Napisano 23 Październik 200915 l Witam. Na wstepie chce podziekowac wszystkim, ktorzy pomagali mi w WIPie przy powstaniu tej pracy. Bez Was bylaby to o wiele gorsza praca :) Praca wykonana dla polepszania moich umiejetnosci. Mysle ze sporo sie przy tym projekcie nauczylem. Grafika bazuje na (zapewne wszystkim znanym) obrazie Jana Matejki. Zdaje sobie sprawe, ze nie wszystko jest super i w ogole, ale kiedys trzeba uznac prace za skonczona. Praca wykonana w Maya, Mudbox i Photoshopie. Model postaci na bazie darmowego modelu z sieci (T pose) Calosc ma okolo 92 000 facow. Staralem sie zrobic jak najwiecej w 3D, by mozna bylo bez wiekszych problemow zrobic wersje stereoskopowa, do ktorej daje link ponizej. Mam nadzieje ze sie spodoba. wersja 1000x750px [url=http://img29.imageshack.us/img29/2914/doneml.jpg][/url]http://img29.imageshack.us/img29/2914/doneml.jpg wersja stereoskopowa 1000x750px http://img96.imageshack.us/img96/3584/donerc.jpg Dzieki!
Napisano 23 Październik 200915 l Świetna praca, ale moim zdaniem za wcześnie do FW - trochę za bardzo sterylnie (tekstury - zwłaszcza postaci, światło). Nie wiem, czy zauważyłeś ale u Matejki Mikołaj ma czapeczkę;)
Napisano 23 Październik 200915 l Można wycisnąć jeszcze więcej, może zastanów się jeszcze nad dopracowaniem? ;)
Napisano 23 Październik 200915 l wyglada jakby mial ciuszki z drewna, a twarz z plastiku gadanie> poza tym bardzo fajna pracka, pzdr!
Napisano 23 Październik 200915 l a gdzie postprodukcja? Trzeba to jakos podniszczyc zeby wygladalo jak obraz:) za wczesnie imo
Napisano 23 Październik 200915 l Mnie się nie podoba. Zapowiadało się dobrze, ale wygląda jak środek WIPa, Owszem modele bogate w detale, pomysł fajny, ale słabe oświetlenie/cienie i materiały.
Napisano 23 Październik 200915 l Autor Koniec i basta! :D Ale przy nastepnej posiedze dluzej :P chociaz zawsze to sobie tak tlumacze :P Nie no dajcie zyc :P
Napisano 23 Październik 200915 l Jak coś to usuwam. Dosłownie 2min szopa i imho jest dużo lepiej :) Ale twoja wersja też ma coś w sobie ... hmmm zależy o jaki klimat ci chodziło, mimo to jednak za bardzo wieje żółtym i czerwonym od całości. Jeśli chciałeś naśladować obraz i jego kolorystykę, to myślę, że i tak nie obeszłoby się bez photoshopa aby uzyskać "malarski" efekt. Imo trochę za wcześnie na FW. Słabo dobrana kolorystyka i troszkę niedociągnięć. Pomijając to, praca trzyma poziom i widać, że się przy niej narobiłeś. Musiałbym zajrzeć do wipa jak modelowałeś postać etc. ale naprawdę wyszło super. Ja organiki nie umiem podobnie jak rigowania itd. więc nie będę się tu wcinał specjalistom ale wygląda naprawdę nieźle. Kilka materiałów i textur aż prosi się " Popraw mnie ! " ale i tak dałeś radę. Fajnie wyszła postać, ciuszek (model), oraz graty naokoło. Na nie: materiał drewna, skóry, oraz tło. Dałbym 4* gdybyś jeszcze nad tym posiedział i zrobił jakieś postpro. Obecnie imo zasługuje to na takie 4 z dużym minusem.
Napisano 23 Październik 200915 l Ale skiepściłeś taki fajny pomysł :( Kopernik z twarzy podobny do nikogo ;) Szkoda.
Napisano 23 Październik 200915 l Mnie się bardzo pomysł podoba, ale wykonanie... hmmm. Po prostu za wcześnie na finał imho. Trzeba było jeszcze troszke posiedzieć, dopracować światło, shadery, modele nieznacznie i byłaby super praca, na razie jest plus dostatecznie.
Napisano 23 Październik 200915 l Autor Aj Wy to zawsze tacy surowi :) czlowiek sie nameczy i jeszcze zjada ze sie nie postaral do konca :P Projekt tak czy inaczej zamkniety. W nastepnych sie nastawie na wiecej pracy. Hej! :)
Napisano 24 Październik 200915 l Wydaje mi się że za ostro z krytyką idziecie :) Kopernik podobny do siebie imho... Tylko jak koledzy powiedzieli pobaw się shopem i dodaj może jakieś filtry czy coś...
Napisano 24 Październik 200915 l serwus :) mi sie podoba . chetnie pogadam potem o kwestii ustawiania kamer. Ja robilem test z krzyżowymi kamerami. pozdrawiam i zycze powodzenia :)