Skocz do zawartości

Obiekt 3d: k770i


Sisay

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dokladnie robisz cylinder i wycinasz gore z paroma scianami, dajesz smooth i shell i tyle

 

 

ps: popieram abys wzial sie za v raya, jest nawet prostszy niz mental, bo vray pozwala zrobic kazdy material, a z mentalem masz gorzej

 

tu masz przyklad vki mojego sonyego>>>>> http://www.digart.pl/zoom/4069104/Sony_Ericsson_k800i.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu jest właśnie moja największa bolączka, na xsi puki co nie ma V-raya. Gotowych materiałów pod mentala z tego co patrzyłem jest dosłownie parę więc nawet podpatrzyć niektórych rzeczy się nie da.

Edytowane przez Sisay
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasti: Z całym szacunkiem ale nie wprowadzaj ludzi w błąd odnośnie mentalray'a. Chce się go uczyć ? To bardzo dobrze bo kiedyś znajomość jednego silnika renderującego może nie wystarczyć tym bardziej gdy trzeba go osobno kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasti:

 

matrix10.jpg

 

Mental Ray w czasach kiedy vray miał takie problemy z SSSem, że szkoda było czasu na wysłanie maila do chaosów z prośbą o naprawę algorytmów.

 

bo vray pozwala zrobic kazdy material, a z mentalem masz gorzej

 

mental ray o wiele wcześniej pozwalał na uzyskanie glossy reflections, na obliczanie realistycznego SSS. Posiada bardzo dobre narzędzia wspierające GI, area shadows, wspomaga szybsze przeliczanie refleksów i refrakcji. Vray może się uczyć od mentala stabilności, prostych rozwiązań, skomplikowań w tworzeniu shaderów i przede wszystkim szybkiego i efektywnego systemu pisania własnych shaderów.

 

To tak tylko jeśli chodzi o tego "cudownego" vraya.

 

Sisay: wyrenderuj to po prostu z planem, plane niewidoczny dla kamery ale widoczny dla odbić. Ustaw go podobnie jak chcesz żeby sięodbił i problem z głowy. ewentualnie domalówka w PS. niczemu to nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko mental jest bardzo ubogi i jak sie niepoprawi, to vray bedzie mogl go zjesc na sniadanie.... [/Quote]Niestety ale opowiadasz bzdury. Jeśli np. to http://img62.imageshack.us/img62/7323/mentalz.jpg jest ubogi render to ok, wtedy masz racje.

 

Nie chce robić wojny, który silnik jest lepszy bo to dyskusja bez końca ale nie rób antyreklamy mentalray'owi podając nieprawdziwe argumenty. Jak już możesz napisać, że jest trudniejszy. Bez dobrej znajomości rendery trwają dłużej niż w vray'u itp. ale błagam nie pisz, że jest ubogi, bo jak już to uboga jest twoja wiedza na jego temat ( bez złośliwości ).

 

Do tego to vray gonił mentalray w rozwiązaniach i mineło sporo czasu zanim nawiązał z nim rywalizacje. Większość rozwiązań które masz w vray to uproszczone, przerobione lub rozbudowane funkcje, które są w mentalray'u.

 

Radzę pooglądać niektóre prace np. SWRSC to zobaczysz, że mental potrafi równie dobrze jak vray i to zazwyczaj w krótszym czasie.

 

-----------

 

Edit: Tweety mnie wyprzedził. Pisałem posta gdy dodał swojego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po za tym dalej bede podtrzymywal swoje zdanie iz NA DZIEN DZISIEJSZY mental ray tylko pod wzgledem sss skina, oraz wszelkiej organiki wyprzedza vraya, jednak elementy martwej natury, pomieszczenia oraz pojazdy etc, wychodza duzo lepiej w V-ce.....

 

tomek 1212m powinienes dostac ostrzezenie poniewaz poczulem sie obrazony takim postem,

i widac ze czujesz sie w jakis sposob urazony moja niekonstruktywna wypowiedzia na dodatek nie majaca zupelnie nic z toba wspolnego!!!???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mental wymiata szybkoscia a Vray latwoscia obslugi. Mental ma super mozliwosci w tworzeniu shaderow, a Vray ma pelno gotowych do sciagniecia. Moze sie myle, ale ja to tak widze.

Co do odbic to tak jak Tweety - dajesz plane'a bialego lub gradient i wylaczasz mu widok dla kamery i rzucanie cieni itp. Jak nie bedziesz animowal to tak najbardziej w photoshopie. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po za tym dalej bede podtrzymywal swoje zdanie iz NA DZIEN DZISIEJSZY mental ray tylko pod wzgledem sss skina, oraz wszelkiej organiki wyprzedza vraya, jednak elementy martwej natury, pomieszczenia oraz pojazdy etc, wychodza duzo lepiej w V-ce.....

 

Jeszcze dolicz do tego metale. metal (lume) to chyba najlepszy shader metali ciężkich (stal, mosiądz, miedź) z jakim miałem do czynienia. Vrayowe zawsze wychodzą... lekko plastikowe w porównaniu do mentalowskich shaderów. Nie bierz tego do siebie, ale opinie o mentalu, że jest be w stosunku do vraya słyszę od ponad 5 lat i od 5 lat nikt jeszcze sensownego argumentu nie przedstawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej ludziki o co wy się kłócicie. Z mentalem, vray'em i kto wie jeszcze jakim cudem jak nie wiesz jak tego używać to i tak cię przeskoczy typek z trzema spotlightami i wyczuciem. A co do modelu komórki, bardzo ładna, czysta siatka, tekstury no to norma jak w każdej komórce, render to padaczka i nie jest to wina mentala. Z doświadczenia wiem że telefon można wyrenderować conajmniej poprawnie nawet w rendererach scanline'owych trzeba tylko chcieć. Na początek może dodaj trochę kontrastu, ustaw model jakoś ciekawie i dodaj odbicia. U can do it!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasti:

 

matrix10.jpg

 

Mental Ray w czasach kiedy vray miał takie problemy z SSSem, że szkoda było czasu na wysłanie maila do chaosów z prośbą o naprawę algorytmów.

 

 

 

mental ray o wiele wcześniej pozwalał na uzyskanie glossy reflections, na obliczanie realistycznego SSS. Posiada bardzo dobre narzędzia wspierające GI, area shadows, wspomaga szybsze przeliczanie refleksów i refrakcji. Vray może się uczyć od mentala stabilności, prostych rozwiązań, skomplikowań w tworzeniu shaderów i przede wszystkim szybkiego i efektywnego systemu pisania własnych shaderów.

 

To tak tylko jeśli chodzi o tego "cudownego" vraya.

 

Sisay: wyrenderuj to po prostu z planem, plane niewidoczny dla kamery ale widoczny dla odbić. Ustaw go podobnie jak chcesz żeby sięodbił i problem z głowy. ewentualnie domalówka w PS. niczemu to nie zaszkodzi.

 

ciekawie to się ma do wywiadu który udzieliłeś dla Chaos'ow (czy dla jakiejś innej stronki związanej z vrayem, sory ale nie pamiętam dokładnie)

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności