Napisano 31 Sierpień 200915 l wersja studyjna (najnowsza) Hej :) Przedstawiam swoj ostatni render z ktorego jestem bardzo zadowolony. Mysle ze niewiele sie zmieni, chyba ze dodam DOF'a albo ktos cos jeszcze razacego zauwazy. Na koniec chce serdecznie podziekowac Freedom Fighterowi za wprowadzenie w technike medpoly :) mam nadzieje ze sie spodoba soft: maya, mental ray zblizenie: i siatka: Edytowane 19 Wrzesień 200915 l przez ptaszek
Napisano 31 Sierpień 200915 l Słabo ze zgodnością z oryginałem, ale wiem, do jakich printów Volvo mamy dostęp, więc na ten temat nic nie mówię. Modeling w porządku, materiały świateł i ta fala nad progiem (drzwi) do poprawy. Ja niestety na materiałach się nie znam.
Napisano 31 Sierpień 200915 l Autor Słabo ze zgodnością z oryginałem, ale wiem, do jakich printów Volvo mamy dostęp, więc na ten temat nic nie mówię. Modeling w porządku, materiały świateł i ta fala nad progiem (drzwi) do poprawy. Ja niestety na materiałach się nie znam. hej. ale to jest troszke przerobiona wersja.. daje refke: edit: a co z materialami swiatel niegra?
Napisano 31 Sierpień 200915 l Autor Bardzo ładne możesz coś więcej powiedzieć o tej technice?? medpoly Hej :) tutaj masz to bardzo ladnie pokazane w etapach: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=47281&highlight=charger jak cos to pisz na gg a pomoge
Napisano 31 Sierpień 200915 l Dodaj efekt fresnela, i pod listwą na drzwiach wygląda jakby było wklęsłe a powinno być delikatnie wypukłe. Ogólnie samochody się robi w nurbsach, bo w poly to straszna męczarnia, sam nie jestem pewien w czym dłubałeś, ale sądząc po przednim błotniku to w poly.
Napisano 31 Sierpień 200915 l Autor Hej dzieki :) Postaram sie wkrotce naniesc jeszcze male poprawki. dac77 zaczynalem od nurbsow ale pozniej konwert na poly jeszcze przed zageszczeniem siatki.
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Ocb. w tej technice medpoly? :> Robisz bryłę lowpoly, później smooth, później jakieś wycinanki booleanem, a później kolejny smooth?
Napisano 1 Wrzesień 200915 l mpt'a: a możesz pokazać bryłę tego volvo przed 1x smoothem ? o ile masz gdzieś jeszcze zapisany.
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Czyli algorytm wygląda tak: 1. bryła LP 2. MS 3. wycinanie szczelin, itp. (czyli od tego punktu już nie bardzo jest jak poprawić bryłę) 4. dorabianie detalu na zesmoothowanym modelu 5. MS tyle?? :>
Napisano 1 Wrzesień 200915 l hej. ale to jest troszke przerobiona wersja.. daje refke: image edit: a co z materialami swiatel niegra? No fakt, to chyba amerykańska wersja, lub cuś. Tak czy inaczej, zbyt małe klamki i lusterka, kształt świateł nieco odstaje, "nos" Volvo też się nie zgadza. Materiały świateł... no cóż ja jestem w stanie powiedzieć? Mocno się wyróżniają i mocno po nich widać, że CG.
Napisano 1 Wrzesień 200915 l M@Ti > chodzi o to żeby to co ciężko zrobić w modelu lowpoly, zrobic na modelu medpoly :) główną zaletą jest to że "blachy" się nie krzywią przy detalach i zachowana jest ciągłość powierzchni między elementami nadwozia, wada jest to że jak coś zwalisz w madelu bazowym to wiadomo ;)
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Autor Hej. Co myslicie o poprawionej wersji? Nvidia lap siatke. Tak wygladala niedlugo po konwertowaniu z nurbsow i malych poprawkach. slupek byl na sztuke i pozniej go wymienilem. Mati no dokladnie, ale np swiatel nie musisz wycinac. A zaleta jest taka, ze takiej listwy na boku drzwi to juz nie zrobisz w lowpoly. pecet dobrze gadasz, ale np ja mialem na robo warstwie caly czas low poly i jak zwalilem tyl a juz byl wyciety, to go wycialem z low poly i nanioslem poprawki i pozniej MS. takze warto juz prz bazowej bryle ustawic vertexy pod ciecia glownych elementow. przynajmniej mi to pomoglo :) edit: no to wrzucam do finished. woohoo! dzieki :) Edytowane 1 Wrzesień 200915 l przez ptaszek
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Autor Dzieki Mati :) szczerze nie spodziewalem sie ze ktos kiedys pochwali moj model :)))
Napisano 18 Wrzesień 200915 l Autor hej. Wrzucam studyjna wersje i prosze o wyrozumialosc, bo nie mam jakiegos wyjatkowego doswiadcznia w tych sprawach :) Mati :D
Napisano 18 Wrzesień 200915 l Studio świetne! O modelu nie ma co pisać. Super :) Możesz pokazać jak zrobiłeś to studio? I czy renderzone w mentalu? Pozdrawiam
Napisano 18 Wrzesień 200915 l Strasznie plamiasty render(możne przez jakąś kompresje czy coś?), ze słabym AA niestety. Ujecie również/ kadr taki raczej testowy według mnie, trzeba by było jeszcze nad tym posiedzieć bo jest duży potencjał ;) Wersja nr. 1 spoko. fajny model i shader lakieru. pozdr.
Napisano 18 Wrzesień 200915 l więcj boku pokaż. sam przód na tak szerokim kącie mało "studyjny" się wydaje. lekko w lewo maską, oddal kamerę FOV na jakieś 40-60mm i wtedy działaj. oświetlenie jest ok, materiały... chyba za błyszczące a za mało metaliczne.
Napisano 18 Wrzesień 200915 l Autor oo super :) dzieki za rady :) pogram troche w robociki na www i zabiore sie za poprawki :) Peter - mental :) Junior - posiedze nad kadrem zaraz tweety - widzisz co spec to spec :) dostosuje sie do wytycznych bankowo . Dzieki! :) edit: Peter studio to zagiety plejn zwyczajny i sfera z hdri Edytowane 18 Wrzesień 200915 l przez ptaszek
Napisano 18 Wrzesień 200915 l Autor ok. Poprawilem co radziliscie i chyba faktycznie lepiej. Co myslicie?
Napisano 18 Wrzesień 200915 l Mi się ogromnie studio podoba. Troszkę mniej materiały i jakość AA itp. a model to już wiesz :) Powiesz coś więcej o studiu ? To podmalówka w ps czy jakoś inaczej ?
Napisano 18 Wrzesień 200915 l Jedziemy dalej: reflection na szybie dużo za dużo, zlewa się z reflectionem na karoserii. Inaczej odbija karoseria,. inaczej szyba, jeszcze inaczej chromy. Cały samochód obróć jeszcze bardziej. Więcej boku. Felgi są matowe... ale jakoś tak brzydko. Materiał do wymiany imo. http://www.vidiauto.com/slike_novosti/0.006990001203459265_volvo-c70-015.jpg takie coś. zobacz jak odbija karoseria i zobacz jak odbijają szyby. coś takiego będzie imo niezłe.
Napisano 18 Wrzesień 200915 l Autor Tweety ale chodzi o ilosc odbic czy ostrosc (wartosc glossines)? na tym zdjeciu co podales to szyba "ostrzej" odbija swiatlo. Dzieki za rady :) zaraz poprawie
Napisano 18 Wrzesień 200915 l no ta refka to była tylko jeśli chodzi o lakier. sorki jesli nie wyraziłem się jaśniej. w refce nie podoba mi się tylko ten jasny podział na refleksie. tak to lakierek jest git. u ciebie szyba ma po prostu dokłądnie taki sam rodzaj reflection jak i lakier. przez co zlewa się z lakierem i nie widać jej za bardzo. przyciemnij refelction.
Napisano 18 Wrzesień 200915 l Autor i link do wiekszej wersji http://img27.imageshack.us/img27/2713/volvostudiom.jpg na dzis tyle. Mysle ze to juz chyba koniec (chyba ze jakies razace bledy beda) :D, siedzialem nad tym caly dzien i takie tylko subtelne zmiany udalo mi sie wprowadzic. Na feldze chyba jest poprawa.. z lakierem mialm mega problem i po wielu render testach wrocilem do pierwotnego, ale lekko zmiejszylem odbicie i wzmocnilem platki. Kamerke obrocilem i troszke zmiejszylem te kolorki w postpro. Dzieki Chlopaki za naprawde cenne i trafne rady. Zawsze pomagaja :) edit jeszcze mini popraweczki :) pytanie do moderatorow.. czy moge zalozyc nowy temat w finished czy mam podpiac do starego renderu volvo? :) edit nr2: ok przenosze do finished :) pozdrawiam Edytowane 19 Wrzesień 200915 l przez ptaszek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto