Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Witam wszystkich :) mam do zrobienia na "prace domową" model auta z Renderami na wtorek. Uczę się dopiero półtorej miesiąca także wiem że za dobre to nie jest ale prosiłbym o sugestie co gdzie poprawić itp ( pewnie dużo tego będzie ^^ ) : Pozdrawiam
Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 a co to MS ? :PP ps. tylna maskę już poprawiam od paru minut :) zaraz wrzutce up.
plasti Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 w tym przypadku to turbosmooth i dlatego go mylicie
Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 właśnie turbosmooth :) teraz kapłem o co chodzi :) tu macie : ( tył dopiero zaczynam robić.... )
plasti Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 bajzel bejbe, baaaaaaaaaaajzeeeeeeeeeeeeeel !!!
Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 hehe :P mógłbyś rozwinąć wypowiedz xD to mój pierwszy model z plain'a robiony i nie orientuje się :/ ( chociaż jeśli chodzi o przednie światła ojj tak ale maja taki kształt że co zrobić ? :P )
plasti Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 right mate!!! od nowa musisz zaczac, mniejsza siatka, musisz ja ukladac wg zagiec blachy, jesli blacha nie jest za specjalnie wygieta tj mały promien, to wystarcza gora 3 face'y, ts sprawi ze sie wygna na dany promien itp itd ze wszystkim....
Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 przy czym auto ma nieregularny kształt.... usuwając niektóre linie usunę krzywiznę w niektórych miejscach bym mógł usunąć kreski ale przy turbosmooth mi sie robią dziwne figury później ? :/
bartekb89 Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 ojojojojojojo tak gęsto jakbys od razu chciał bez MS wymodelować ręcznie ... pracuj i popatrz na innych prace i siatki wiem ze masz malo czasu ale to pomoze
Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 ok , postaram sie troche uprościć początkowy model :) i pokaże za 2-3 h ;)
Kubajaniak Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Może oprócz samych siatek pokaż też render nawet z podstawowym materiałem. Raczej prędzej się wyłapie jakieś babole jeśli będą.
latos Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Wierz mi da się zachować ten sam kształt bez połowy tych linni co masz ;)
Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 jest tak dość okrojony :P i po TS tez ładnie wygląda także masz racje latos. Tylko czy teraz może być ? i czemu jakos dziwnie mi rendery nie chca wychodzić :/ ( też sie dopiero ucze.
latos Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Pod względem gęstości siatki może być ale postaraj się ,żeby było więcej linii prostych bo u ciebie każda jest krzywa. Bo rendnerujesz od wew strony a tam tak rendner wygląda. Włącz rednerowanie V-rayem i renderuj od zew ;) Na masce masz za dużo linni idących do nadkola. Pamiętaj ,że musisz jeszcze podcinać nie maskę od karoserii i tak dalej.
Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 ale mam wzdłuż maski idealnie linie także jak co to po prostu chamferem rozdwoję je i wytnę maskę :) linie proste... hmmm zajme sie tym zaraz :) a co do rendera.... podpowiesz w skrócie jak renderować od zew ? :) i renderuje tylko tymi co sa w 3dmaxie..... nie bardzo wiem jak Vray'em to robic :>
Kubajaniak Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 (edytowane) Zrób tzw clay render. Coś takiego http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/clayrender_stealth/ I jak będziesz renderować, to z Turbo Smoothem czy jak to się pisze. I nie wrzucaj screenu renderu, tylko go zapisz jako jpg i wrzuć np na imageshack a później na forum. Nie wiem też, czy jakimś cudem nie masz odwróconych poligonów. Jak znowu Ci wyrenderuje samochód od środka to zaznacz wszystkie poligony i w menu po prawej w któreś zakładce jest opcja flip. Pozdro Edytowane 15 Listopad 2009 przez Kubajaniak
Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 miałem odwrócone :PP render ale najprostszy z 3d maxa.... bo v ray mi robiło półtorej h a i tak coś zebździłem :P co myślicie ?
indian Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 myślę abyś zaczął od nowa, wygląda jak poobijany, chyba że oto właśnie Ci chodziło
Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 pewnie jak wyprostuje all do końca złudzenie zniknie :) po co zaczynać od nowa jak moge naprawiać to przynajmniej dowiaduje sie tu jakie błędy robie :)
Kubajaniak Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Musisz koniecznie modelować to auto? Może spróbuj np. audi TT Jest chyba jedno z prostszych do wymodelowania. Poza tym, na tym forum jest już ...dziesiąt Audi TT więc możesz też podpatrzeć siatki u innych. A jeśli chodzi o słowa "po co zaczynać od nowa jak moge naprawiać to " to imo czasem takie poprawianie zajmie więcej czasu niż zrobienie samochodu od nowa.
Maćko_SQL Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 nie wiem czy coś sie poprawiło ale starałem sie :> Kuba masz racje jak to nie bedzie "to" to przejde do czegos bardziej kwadratowego :P
latos Napisano 16 Listopad 2009 Napisano 16 Listopad 2009 Nie rób żadnego oświetlenia tylko pokazuj sam model z siatką. Ja widzę dużo krzywizn radził bym zacząć od nowa i powolutku. Też wcześniej leciałem jak ty byle jak najszybciej model samochodu potem się popoprawia tylko to poprawianie może zająć ci więcej czasu niż wymodelowanie go od nowa.
Maćko_SQL Napisano 18 Listopad 2009 Autor Napisano 18 Listopad 2009 az tak zle wyszły te poprawki ?? ( nie patrzcie na kolory i te łaczenie na tylnej klapie bo juz nie miałem siły robić jutro zrobie :) przy szybach też jeszce sa niedociagniecia bo dopiero je wprawiłem :)
Hubi Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 przy szybach też jeszce sa niedociagniecia bo dopiero je wprawiłem :) hej, przepraszam ale nie moglem się powstrzymać :) Nie jestem specem od samochodów ale kiedyś próbując coś wymodelować musiałem przyznać rację kolegom powyżej - jednak lepiej zacząć coś od nowa niżeli wprowadzać poprawki, bo niekiedy naprawdę potrafi się z nimi zejść. Pozdrówka!
Maćko_SQL Napisano 18 Listopad 2009 Autor Napisano 18 Listopad 2009 hahah no dobra praktyka czyni mistrza :P zrobimy co innego w miare czasu bedzie lepiej :)
latos Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Pokaż siatkę a nie chrom przez który nic nie widać ;) Dach krzywy Wlot powietrza widać ,że siatka się kiepci Tylne nadkole krzywe a więcej nie widze przez chrom.
Maćko_SQL Napisano 19 Listopad 2009 Autor Napisano 19 Listopad 2009 tylne nadkole... racja :D patrz nawet nie przyuważyłem :P dach jest prościutki ( choć powinien być zaokrąglony ale czas.... :) ) tylko z przodu powinno cos takiego wystawać to zrobiłem wlot powietrza hmmm pokaże jutro jak przeinstaluje 3d max'a bo mi sie trial skończył :P
Kedzior Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 Prezentacja tragiczna. Pokazuj model jasny i czytelny i śmiało na dużo większej rozdzielczości. Tu nic nie widać. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się