Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Na wstepie chce podziekowac wszystkim, ktorzy pomagali mi w WIPie przy powstaniu tej pracy. Bez Was bylaby to o wiele gorsza praca :)

 

Praca wykonana dla polepszania moich umiejetnosci. Mysle ze sporo sie przy tym projekcie nauczylem. Grafika bazuje na (zapewne wszystkim znanym) obrazie Jana Matejki. Zdaje sobie sprawe, ze nie wszystko jest super i w ogole, ale kiedys trzeba uznac prace za skonczona.

 

Praca wykonana w Maya, Mudbox i Photoshopie.

Model postaci na bazie darmowego modelu z sieci (T pose)

Calosc ma okolo 92 000 facow.

Staralem sie zrobic jak najwiecej w 3D, by mozna bylo bez wiekszych problemow zrobic wersje stereoskopowa, do ktorej daje link ponizej.

 

Mam nadzieje ze sie spodoba.

 

dones.jpg

 

wersja 1000x750px [url=http://img29.imageshack.us/img29/2914/doneml.jpg][/url]http://img29.imageshack.us/img29/2914/doneml.jpg

 

 

wersja stereoskopowa okularyikonka.jpg 1000x750px http://img96.imageshack.us/img96/3584/donerc.jpg

 

 

 

Dzieki!

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetna praca, ale moim zdaniem za wcześnie do FW - trochę za bardzo sterylnie (tekstury - zwłaszcza postaci, światło).

Nie wiem, czy zauważyłeś ale u Matejki Mikołaj ma czapeczkę;)

Napisano

Mnie się nie podoba.

Zapowiadało się dobrze, ale wygląda jak środek WIPa,

Owszem modele bogate w detale, pomysł fajny, ale słabe oświetlenie/cienie i materiały.

Napisano

repostk.th.jpg

 

 

Jak coś to usuwam. Dosłownie 2min szopa i imho jest dużo lepiej :) Ale twoja wersja też ma coś w sobie ... hmmm zależy o jaki klimat ci chodziło, mimo to jednak za bardzo wieje żółtym i czerwonym od całości. Jeśli chciałeś naśladować obraz i jego kolorystykę, to myślę, że i tak nie obeszłoby się bez photoshopa aby uzyskać "malarski" efekt.

 

Imo trochę za wcześnie na FW. Słabo dobrana kolorystyka i troszkę niedociągnięć. Pomijając to, praca trzyma poziom i widać, że się przy niej narobiłeś. Musiałbym zajrzeć do wipa jak modelowałeś postać etc. ale naprawdę wyszło super. Ja organiki nie umiem podobnie jak rigowania itd. więc nie będę się tu wcinał specjalistom ale wygląda naprawdę nieźle. Kilka materiałów i textur aż prosi się " Popraw mnie ! " ale i tak dałeś radę.

Fajnie wyszła postać, ciuszek (model), oraz graty naokoło. Na nie: materiał drewna, skóry, oraz tło.

 

Dałbym 4* gdybyś jeszcze nad tym posiedział i zrobił jakieś postpro. Obecnie imo zasługuje to na takie 4 z dużym minusem.

Napisano

Mnie się bardzo pomysł podoba, ale wykonanie... hmmm. Po prostu za wcześnie na finał imho. Trzeba było jeszcze troszke posiedzieć, dopracować światło, shadery, modele nieznacznie i byłaby super praca, na razie jest plus dostatecznie.

Napisano

Aj Wy to zawsze tacy surowi :) czlowiek sie nameczy i jeszcze zjada ze sie nie postaral do konca :P

 

Projekt tak czy inaczej zamkniety. W nastepnych sie nastawie na wiecej pracy. Hej! :)

Napisano

Wydaje mi się że za ostro z krytyką idziecie :) Kopernik podobny do siebie imho...

 

Tylko jak koledzy powiedzieli pobaw się shopem i dodaj może jakieś filtry czy coś...

Napisano

serwus :)

mi sie podoba . chetnie pogadam potem o kwestii ustawiania kamer. Ja robilem test z krzyżowymi kamerami.

 

 

pozdrawiam i zycze powodzenia :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności