Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

:D faktycznie wygląda jak facet

Najlepsza była

http://img134.imageshack.us/i/update004.jpg/

Popraw kąciki ust, poprawki ust w tej wersji męskiej poszły w złą stronę.

Edit. nie wydaje mie się że powinna być szczuplejsza. Krągłości lepiej wyglądają.

 

Edit2

Rozciągnąłem ją odrobinę na szerokość.

update004.jpg

Edytowane przez PICsell

  • Odpowiedzi 80
  • Wyświetleń 8,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Hahaha z tym Tuskiem to pojechałeś Duff :D:D:D Mam wszystkie wersje które powstały po drodze. Traktuję to jak ćwiczenie więc nie martwię się że coś tracę. Jak zrobię 100 następnych i będą gorsze od poprzednich to zacznę się martwić ;] Chociaż w tym tempie pewnie do końca życia nie dobiję do setki.

 

PICsell - ta "najlepsza" wersja to ta sama co męska ;] Szary render jest z Zbrusha. Niestety zbrushowa sztuczka z perspektywą nie przekłada się 1 do 1 na inne programy. Mam nadzieję że w którejś kolejnej wersji zbrusha to się zmieni.

 

Odchudzać jej za bardzo nie będę, spróbuję podkreślić to wcięcie na policzku, chociaż zdawało mi się że z tym nienajlepiej wygląda. Zobaczymy ;]

Napisano
  • Autor

fov.th.jpg

 

Mordka z różnych kamer...

 

17801835.th.jpg

 

... i z zbrusha

 

Przy okazji, ciśnie mi się na usta odwieczne pytanie: jak ustawiacie kamerę kiedy modelujecie z referencji (i nie tylko) ?

Edytowane przez jamnique

Napisano

heh, no dla mnie bomba, tzn jeszcze do poprawki na pewno coś jest, ale lepiej niż było wcześniej, i wcale nie wygląda jak facet :P

Napisano
  • Autor

Dzięki! Teraz chyba zrobię retopo, wymodeluję kąciki oczu, poprawię usta i takie tam ;] Przy okazji, probował ktoś robić oczy bardziej szczegółowo niż tylko robiąc dwie kulki (tzn jedną z wybrzuszeniem przeźroczystą i drugą w środku) ? W miejscu siatkówki robicie wklęsłą miseczkę czy zostawiacie płaską ?

Napisano
  • Autor

To że ktoś wogóle próbował to wiem :D Mam to w zakładkach. Miałem na mysli co polecacie i dlaczego ;] Ja mam w tej chwili coś trochę prostszy setup - kulkę na zewnątrz z wybrzuszeniem, na kulce wewnątrz tęczówkę płaską z wgłębieniem na źrenicę.

 

Tak wygląda profil:

updateprofil.th.jpg

Napisano
  • Autor

Mały update. Włosy, brwi i rzęsy są oczywiście domalowane ;]

 

update010.th.jpg

Edytowane przez jamnique

Napisano

Hmm no jakieś mam mieszane uczucia, buzia okrągła jak u dziecka, usta jak u dorosłej kobiety, oczy za wielkie (chyba że to styl trochę komiksowy) nos wygląda najlepiej z tego wszystkiego :)

Napisano
  • Autor

Hehe nie zauważyłem tego ale faktycznie :D "Luke, i am your daughther!" - "Nooo!". Ma być trochę komiksowa, ale pewnie jeszcze trochę się zmieni, bo wygląda za sztucznie.

Napisano

no i ten płaszcz za bardzo się błyszczy :) chyba lepiej to wyglądało w stroju enerdowskiej sportsmenki

Napisano
  • Autor

Stroju na razie nie ruszałem, więc jest tylko po to, żeby był jakiś punkt odniesienia.

Napisano

:) powiem tak...fajnie...naprawde:).. hmm....

moze troche policzki bardziej wypukle przydaly by sie? chyba ze taki koncept był..wiec ok:)

nie mam innych zastrzeżeń co do TWARZY:)

pozdrawiam:)

Napisano
  • Autor

update013.th.jpg

 

Dzięki!

 

Prawe oko się zepsuło. Wogóle chyba źle zrobiłem oczy. Są bardzo wypukłe w porównaniu do moich na przykład. Kombinuję z teksturami do skin shadera, zrobiłem pory i zmarszczki, ale widać dopiero przy dosyć dużym zbliżeniu.

 

Kilka renderów próbnych - bump, ogólnie tweakowanie skóry z różnymi ustawieniami otoczenia. Tweakowanie oczu i na koniec przemodelowanie powiek i przesunięcie oczu.

 

newupdate001.th.jpgnewupdate002.th.jpgnewupdate003.th.jpgnewupdate004.th.jpgnewupdate005.th.jpgnewupdate006.th.jpgnewupdate007.th.jpgnewupdate008.th.jpgnewupdate009.th.jpgnewupdate010.th.jpg

Edytowane przez jamnique

Napisano
  • Autor
jak mental to skory nie swiec bialymi swiatlami

 

Hej, dzięki! Nie świecę białymi, może ten Portal Light z lewej jest trochę za blisko białego. Głównie Physical Sky i Hdr-y.

Napisano
  • Autor

Spróbuję ;] Ogólnie teraz testuję shader w różnych sytuacjach oświetleniowych. Jak już przykulem na chwilę Twoją uwagę to mam pytanie ;] Jak korzystając z normalmapy mieć jednocześnie normalne cienie? U mnie co bym nie zrobił zawsze są równie poschodkowane i skaszanione, niezależnie od rozdzielczości / glakości modelu, discontinuity (w maxie to by było w smoothing groups), metody liczenia cieni i rodzaju światła. Da się to wogóle zrobić?

Napisano
  • Autor

normalshadowconflict.jpgw777.png

 

Coś takiego.

Występuje niezależnie od shadera, rodzaju światła, geometrii (chyba że w jakiś mało oczywisty sposób?) i continuity.

 

Jak ktoś mi to wyjaśni będę szczęśliwy :D Głównie przez to zawsze olewałem normal mapy.

Tojest drastyczny przypadek, zazwyczaj wygląda to tak, że krawędzie cienia wyglądają jakby należały do modelu bardzo low poly, o poligonach z czasami łukowatymi edgami ;]

Napisano

Skóra ma zbyt mocny i zbyt głęboki SSS, wygląda jak wosk.

 

Z tą normal mapą nie pomogę niestety.

Napisano

Ja tu widzę niezłą masakrę. Skoro mówisz że to występuje niezależnie od shadera, rodzaju światła i cieni no to ja nie wiem o co tu chodzi.

Może pokaż normalmapę i ustawienia przykładowego materiału. Spróbuj ze standardowym materiałem i normalką.

 

Poza tym ja też używam bumpa do shaderów skóry. W mentalu wychodzi jakoś wyraźniej i się taka height mapę łatwiej edytuje.

Napisano
  • Autor

Hej, to jest standardowy shader. Normal mapa może być problemem. Wczoraj przyszło mi do głowy jeszcze spróbować z Shadow Mapami, chyba pierwszy raz w życiu ich użyłem ;] I nie ma takiej masakry, ale też detale nie wychodzą dobrze. Znalazłem kilka osób w necie które miały ten sam problem, ale nikogo kto by doradził coś sensownego. Pytam z ciekawości, na szczęście nie muszę polegać na normal mapach, więc dawno się pogodziłem z tym że są dla mnie bezużyteczne. Spróbuję jeszcze zrobić normalmapę poza zbrushem, ale wydaje mi się że już kiedyś próbowałem i działo się to samo.

Napisano

Jamnique:)

Model wyglada bardzo estetycznie i skupilbym uwage na aspekcie najistotniejszym, a jakos pomijanym do tej pory.

 

Ta postac aby sie podobala musi miec to cos czego sie wiecznie szuka

w bledach swiatla,topologii, wypuklych oczach i innych pierdolach..a tego tam nie ma:)

 

Jak myslisz co to moze byc?

Zrob sobie serie pytan po co to robisz, jaki ma miec cel, efekt, jak wplywac na widza, jaki chcialbys zeby miala odbior?

A dojdziesz do zrodla problemu:)

Jak nie dojdziesz daj znac:)

 

Pozdrawiam,

Pawel

Napisano

zrob zwykla bump mape, normal mapy robia roznice tylko przy low poly poza tym potrzebujesz tylko delikatnych zmarszczek i tez normalmapy wcale sie nie lacza zbyt dobrze z fast skin'em. fajny temat swoja droga ale faktycznie brakuje tu czegoś co by wskazywalo na to, ze to czerwony kapturek a nie pani w czerwonej chuscie, nie wiem, las w tle? koszyczek w lapie? przerazona mina na widok wilka?

pozdrawiam, Cez.

Napisano
  • Autor
Jamnique:)

Model wyglada bardzo estetycznie i skupilbym uwage na aspekcie najistotniejszym, a jakos pomijanym do tej pory.

 

Ta postac aby sie podobala musi miec to cos czego sie wiecznie szuka

w bledach swiatla,topologii, wypuklych oczach i innych pierdolach..a tego tam nie ma:)

 

Jak myslisz co to moze byc?

Zrob sobie serie pytan po co to robisz, jaki ma miec cel, efekt, jak wplywac na widza, jaki chcialbys zeby miala odbior?

A dojdziesz do zrodla problemu:)

Jak nie dojdziesz daj znac:)

 

Pozdrawiam,

Pawel

 

O, hej Paweł ;] Zgaduję że masz na myśli pierwiastek ludzki ;] Jak się patrzy na symetryczną mordę bez śladu emocji, brwi, włosów, wpatrzoną w martwy punkt, to ciężko w niej zobaczyć człowieka. Ale mogę tylko zgadywać, tajemnicze są Twe ścieżki :P Może chodzi Ci o kosmiczną odległość między oczami, albo zastanawiasz się gdzie jest reszta jej ciała ;]

A z tym celem to dobre pytanie... W zasadzie nigdy nie zastanawiam się jak chciałbym wpływać na widza. Jestem jak maniakalny producent manekinów - po prostu lubię robić te kukły, a potem pakować je do szafy i nikomu nie pokazywać :P

Napisano

Filip, jestes rewelacyjnym modelerem i przekonalem sie o tym nie raz.

Ale wiesz, ze czasem sie wlaczasz, a czasem nie uruchamiasz w sobie tego

co trzeba. Dopoki nie zaczniesz robic tego swiadomie to zawsze bedzie jak

rzut moneta. Wyjdzie/nie wyjdzie.

 

Nie patrz na powierzchnie, wniknij glebiej. Ladny rendering, swiatlo, odcienie to sa

rzeczy oczywiste, ktore wychodza niemalze z automatu, gdy myslisz na innym poziomie.

Wyobraz sobie, ze robisz dla upierdliwego klienta projekt opakowania czekoladek.

Jak wiekszosc osob podchodzisz z frustracja nie rozumiejac co klient do Ciebie gada.

Robisz cos co uznajesz za ogolnie ladne i tyle.

 

Pomysl teraz, ze Ty sam stworzyles ta czekoladke, jestes przekonany o jej wyjatkowosci,

wiesz o niej wszystko i czujesz tez wizje przyszlego sukcesu. Chcesz dotrzec do ludzi,

podzielic sie z nimi swoim dzielem wiedzac, ze dasz im szczesliwe chwile. I projektujesz opakowanie myslac z tego pulapu.

 

To taka podpowiedz. Jesli uznasz ja za atrakcyjna moze sprobujesz ja rozwinac.

Jestem ciekaw Twoich odczuc. I pamietaj. Masz juz w sobie wszystkie umiejetnosci,

po prostu ich nie odpalasz. Zrobienie kolejnych modeli nie ma sensu. Mozesz zrobic

ten genialnie.

 

Pawel

Napisano
  • Autor

Ciekaw jestem czy ktoś tu jeszcze zagląda;]

Nie miałem od dawna czasu żeby pobawić się kapturkiem ani czymkolwiek innym, więc dopiero teraz, po chyba półrocznej przerwie wrzucam tego odgrzewanego kotleta;]

 

twarzhdri10.th.jpgtwarzhdri11.th.jpgtwarzhdri09.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności