PAINbringer Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 Całkiem fajny Wiesiek, chociaż chyba trochę za mało przypomina pierwowzór według mnie. Plus za modelowanie. PS: Wydaje mi się, że gameart-owowy termin "oldschool" określa odniesienie się do minionych pokoleń technologii w grach. Jeśli mówimy o grach 3d to mamy chyba głównie na myśli prostą technologicznie definicje powierzchni. Czyli "oldschool" to np. sam diffuse+ew.specular a "nextgen" to color+specular+normal+każde_inne_wypasity Nieprawdaż?
Bro Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Yo Oldschool :) a to dobre. Odpuśćmy sobie też gadkę że model gorszy od oryginału że szału nie robi itd.... Odzywa się Polska mentalność gdzie jak się nie umie zrobić czegoś równie dobrego to trzeba "pojechać" autorowi. Wiesław teraz mogę być "dumny" że mogłem ci kiedyś ścisnać dłoń :) a tak poważnie modelik naprawde PRO Czekam na inne. Pozdro BRO
piotrekt186 Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 modelik naprawdę bardzo ładny,a co do twarzy to jestem na tak :)
wieslaw_ Napisano 5 Październik 2009 Autor Napisano 5 Październik 2009 Dzięki za wszystkie posty. Czytam wszystkie zwłaszcza te nieprzychylne :), czasami wnoszą coś do mojego postrzegania modelu. Sam po takim czasie mam sporo krytycznych uwag do mojej pracy. Bro: dzięki, co u Ciebie słychać?
Luki Luki Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Ja z kolegą Wieslawem mialem juz male starcie dawno temu;). Hehe, z kim nie mialem reka w gore, nie widze, nie slysze. Ale jesli chodzi o ten model to naprawde nie wiem co w nim zlego. Oldschool? W jakim sensie? Porzadny design, swietne wykonanie. Sa i normalki i specular. Sa nawet bardzo fajne dynamiczne pozy. Pro robota krotko mowiac. Przyjmujac ze to po prostu wiedzmin a nie TEN wiedzmin to niczego sie czepnac nie mozna. Nawet twarz w takim przypadku by przeszla, choc jest zdecydowanie najslabszym elementem.
Nezumi Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 wieslaw_ - renderowales w Modo a mozesz zdradzic w czym modelowales? Zapewne bedzie to o niebo ciekawsze od czytania postow dotyczacych etymologii "old school"...
Kuba Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Patrząc na screeny http://www.gameartisans.org/forums/showthread.php?t=10417 również w modo.
wieslaw_ Napisano 6 Październik 2009 Autor Napisano 6 Październik 2009 wieslaw_ - renderowales w Modo a mozesz zdradzic w czym modelowales? Zapewne bedzie to o niebo ciekawsze od czytania postow dotyczacych etymologii "old school"... Będę tu monotematyczny też MODO, tak jak pisze Kuba ;) Luki nie pamiętam żadnego starcia więc chyba nie było tak źle co? :) Powiem Wam szczerze, że wczoraj wszedłem na Comicon Entries i w stosunku do kilku modeli, mój model nie jest w stylu "k***a ale popłynięty". Ale to tylko dopinguje mnie żeby następnym razem (Ofca tylko może) pokazać coś lepszego. Pozdrowienia dla wszystkich :)
Konras Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Strach sie bać, z roku na rok te challenge są coraz bardziej przekichane od stron technicznej. Nic tylko czekać aż ludziska zaczną modelować postacie komórka po komórce i żyły w ciele prowadzić a nie tylko wypukłości na powierzchni ciała :D
jacenty Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 moze troche przegiolem z tym oldcholem bo postac jest zrenderowana i dos wszysko mi sie zlalo, nie widze zabardzo szaderow.ALe podtrzymuje moje zdanie postac mi sie srednio podoba glownie przez to "zlanie sie" kolorow
plasti Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 zlanie sie kolorow????? to moze czas kupic nowy monitor??? co ty na to??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się