Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

wersja studyjna (najnowsza)

 

volvostudios.jpg

 

Hej :)

 

Przedstawiam swoj ostatni render z ktorego jestem bardzo zadowolony.

Mysle ze niewiele sie zmieni, chyba ze dodam DOF'a albo ktos cos jeszcze razacego zauwazy.

 

Na koniec chce serdecznie podziekowac Freedom Fighterowi za wprowadzenie w technike medpoly :)

 

mam nadzieje ze sie spodoba

 

soft: maya, mental ray

 

donemg.jpg

 

zblizenie:

 

zoom.jpg

 

i siatka:

siatkag.jpg

Edytowane przez ptaszek

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Słabo ze zgodnością z oryginałem, ale wiem, do jakich printów Volvo mamy dostęp, więc na ten temat nic nie mówię. Modeling w porządku, materiały świateł i ta fala nad progiem (drzwi) do poprawy. Ja niestety na materiałach się nie znam.

Napisano

Bardzo ładne możesz coś więcej powiedzieć o tej technice?? medpoly

Napisano
  • Autor
Słabo ze zgodnością z oryginałem, ale wiem, do jakich printów Volvo mamy dostęp, więc na ten temat nic nie mówię. Modeling w porządku, materiały świateł i ta fala nad progiem (drzwi) do poprawy. Ja niestety na materiałach się nie znam.

 

hej. ale to jest troszke przerobiona wersja.. daje refke:

 

volvocarestoc7020071600.jpg

 

edit: a co z materialami swiatel niegra?

Napisano

Dodaj efekt fresnela, i pod listwą na drzwiach wygląda jakby było wklęsłe a powinno być delikatnie wypukłe. Ogólnie samochody się robi w nurbsach, bo w poly to straszna męczarnia, sam nie jestem pewien w czym dłubałeś, ale sądząc po przednim błotniku to w poly.

Napisano
  • Autor

Hej dzieki :)

Postaram sie wkrotce naniesc jeszcze male poprawki.

dac77 zaczynalem od nurbsow ale pozniej konwert na poly jeszcze przed zageszczeniem siatki.

Napisano

Ocb. w tej technice medpoly? :> Robisz bryłę lowpoly, później smooth, później jakieś wycinanki booleanem, a później kolejny smooth?

Napisano

wycinanka ale raczej nie booleanem tylko cutem.

Napisano

mpt'a: a możesz pokazać bryłę tego volvo przed 1x smoothem ? o ile masz gdzieś jeszcze zapisany.

Napisano

Czyli algorytm wygląda tak:

1. bryła LP

2. MS

3. wycinanie szczelin, itp.

(czyli od tego punktu już nie bardzo jest jak poprawić bryłę)

4. dorabianie detalu na zesmoothowanym modelu

5. MS

 

tyle?? :>

Napisano
hej. ale to jest troszke przerobiona wersja.. daje refke:

image

edit: a co z materialami swiatel niegra?

No fakt, to chyba amerykańska wersja, lub cuś. Tak czy inaczej, zbyt małe klamki i lusterka, kształt świateł nieco odstaje, "nos" Volvo też się nie zgadza.

Materiały świateł... no cóż ja jestem w stanie powiedzieć? Mocno się wyróżniają i mocno po nich widać, że CG.

Napisano

M@Ti > chodzi o to żeby to co ciężko zrobić w modelu lowpoly, zrobic na modelu medpoly :) główną zaletą jest to że "blachy" się nie krzywią przy detalach i zachowana jest ciągłość powierzchni między elementami nadwozia, wada jest to że jak coś zwalisz w madelu bazowym to wiadomo ;)

Napisano
  • Autor

Hej.

Co myslicie o poprawionej wersji?

donem2.jpg

 

Nvidia lap siatke. Tak wygladala niedlugo po konwertowaniu z nurbsow i malych poprawkach. slupek byl na sztuke i pozniej go wymienilem.

 

siatkalp.jpg

 

 

Mati no dokladnie, ale np swiatel nie musisz wycinac.

A zaleta jest taka, ze takiej listwy na boku drzwi to juz nie zrobisz w lowpoly.

pecet dobrze gadasz, ale np ja mialem na robo warstwie caly czas low poly i jak zwalilem tyl a juz byl wyciety, to go wycialem z low poly i nanioslem poprawki i pozniej MS. takze warto juz prz bazowej bryle ustawic vertexy pod ciecia glownych elementow. przynajmniej mi to pomoglo :)

 

edit: no to wrzucam do finished. woohoo! dzieki :)

Edytowane przez ptaszek

Napisano

thx, a modelik ładniutki :)

Napisano
  • Autor

Dzieki Mati :) szczerze nie spodziewalem sie ze ktos kiedys pochwali moj model :)))

Napisano

dobra, dobra - przecież po to go robisz :)

Napisano
  • Autor

hej.

Wrzucam studyjna wersje i prosze o wyrozumialosc, bo nie mam jakiegos wyjatkowego doswiadcznia w tych sprawach :)

 

Mati :D

 

studio1v2.jpg

Napisano

Studio świetne! O modelu nie ma co pisać. Super :) Możesz pokazać jak zrobiłeś to studio? I czy renderzone w mentalu?

Pozdrawiam

Napisano

Strasznie plamiasty render(możne przez jakąś kompresje czy coś?), ze słabym AA niestety. Ujecie również/ kadr taki raczej testowy według mnie, trzeba by było jeszcze nad tym posiedzieć bo jest duży potencjał ;)

Wersja nr. 1 spoko. fajny model i shader lakieru.

 

pozdr.

Napisano

więcj boku pokaż. sam przód na tak szerokim kącie mało "studyjny" się wydaje. lekko w lewo maską, oddal kamerę FOV na jakieś 40-60mm i wtedy działaj. oświetlenie jest ok, materiały... chyba za błyszczące a za mało metaliczne.

Napisano
  • Autor

oo super :) dzieki za rady :) pogram troche w robociki na www i zabiore sie za poprawki :)

 

Peter - mental :)

Junior - posiedze nad kadrem zaraz

tweety - widzisz co spec to spec :) dostosuje sie do wytycznych bankowo .

 

Dzieki! :)

 

edit: Peter studio to zagiety plejn zwyczajny i sfera z hdri

Edytowane przez ptaszek

Napisano
  • Autor

ok. Poprawilem co radziliscie i chyba faktycznie lepiej.

 

Co myslicie?

 

studio1v3s.jpg

Napisano

Mi się ogromnie studio podoba. Troszkę mniej materiały i jakość AA itp. a model to już wiesz :) Powiesz coś więcej o studiu ? To podmalówka w ps czy jakoś inaczej ?

Napisano

Jedziemy dalej: reflection na szybie dużo za dużo, zlewa się z reflectionem na karoserii. Inaczej odbija karoseria,. inaczej szyba, jeszcze inaczej chromy.

 

Cały samochód obróć jeszcze bardziej. Więcej boku.

 

Felgi są matowe... ale jakoś tak brzydko. Materiał do wymiany imo.

 

http://www.vidiauto.com/slike_novosti/0.006990001203459265_volvo-c70-015.jpg

 

takie coś. zobacz jak odbija karoseria i zobacz jak odbijają szyby. coś takiego będzie imo niezłe.

Napisano
  • Autor

Tweety ale chodzi o ilosc odbic czy ostrosc (wartosc glossines)? na tym zdjeciu co podales to szyba "ostrzej" odbija swiatlo.

 

Dzieki za rady :) zaraz poprawie

Napisano

no ta refka to była tylko jeśli chodzi o lakier. sorki jesli nie wyraziłem się jaśniej. w refce nie podoba mi się tylko ten jasny podział na refleksie. tak to lakierek jest git.

 

u ciebie szyba ma po prostu dokłądnie taki sam rodzaj reflection jak i lakier. przez co zlewa się z lakierem i nie widać jej za bardzo. przyciemnij refelction.

Napisano
  • Autor

volvostudios.jpg

 

i link do wiekszej wersji http://img27.imageshack.us/img27/2713/volvostudiom.jpg

 

na dzis tyle. Mysle ze to juz chyba koniec (chyba ze jakies razace bledy beda) :D, siedzialem nad tym caly dzien i takie tylko subtelne zmiany udalo mi sie wprowadzic. Na feldze chyba jest poprawa.. z lakierem mialm mega problem i po wielu render testach wrocilem do pierwotnego, ale lekko zmiejszylem odbicie i wzmocnilem platki.

Kamerke obrocilem i troszke zmiejszylem te kolorki w postpro.

 

Dzieki Chlopaki za naprawde cenne i trafne rady. Zawsze pomagaja :)

 

edit jeszcze mini popraweczki :)

 

pytanie do moderatorow.. czy moge zalozyc nowy temat w finished czy mam podpiac do starego renderu volvo? :)

 

edit nr2: ok przenosze do finished :)

pozdrawiam

Edytowane przez ptaszek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności