Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich :)

 

mam do zrobienia na "prace domową" model auta z Renderami na wtorek. Uczę się dopiero półtorej miesiąca także wiem że za dobre to nie jest ale prosiłbym o sugestie co gdzie poprawić itp ( pewnie dużo tego będzie ^^ ) :

 

karooooooooseriaaaaaaaa.jpg

 

 

 

Pozdrawiam

  • Replies 32
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

hehe :P mógłbyś rozwinąć wypowiedz xD to mój pierwszy model z plain'a robiony i nie orientuje się :/ ( chociaż jeśli chodzi o przednie światła ojj tak ale maja taki kształt że co zrobić ? :P )

Posted

right mate!!! od nowa musisz zaczac, mniejsza siatka, musisz ja ukladac wg zagiec blachy, jesli blacha nie jest za specjalnie wygieta tj mały promien, to wystarcza gora 3 face'y, ts sprawi ze sie wygna na dany promien itp itd ze wszystkim....

Posted

przy czym auto ma nieregularny kształt.... usuwając niektóre linie usunę krzywiznę w niektórych miejscach bym mógł usunąć kreski ale przy turbosmooth mi sie robią dziwne figury później ? :/

Posted

jest tak dość okrojony :P i po TS tez ładnie wygląda także masz racje latos.

Tylko czy teraz może być ?

i czemu jakos dziwnie mi rendery nie chca wychodzić :/ ( też sie dopiero ucze.

 

karoseriaaaaaaaaaaaaaaa.png

Posted

Pod względem gęstości siatki może być ale postaraj się ,żeby było więcej linii prostych bo u ciebie każda jest krzywa. Bo rendnerujesz od wew strony a tam tak rendner wygląda.

 

Włącz rednerowanie V-rayem i renderuj od zew ;)

 

Na masce masz za dużo linni idących do nadkola. Pamiętaj ,że musisz jeszcze podcinać nie maskę od karoserii i tak dalej.

Posted

ale mam wzdłuż maski idealnie linie także jak co to po prostu chamferem rozdwoję je i wytnę maskę :) linie proste... hmmm zajme sie tym zaraz :)

a co do rendera.... podpowiesz w skrócie jak renderować od zew ? :) i renderuje tylko tymi co sa w 3dmaxie..... nie bardzo wiem jak Vray'em to robic :>

Posted (edited)

Zrób tzw clay render. Coś takiego http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/clayrender_stealth/ I jak będziesz renderować, to z Turbo Smoothem czy jak to się pisze. I nie wrzucaj screenu renderu, tylko go zapisz jako jpg i wrzuć np na imageshack a później na forum. Nie wiem też, czy jakimś cudem nie masz odwróconych poligonów. Jak znowu Ci wyrenderuje samochód od środka to zaznacz wszystkie poligony i w menu po prawej w któreś zakładce jest opcja flip.

 

Pozdro

Edited by Kubajaniak
Posted

Musisz koniecznie modelować to auto? Może spróbuj np. audi TT Jest chyba jedno z prostszych do wymodelowania. Poza tym, na tym forum jest już ...dziesiąt Audi TT więc możesz też podpatrzeć siatki u innych. A jeśli chodzi o słowa "po co zaczynać od nowa jak moge naprawiać to " to imo czasem takie poprawianie zajmie więcej czasu niż zrobienie samochodu od nowa.

Posted

Nie rób żadnego oświetlenia tylko pokazuj sam model z siatką. Ja widzę dużo krzywizn radził bym zacząć od nowa i powolutku. Też wcześniej leciałem jak ty byle jak najszybciej model samochodu potem się popoprawia tylko to poprawianie może zająć ci więcej czasu niż wymodelowanie go od nowa.

Posted

render2.jpg

az tak zle wyszły te poprawki ?? ( nie patrzcie na kolory i te łaczenie na tylnej klapie bo juz nie miałem siły robić jutro zrobie :)

przy szybach też jeszce sa niedociagniecia bo dopiero je wprawiłem :)

Posted

przy szybach też jeszce sa niedociagniecia bo dopiero je wprawiłem :)

 

hej, przepraszam ale nie moglem się powstrzymać :)

 

 

Nie jestem specem od samochodów ale kiedyś próbując coś wymodelować musiałem przyznać rację kolegom powyżej - jednak lepiej zacząć coś od nowa niżeli wprowadzać poprawki, bo niekiedy naprawdę potrafi się z nimi zejść.

Pozdrówka!

Posted

Pokaż siatkę a nie chrom przez który nic nie widać ;)

Dach krzywy

Wlot powietrza widać ,że siatka się kiepci

Tylne nadkole krzywe

 

a więcej nie widze przez chrom.

Posted

tylne nadkole... racja :D patrz nawet nie przyuważyłem :P dach jest prościutki ( choć powinien być zaokrąglony ale czas.... :) )

tylko z przodu powinno cos takiego wystawać to zrobiłem wlot powietrza hmmm pokaże jutro jak przeinstaluje 3d max'a bo mi sie trial skończył :P

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy