Napisano 15 Listopad 200915 l Witam wszystkich :) mam do zrobienia na "prace domową" model auta z Renderami na wtorek. Uczę się dopiero półtorej miesiąca także wiem że za dobre to nie jest ale prosiłbym o sugestie co gdzie poprawić itp ( pewnie dużo tego będzie ^^ ) : Pozdrawiam
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor a co to MS ? :PP ps. tylna maskę już poprawiam od paru minut :) zaraz wrzutce up.
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor właśnie turbosmooth :) teraz kapłem o co chodzi :) tu macie : ( tył dopiero zaczynam robić.... )
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor hehe :P mógłbyś rozwinąć wypowiedz xD to mój pierwszy model z plain'a robiony i nie orientuje się :/ ( chociaż jeśli chodzi o przednie światła ojj tak ale maja taki kształt że co zrobić ? :P )
Napisano 15 Listopad 200915 l right mate!!! od nowa musisz zaczac, mniejsza siatka, musisz ja ukladac wg zagiec blachy, jesli blacha nie jest za specjalnie wygieta tj mały promien, to wystarcza gora 3 face'y, ts sprawi ze sie wygna na dany promien itp itd ze wszystkim....
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor przy czym auto ma nieregularny kształt.... usuwając niektóre linie usunę krzywiznę w niektórych miejscach bym mógł usunąć kreski ale przy turbosmooth mi sie robią dziwne figury później ? :/
Napisano 15 Listopad 200915 l ojojojojojojo tak gęsto jakbys od razu chciał bez MS wymodelować ręcznie ... pracuj i popatrz na innych prace i siatki wiem ze masz malo czasu ale to pomoze
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor ok , postaram sie troche uprościć początkowy model :) i pokaże za 2-3 h ;)
Napisano 15 Listopad 200915 l Może oprócz samych siatek pokaż też render nawet z podstawowym materiałem. Raczej prędzej się wyłapie jakieś babole jeśli będą.
Napisano 15 Listopad 200915 l Wierz mi da się zachować ten sam kształt bez połowy tych linni co masz ;)
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor jest tak dość okrojony :P i po TS tez ładnie wygląda także masz racje latos. Tylko czy teraz może być ? i czemu jakos dziwnie mi rendery nie chca wychodzić :/ ( też sie dopiero ucze.
Napisano 15 Listopad 200915 l Pod względem gęstości siatki może być ale postaraj się ,żeby było więcej linii prostych bo u ciebie każda jest krzywa. Bo rendnerujesz od wew strony a tam tak rendner wygląda. Włącz rednerowanie V-rayem i renderuj od zew ;) Na masce masz za dużo linni idących do nadkola. Pamiętaj ,że musisz jeszcze podcinać nie maskę od karoserii i tak dalej.
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor ale mam wzdłuż maski idealnie linie także jak co to po prostu chamferem rozdwoję je i wytnę maskę :) linie proste... hmmm zajme sie tym zaraz :) a co do rendera.... podpowiesz w skrócie jak renderować od zew ? :) i renderuje tylko tymi co sa w 3dmaxie..... nie bardzo wiem jak Vray'em to robic :>
Napisano 15 Listopad 200915 l Zrób tzw clay render. Coś takiego http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/clayrender_stealth/ I jak będziesz renderować, to z Turbo Smoothem czy jak to się pisze. I nie wrzucaj screenu renderu, tylko go zapisz jako jpg i wrzuć np na imageshack a później na forum. Nie wiem też, czy jakimś cudem nie masz odwróconych poligonów. Jak znowu Ci wyrenderuje samochód od środka to zaznacz wszystkie poligony i w menu po prawej w któreś zakładce jest opcja flip. Pozdro Edytowane 15 Listopad 200915 l przez Kubajaniak
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor miałem odwrócone :PP render ale najprostszy z 3d maxa.... bo v ray mi robiło półtorej h a i tak coś zebździłem :P co myślicie ?
Napisano 15 Listopad 200915 l myślę abyś zaczął od nowa, wygląda jak poobijany, chyba że oto właśnie Ci chodziło
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor pewnie jak wyprostuje all do końca złudzenie zniknie :) po co zaczynać od nowa jak moge naprawiać to przynajmniej dowiaduje sie tu jakie błędy robie :)
Napisano 15 Listopad 200915 l Musisz koniecznie modelować to auto? Może spróbuj np. audi TT Jest chyba jedno z prostszych do wymodelowania. Poza tym, na tym forum jest już ...dziesiąt Audi TT więc możesz też podpatrzeć siatki u innych. A jeśli chodzi o słowa "po co zaczynać od nowa jak moge naprawiać to " to imo czasem takie poprawianie zajmie więcej czasu niż zrobienie samochodu od nowa.
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor nie wiem czy coś sie poprawiło ale starałem sie :> Kuba masz racje jak to nie bedzie "to" to przejde do czegos bardziej kwadratowego :P
Napisano 16 Listopad 200915 l Nie rób żadnego oświetlenia tylko pokazuj sam model z siatką. Ja widzę dużo krzywizn radził bym zacząć od nowa i powolutku. Też wcześniej leciałem jak ty byle jak najszybciej model samochodu potem się popoprawia tylko to poprawianie może zająć ci więcej czasu niż wymodelowanie go od nowa.
Napisano 18 Listopad 200915 l Autor az tak zle wyszły te poprawki ?? ( nie patrzcie na kolory i te łaczenie na tylnej klapie bo juz nie miałem siły robić jutro zrobie :) przy szybach też jeszce sa niedociagniecia bo dopiero je wprawiłem :)
Napisano 18 Listopad 200915 l przy szybach też jeszce sa niedociagniecia bo dopiero je wprawiłem :) hej, przepraszam ale nie moglem się powstrzymać :) Nie jestem specem od samochodów ale kiedyś próbując coś wymodelować musiałem przyznać rację kolegom powyżej - jednak lepiej zacząć coś od nowa niżeli wprowadzać poprawki, bo niekiedy naprawdę potrafi się z nimi zejść. Pozdrówka!
Napisano 18 Listopad 200915 l Autor hahah no dobra praktyka czyni mistrza :P zrobimy co innego w miare czasu bedzie lepiej :)
Napisano 18 Listopad 200915 l Pokaż siatkę a nie chrom przez który nic nie widać ;) Dach krzywy Wlot powietrza widać ,że siatka się kiepci Tylne nadkole krzywe a więcej nie widze przez chrom.
Napisano 19 Listopad 200915 l Autor tylne nadkole... racja :D patrz nawet nie przyuważyłem :P dach jest prościutki ( choć powinien być zaokrąglony ale czas.... :) ) tylko z przodu powinno cos takiego wystawać to zrobiłem wlot powietrza hmmm pokaże jutro jak przeinstaluje 3d max'a bo mi sie trial skończył :P
Napisano 19 Listopad 200915 l Prezentacja tragiczna. Pokazuj model jasny i czytelny i śmiało na dużo większej rozdzielczości. Tu nic nie widać. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto