Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To jest render? :o Wyglada jak rysunek ^^ Model, jak i calosc IMO bardzo dobra :)

Napisano

Elo Necro :D heh

 

No i bardzo fajnie wyszło - też się dałem oszukać i myślałem na początku że pierwszy obrazek to concept :P Podmalowałeś geometrie w photoshopie czy jakoś to teksturą zrobiłeś + cell shadingiem?

 

pozdrawiam :]

Napisano

Fajne :)

Render stylistyką kojarzy mi się z Valkyria:Chronicles (bardzo sympatyczna gierka, polecam) Aż się prosi o pociągnięcie tego dalej.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki za kometarze

 

To jest render? :o Wyglada jak rysunek ^^ Model, jak i calosc IMO bardzo dobra :)

Owszem to render jest

 

Elo Necro :D heh

 

No i bardzo fajnie wyszło - też się dałem oszukać i myślałem na początku że pierwszy obrazek to concept :P Podmalowałeś geometrie w photoshopie czy jakoś to teksturą zrobiłeś + cell shadingiem?

 

pozdrawiam :]

Cze ziom :)

W psie bawilem sie jedynie warstwami nic tam nie podmalowywałem.

 

Scenka rozwala,a te kocie łby modelowałeś ręcznie?

pozdro

Thx. Tak kocie lby modelowalem recznie

Napisano

Hej bardzo fajne, ale koniecznie musisz zrobic turnarounda, musi byc swietny efekt w animacji, a tak to wyglada jak 2d.

Napisano

Tez myslalem, ze dwa pierwsze obrazki to te concepty o ktorych piszesz, a ostatni obrazek to juz model 3d:P Domek jest genialny, ale brakuje cieni w renderze.

Napisano

Na początku myślałem, że to 2D, jakieś szkice...jeszcze sprawdzałem jaki dział i się zastanawiałem czy się nie pomyliłeś :D

A to takie fajne jest :)

Napisano

też mi się podoba taka stylizacja, ajj animacja w takich klimatach byla by po prostu bomba.

Pozdr

Napisano

dla mnie super. też dałem sie nabrać że to 2d :)

aż ciekawy jestem jakby to w animacji wyszło

Napisano

Fajne, tylko przydałoby się żeby był światłocień na tych bryłach wtedy wszystko byłoby bardziej "skwierczące".

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności