Postaram sie wkrotce naniesc jeszcze male poprawki. dac77 zaczynalem od nurbsow ale pozniej konwert na poly jeszcze przed zageszczeniem siatki.
Gość User190 Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Ocb. w tej technice medpoly? :> Robisz bryłę lowpoly, później smooth, później jakieś wycinanki booleanem, a później kolejny smooth?
NV Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 mpt'a: a możesz pokazać bryłę tego volvo przed 1x smoothem ? o ile masz gdzieś jeszcze zapisany.
Gość User190 Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Czyli algorytm wygląda tak: 1. bryła LP 2. MS 3. wycinanie szczelin, itp. (czyli od tego punktu już nie bardzo jest jak poprawić bryłę) 4. dorabianie detalu na zesmoothowanym modelu 5. MS tyle?? :>
Kr3tz Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 hej. ale to jest troszke przerobiona wersja.. daje refke: image edit: a co z materialami swiatel niegra? No fakt, to chyba amerykańska wersja, lub cuś. Tak czy inaczej, zbyt małe klamki i lusterka, kształt świateł nieco odstaje, "nos" Volvo też się nie zgadza. Materiały świateł... no cóż ja jestem w stanie powiedzieć? Mocno się wyróżniają i mocno po nich widać, że CG.
pecet Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 M@Ti > chodzi o to żeby to co ciężko zrobić w modelu lowpoly, zrobic na modelu medpoly :) główną zaletą jest to że "blachy" się nie krzywią przy detalach i zachowana jest ciągłość powierzchni między elementami nadwozia, wada jest to że jak coś zwalisz w madelu bazowym to wiadomo ;)
ptaszek Napisano 1 Wrzesień 2009 Autor Napisano 1 Wrzesień 2009 (edytowane) Hej. Co myslicie o poprawionej wersji? Nvidia lap siatke. Tak wygladala niedlugo po konwertowaniu z nurbsow i malych poprawkach. slupek byl na sztuke i pozniej go wymienilem. Mati no dokladnie, ale np swiatel nie musisz wycinac. A zaleta jest taka, ze takiej listwy na boku drzwi to juz nie zrobisz w lowpoly. pecet dobrze gadasz, ale np ja mialem na robo warstwie caly czas low poly i jak zwalilem tyl a juz byl wyciety, to go wycialem z low poly i nanioslem poprawki i pozniej MS. takze warto juz prz bazowej bryle ustawic vertexy pod ciecia glownych elementow. przynajmniej mi to pomoglo :) edit: no to wrzucam do finished. woohoo! dzieki :) Edytowane 1 Wrzesień 2009 przez ptaszek
ptaszek Napisano 1 Wrzesień 2009 Autor Napisano 1 Wrzesień 2009 Dzieki Mati :) szczerze nie spodziewalem sie ze ktos kiedys pochwali moj model :)))
Gość User190 Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 dobra, dobra - przecież po to go robisz :)
ptaszek Napisano 18 Wrzesień 2009 Autor Napisano 18 Wrzesień 2009 hej. Wrzucam studyjna wersje i prosze o wyrozumialosc, bo nie mam jakiegos wyjatkowego doswiadcznia w tych sprawach :) Mati :D
peter_f Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 Studio świetne! O modelu nie ma co pisać. Super :) Możesz pokazać jak zrobiłeś to studio? I czy renderzone w mentalu? Pozdrawiam
JunioR Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 Strasznie plamiasty render(możne przez jakąś kompresje czy coś?), ze słabym AA niestety. Ujecie również/ kadr taki raczej testowy według mnie, trzeba by było jeszcze nad tym posiedzieć bo jest duży potencjał ;) Wersja nr. 1 spoko. fajny model i shader lakieru. pozdr.
tweety Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 więcj boku pokaż. sam przód na tak szerokim kącie mało "studyjny" się wydaje. lekko w lewo maską, oddal kamerę FOV na jakieś 40-60mm i wtedy działaj. oświetlenie jest ok, materiały... chyba za błyszczące a za mało metaliczne.
ptaszek Napisano 18 Wrzesień 2009 Autor Napisano 18 Wrzesień 2009 (edytowane) oo super :) dzieki za rady :) pogram troche w robociki na www i zabiore sie za poprawki :) Peter - mental :) Junior - posiedze nad kadrem zaraz tweety - widzisz co spec to spec :) dostosuje sie do wytycznych bankowo . Dzieki! :) edit: Peter studio to zagiety plejn zwyczajny i sfera z hdri Edytowane 18 Wrzesień 2009 przez ptaszek
ptaszek Napisano 18 Wrzesień 2009 Autor Napisano 18 Wrzesień 2009 ok. Poprawilem co radziliscie i chyba faktycznie lepiej. Co myslicie?
NV Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 Mi się ogromnie studio podoba. Troszkę mniej materiały i jakość AA itp. a model to już wiesz :) Powiesz coś więcej o studiu ? To podmalówka w ps czy jakoś inaczej ?
ptaszek Napisano 18 Wrzesień 2009 Autor Napisano 18 Wrzesień 2009 Nvidia speszjal for u oryginalny render szybka podmalowka :P
tweety Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 Jedziemy dalej: reflection na szybie dużo za dużo, zlewa się z reflectionem na karoserii. Inaczej odbija karoseria,. inaczej szyba, jeszcze inaczej chromy. Cały samochód obróć jeszcze bardziej. Więcej boku. Felgi są matowe... ale jakoś tak brzydko. Materiał do wymiany imo. http://www.vidiauto.com/slike_novosti/0.006990001203459265_volvo-c70-015.jpg takie coś. zobacz jak odbija karoseria i zobacz jak odbijają szyby. coś takiego będzie imo niezłe.
ptaszek Napisano 18 Wrzesień 2009 Autor Napisano 18 Wrzesień 2009 Tweety ale chodzi o ilosc odbic czy ostrosc (wartosc glossines)? na tym zdjeciu co podales to szyba "ostrzej" odbija swiatlo. Dzieki za rady :) zaraz poprawie
tweety Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 no ta refka to była tylko jeśli chodzi o lakier. sorki jesli nie wyraziłem się jaśniej. w refce nie podoba mi się tylko ten jasny podział na refleksie. tak to lakierek jest git. u ciebie szyba ma po prostu dokłądnie taki sam rodzaj reflection jak i lakier. przez co zlewa się z lakierem i nie widać jej za bardzo. przyciemnij refelction.
ptaszek Napisano 18 Wrzesień 2009 Autor Napisano 18 Wrzesień 2009 (edytowane) i link do wiekszej wersji http://img27.imageshack.us/img27/2713/volvostudiom.jpg na dzis tyle. Mysle ze to juz chyba koniec (chyba ze jakies razace bledy beda) :D, siedzialem nad tym caly dzien i takie tylko subtelne zmiany udalo mi sie wprowadzic. Na feldze chyba jest poprawa.. z lakierem mialm mega problem i po wielu render testach wrocilem do pierwotnego, ale lekko zmiejszylem odbicie i wzmocnilem platki. Kamerke obrocilem i troszke zmiejszylem te kolorki w postpro. Dzieki Chlopaki za naprawde cenne i trafne rady. Zawsze pomagaja :) edit jeszcze mini popraweczki :) pytanie do moderatorow.. czy moge zalozyc nowy temat w finished czy mam podpiac do starego renderu volvo? :) edit nr2: ok przenosze do finished :) pozdrawiam Edytowane 19 Wrzesień 2009 przez ptaszek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się