Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich :)

 

mam do zrobienia na "prace domową" model auta z Renderami na wtorek. Uczę się dopiero półtorej miesiąca także wiem że za dobre to nie jest ale prosiłbym o sugestie co gdzie poprawić itp ( pewnie dużo tego będzie ^^ ) :

 

karooooooooseriaaaaaaaa.jpg

 

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

właśnie turbosmooth :) teraz kapłem o co chodzi :) tu macie :

 

( tył dopiero zaczynam robić.... )

 

koncepppppppppppt2.png

Napisano
  • Autor

hehe :P mógłbyś rozwinąć wypowiedz xD to mój pierwszy model z plain'a robiony i nie orientuje się :/ ( chociaż jeśli chodzi o przednie światła ojj tak ale maja taki kształt że co zrobić ? :P )

Napisano

right mate!!! od nowa musisz zaczac, mniejsza siatka, musisz ja ukladac wg zagiec blachy, jesli blacha nie jest za specjalnie wygieta tj mały promien, to wystarcza gora 3 face'y, ts sprawi ze sie wygna na dany promien itp itd ze wszystkim....

Napisano
  • Autor

przy czym auto ma nieregularny kształt.... usuwając niektóre linie usunę krzywiznę w niektórych miejscach bym mógł usunąć kreski ale przy turbosmooth mi sie robią dziwne figury później ? :/

Napisano

ojojojojojojo tak gęsto jakbys od razu chciał bez MS wymodelować ręcznie ... pracuj i popatrz na innych prace i siatki wiem ze masz malo czasu ale to pomoze

Napisano

Może oprócz samych siatek pokaż też render nawet z podstawowym materiałem. Raczej prędzej się wyłapie jakieś babole jeśli będą.

Napisano

Wierz mi da się zachować ten sam kształt bez połowy tych linni co masz ;)

Napisano
  • Autor

jest tak dość okrojony :P i po TS tez ładnie wygląda także masz racje latos.

Tylko czy teraz może być ?

i czemu jakos dziwnie mi rendery nie chca wychodzić :/ ( też sie dopiero ucze.

 

karoseriaaaaaaaaaaaaaaa.png

Napisano

Pod względem gęstości siatki może być ale postaraj się ,żeby było więcej linii prostych bo u ciebie każda jest krzywa. Bo rendnerujesz od wew strony a tam tak rendner wygląda.

 

Włącz rednerowanie V-rayem i renderuj od zew ;)

 

Na masce masz za dużo linni idących do nadkola. Pamiętaj ,że musisz jeszcze podcinać nie maskę od karoserii i tak dalej.

Napisano
  • Autor

ale mam wzdłuż maski idealnie linie także jak co to po prostu chamferem rozdwoję je i wytnę maskę :) linie proste... hmmm zajme sie tym zaraz :)

a co do rendera.... podpowiesz w skrócie jak renderować od zew ? :) i renderuje tylko tymi co sa w 3dmaxie..... nie bardzo wiem jak Vray'em to robic :>

Napisano

Zrób tzw clay render. Coś takiego http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/clayrender_stealth/ I jak będziesz renderować, to z Turbo Smoothem czy jak to się pisze. I nie wrzucaj screenu renderu, tylko go zapisz jako jpg i wrzuć np na imageshack a później na forum. Nie wiem też, czy jakimś cudem nie masz odwróconych poligonów. Jak znowu Ci wyrenderuje samochód od środka to zaznacz wszystkie poligony i w menu po prawej w któreś zakładce jest opcja flip.

 

Pozdro

Edytowane przez Kubajaniak

Napisano
  • Autor

miałem odwrócone :PP

 

render ale najprostszy z 3d maxa.... bo v ray mi robiło półtorej h a i tak coś zebździłem :P

autkorender.jpg

 

co myślicie ?

Napisano

myślę abyś zaczął od nowa, wygląda jak poobijany, chyba że oto właśnie Ci chodziło

Napisano
  • Autor

pewnie jak wyprostuje all do końca złudzenie zniknie :) po co zaczynać od nowa jak moge naprawiać to przynajmniej dowiaduje sie tu jakie błędy robie :)

Napisano

Musisz koniecznie modelować to auto? Może spróbuj np. audi TT Jest chyba jedno z prostszych do wymodelowania. Poza tym, na tym forum jest już ...dziesiąt Audi TT więc możesz też podpatrzeć siatki u innych. A jeśli chodzi o słowa "po co zaczynać od nowa jak moge naprawiać to " to imo czasem takie poprawianie zajmie więcej czasu niż zrobienie samochodu od nowa.

Napisano
  • Autor

nie wiem czy coś sie poprawiło ale starałem sie :>

Kuba masz racje jak to nie bedzie "to" to przejde do czegos bardziej kwadratowego :P

 

ostatniestarcie.jpg

Napisano

Nie rób żadnego oświetlenia tylko pokazuj sam model z siatką. Ja widzę dużo krzywizn radził bym zacząć od nowa i powolutku. Też wcześniej leciałem jak ty byle jak najszybciej model samochodu potem się popoprawia tylko to poprawianie może zająć ci więcej czasu niż wymodelowanie go od nowa.

Napisano
  • Autor

render2.jpg

az tak zle wyszły te poprawki ?? ( nie patrzcie na kolory i te łaczenie na tylnej klapie bo juz nie miałem siły robić jutro zrobie :)

przy szybach też jeszce sa niedociagniecia bo dopiero je wprawiłem :)

Napisano

przy szybach też jeszce sa niedociagniecia bo dopiero je wprawiłem :)

 

hej, przepraszam ale nie moglem się powstrzymać :)

 

 

Nie jestem specem od samochodów ale kiedyś próbując coś wymodelować musiałem przyznać rację kolegom powyżej - jednak lepiej zacząć coś od nowa niżeli wprowadzać poprawki, bo niekiedy naprawdę potrafi się z nimi zejść.

Pozdrówka!

Napisano

Pokaż siatkę a nie chrom przez który nic nie widać ;)

Dach krzywy

Wlot powietrza widać ,że siatka się kiepci

Tylne nadkole krzywe

 

a więcej nie widze przez chrom.

Napisano
  • Autor

tylne nadkole... racja :D patrz nawet nie przyuważyłem :P dach jest prościutki ( choć powinien być zaokrąglony ale czas.... :) )

tylko z przodu powinno cos takiego wystawać to zrobiłem wlot powietrza hmmm pokaże jutro jak przeinstaluje 3d max'a bo mi sie trial skończył :P

Napisano

Prezentacja tragiczna. Pokazuj model jasny i czytelny i śmiało na dużo większej rozdzielczości. Tu nic nie widać.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności