Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, wrzucam wizualizację kuchni zrobioną w wolnym czasie, na podstawie zdjęcia referencyjnego.

Całość wymodelowana w 3dsmax 2010. Render w mental ray, delikatnie obrobiony w PS. Las za oknem to zdjęcie.

C&C mile widziane.

 

 

 

kuchnia01f.jpg

 

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ogólnie jest bardzo ładnie, tylko bump na odbijających powierzchniach jest za mocny.

Napisano

Bardzo ładnie. Coś tylko z tymi odbiciami na szufladach po lewej i na okapie się dziwnego dzieje. Ale ogólnie pierwsza klasa! Gratuluje

Napisano

Zlewa się strasznie, białe wszystko. Bump za mocny, nie wiem jak to w mentalu wygląda, ale zakłądam, że noise za gęsty. Aa bardzo siadło gdzieniegdzie. Ma potencjał, ale zapału Piotrka z postu powyżej nie podzielam.

Napisano

Ten noise przy bumpie dodaje uroku, ale rzeczywiście jest przesadzony jak koledzy pisali :) Jeśli używasz arch&design, to mógłbyś dać jeszcze jakiś max distance w refleksach dla płytek, coby ziemia subtelniejsza była, no i wtedy pełen wypas, heheh.

Ale i tak jest bardzo, bardzo fajniutko.

Pozdrawiam

Napisano

Żeby nie było, że się łatwo podniecam ;) Widząc tą wizkę widzę wreszcie jak można wykorzystać potencjał mentala. Do tej pory nie widziałem obrazu mentalowego, który by tak zbliżył się jakością to tych tworzonych przy użyciu V-raya. Mental daje dobre efekty, ale zwykle jednak, są mało realistyczne, a bardziej ilustracyjne. Tu jest inaczej. Stąd mój zachwyt :) Szymon patrzy już z punktu widzenia speca, ja z punktu widzenia mentalowca :) Uważam, że światełko jest świetne, do tego ta dbałość o detal (właśnie bump, kaustyka (!)). Super

TM... Możesz zdradzić czym świeciłeś i jakie ustawienia ekspozycji?

Pozdrawiam

Napisano

o szit czekalem od dawna na wiz w ktorym ktos sie w koncu przejmie tym ze nie mamy na swiecie idealnie gladkich powierzchni. dla mnie rewelacja i co z tego ze bump troche za mocny. ludzie popatrzcie sobie w kuchni jaki bmp macie na szafkach, szczególnie jak macie jakieś stare szafki takie malowane... a co to zaciek?

 

kaustyka palce lizać

Edytowane przez kamil.ochel

Napisano
  • Autor

Cześć,

 

Dziękuję wszystkim za komentarze, wezmę je pod uwagę przy poprawianiu scenki.

Bump rzeczywiście troszkę mocniej podkręciłem niż na zdjęciu referencyjnym, no i nie wyszło to na dobre.

 

LINK DO REFKI- http://www.braggioarredamenti.it/public/articoli%5Ccucine%5Cfoto%5C8.jpg

 

pressenter-zgadzam się; z tym zlewaniem się bieli mam problem, ciężko uzyskać subtelności takie jak na refce, ale popracuję nad tym i resztą

 

XizOr-to nie jest reklamowa wizka

 

peter_f- świecone mr sun i mr sky

 

ekspozycja:mr Photographic Exposure Control

Photohraphic Exposure:

Shutter Speed: 1/16

Aperature...: 8

Film...: 200

Image Control

Highlights...: 0,0

Midtones: 0,98

Shadows: 0,22

Reszta wartości domyslne.

 

kamil.ochel-domyślam się że chodzi o ten na podciągu za oknem, na refce jest trochę inny-ale nie mam akurat takiej teksturki :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

dobrze jest juz teraz a co dopiero kiedy poprawisz wszystkie bledy :)

 

pozdrawiam ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.