Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

wersja studyjna (najnowsza)

 

volvostudios.jpg

 

Hej :)

 

Przedstawiam swoj ostatni render z ktorego jestem bardzo zadowolony.

Mysle ze niewiele sie zmieni, chyba ze dodam DOF'a albo ktos cos jeszcze razacego zauwazy.

 

Na koniec chce serdecznie podziekowac Freedom Fighterowi za wprowadzenie w technike medpoly :)

 

mam nadzieje ze sie spodoba

 

soft: maya, mental ray

 

donemg.jpg

 

zblizenie:

 

zoom.jpg

 

i siatka:

siatkag.jpg

Edytowane przez ptaszek

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Słabo ze zgodnością z oryginałem, ale wiem, do jakich printów Volvo mamy dostęp, więc na ten temat nic nie mówię. Modeling w porządku, materiały świateł i ta fala nad progiem (drzwi) do poprawy. Ja niestety na materiałach się nie znam.

Napisano

Bardzo ładne możesz coś więcej powiedzieć o tej technice?? medpoly

Napisano
  • Autor
Słabo ze zgodnością z oryginałem, ale wiem, do jakich printów Volvo mamy dostęp, więc na ten temat nic nie mówię. Modeling w porządku, materiały świateł i ta fala nad progiem (drzwi) do poprawy. Ja niestety na materiałach się nie znam.

 

hej. ale to jest troszke przerobiona wersja.. daje refke:

 

volvocarestoc7020071600.jpg

 

edit: a co z materialami swiatel niegra?

Napisano

Dodaj efekt fresnela, i pod listwą na drzwiach wygląda jakby było wklęsłe a powinno być delikatnie wypukłe. Ogólnie samochody się robi w nurbsach, bo w poly to straszna męczarnia, sam nie jestem pewien w czym dłubałeś, ale sądząc po przednim błotniku to w poly.

Napisano
  • Autor

Hej dzieki :)

Postaram sie wkrotce naniesc jeszcze male poprawki.

dac77 zaczynalem od nurbsow ale pozniej konwert na poly jeszcze przed zageszczeniem siatki.

Napisano

Ocb. w tej technice medpoly? :> Robisz bryłę lowpoly, później smooth, później jakieś wycinanki booleanem, a później kolejny smooth?

Napisano

wycinanka ale raczej nie booleanem tylko cutem.

Napisano

mpt'a: a możesz pokazać bryłę tego volvo przed 1x smoothem ? o ile masz gdzieś jeszcze zapisany.

Napisano

Czyli algorytm wygląda tak:

1. bryła LP

2. MS

3. wycinanie szczelin, itp.

(czyli od tego punktu już nie bardzo jest jak poprawić bryłę)

4. dorabianie detalu na zesmoothowanym modelu

5. MS

 

tyle?? :>

Napisano
hej. ale to jest troszke przerobiona wersja.. daje refke:

image

edit: a co z materialami swiatel niegra?

No fakt, to chyba amerykańska wersja, lub cuś. Tak czy inaczej, zbyt małe klamki i lusterka, kształt świateł nieco odstaje, "nos" Volvo też się nie zgadza.

Materiały świateł... no cóż ja jestem w stanie powiedzieć? Mocno się wyróżniają i mocno po nich widać, że CG.

Napisano

M@Ti > chodzi o to żeby to co ciężko zrobić w modelu lowpoly, zrobic na modelu medpoly :) główną zaletą jest to że "blachy" się nie krzywią przy detalach i zachowana jest ciągłość powierzchni między elementami nadwozia, wada jest to że jak coś zwalisz w madelu bazowym to wiadomo ;)

Napisano
  • Autor

Hej.

Co myslicie o poprawionej wersji?

donem2.jpg

 

Nvidia lap siatke. Tak wygladala niedlugo po konwertowaniu z nurbsow i malych poprawkach. slupek byl na sztuke i pozniej go wymienilem.

 

siatkalp.jpg

 

 

Mati no dokladnie, ale np swiatel nie musisz wycinac.

A zaleta jest taka, ze takiej listwy na boku drzwi to juz nie zrobisz w lowpoly.

pecet dobrze gadasz, ale np ja mialem na robo warstwie caly czas low poly i jak zwalilem tyl a juz byl wyciety, to go wycialem z low poly i nanioslem poprawki i pozniej MS. takze warto juz prz bazowej bryle ustawic vertexy pod ciecia glownych elementow. przynajmniej mi to pomoglo :)

 

edit: no to wrzucam do finished. woohoo! dzieki :)

Edytowane przez ptaszek

Napisano

thx, a modelik ładniutki :)

Napisano
  • Autor

Dzieki Mati :) szczerze nie spodziewalem sie ze ktos kiedys pochwali moj model :)))

Napisano

dobra, dobra - przecież po to go robisz :)

Napisano
  • Autor

hej.

Wrzucam studyjna wersje i prosze o wyrozumialosc, bo nie mam jakiegos wyjatkowego doswiadcznia w tych sprawach :)

 

Mati :D

 

studio1v2.jpg

Napisano

Studio świetne! O modelu nie ma co pisać. Super :) Możesz pokazać jak zrobiłeś to studio? I czy renderzone w mentalu?

Pozdrawiam

Napisano

Strasznie plamiasty render(możne przez jakąś kompresje czy coś?), ze słabym AA niestety. Ujecie również/ kadr taki raczej testowy według mnie, trzeba by było jeszcze nad tym posiedzieć bo jest duży potencjał ;)

Wersja nr. 1 spoko. fajny model i shader lakieru.

 

pozdr.

Napisano

więcj boku pokaż. sam przód na tak szerokim kącie mało "studyjny" się wydaje. lekko w lewo maską, oddal kamerę FOV na jakieś 40-60mm i wtedy działaj. oświetlenie jest ok, materiały... chyba za błyszczące a za mało metaliczne.

Napisano
  • Autor

oo super :) dzieki za rady :) pogram troche w robociki na www i zabiore sie za poprawki :)

 

Peter - mental :)

Junior - posiedze nad kadrem zaraz

tweety - widzisz co spec to spec :) dostosuje sie do wytycznych bankowo .

 

Dzieki! :)

 

edit: Peter studio to zagiety plejn zwyczajny i sfera z hdri

Edytowane przez ptaszek

Napisano
  • Autor

ok. Poprawilem co radziliscie i chyba faktycznie lepiej.

 

Co myslicie?

 

studio1v3s.jpg

Napisano

Mi się ogromnie studio podoba. Troszkę mniej materiały i jakość AA itp. a model to już wiesz :) Powiesz coś więcej o studiu ? To podmalówka w ps czy jakoś inaczej ?

Napisano

Jedziemy dalej: reflection na szybie dużo za dużo, zlewa się z reflectionem na karoserii. Inaczej odbija karoseria,. inaczej szyba, jeszcze inaczej chromy.

 

Cały samochód obróć jeszcze bardziej. Więcej boku.

 

Felgi są matowe... ale jakoś tak brzydko. Materiał do wymiany imo.

 

http://www.vidiauto.com/slike_novosti/0.006990001203459265_volvo-c70-015.jpg

 

takie coś. zobacz jak odbija karoseria i zobacz jak odbijają szyby. coś takiego będzie imo niezłe.

Napisano
  • Autor

Tweety ale chodzi o ilosc odbic czy ostrosc (wartosc glossines)? na tym zdjeciu co podales to szyba "ostrzej" odbija swiatlo.

 

Dzieki za rady :) zaraz poprawie

Napisano

no ta refka to była tylko jeśli chodzi o lakier. sorki jesli nie wyraziłem się jaśniej. w refce nie podoba mi się tylko ten jasny podział na refleksie. tak to lakierek jest git.

 

u ciebie szyba ma po prostu dokłądnie taki sam rodzaj reflection jak i lakier. przez co zlewa się z lakierem i nie widać jej za bardzo. przyciemnij refelction.

Napisano
  • Autor

volvostudios.jpg

 

i link do wiekszej wersji http://img27.imageshack.us/img27/2713/volvostudiom.jpg

 

na dzis tyle. Mysle ze to juz chyba koniec (chyba ze jakies razace bledy beda) :D, siedzialem nad tym caly dzien i takie tylko subtelne zmiany udalo mi sie wprowadzic. Na feldze chyba jest poprawa.. z lakierem mialm mega problem i po wielu render testach wrocilem do pierwotnego, ale lekko zmiejszylem odbicie i wzmocnilem platki.

Kamerke obrocilem i troszke zmiejszylem te kolorki w postpro.

 

Dzieki Chlopaki za naprawde cenne i trafne rady. Zawsze pomagaja :)

 

edit jeszcze mini popraweczki :)

 

pytanie do moderatorow.. czy moge zalozyc nowy temat w finished czy mam podpiac do starego renderu volvo? :)

 

edit nr2: ok przenosze do finished :)

pozdrawiam

Edytowane przez ptaszek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.