PICsell Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 (edytowane) :D faktycznie wygląda jak facet Najlepsza była http://img134.imageshack.us/i/update004.jpg/ Popraw kąciki ust, poprawki ust w tej wersji męskiej poszły w złą stronę. Edit. nie wydaje mie się że powinna być szczuplejsza. Krągłości lepiej wyglądają. Edit2 Rozciągnąłem ją odrobinę na szerokość. Edytowane 29 Listopad 2009 przez PICsell
jamnique Napisano 30 Listopad 2009 Autor Napisano 30 Listopad 2009 Hahaha z tym Tuskiem to pojechałeś Duff :D:D:D Mam wszystkie wersje które powstały po drodze. Traktuję to jak ćwiczenie więc nie martwię się że coś tracę. Jak zrobię 100 następnych i będą gorsze od poprzednich to zacznę się martwić ;] Chociaż w tym tempie pewnie do końca życia nie dobiję do setki. PICsell - ta "najlepsza" wersja to ta sama co męska ;] Szary render jest z Zbrusha. Niestety zbrushowa sztuczka z perspektywą nie przekłada się 1 do 1 na inne programy. Mam nadzieję że w którejś kolejnej wersji zbrusha to się zmieni. Odchudzać jej za bardzo nie będę, spróbuję podkreślić to wcięcie na policzku, chociaż zdawało mi się że z tym nienajlepiej wygląda. Zobaczymy ;]
jamnique Napisano 30 Listopad 2009 Autor Napisano 30 Listopad 2009 (edytowane) Mordka z różnych kamer... ... i z zbrusha Przy okazji, ciśnie mi się na usta odwieczne pytanie: jak ustawiacie kamerę kiedy modelujecie z referencji (i nie tylko) ? Edytowane 30 Listopad 2009 przez jamnique
kingwins Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 heh, no dla mnie bomba, tzn jeszcze do poprawki na pewno coś jest, ale lepiej niż było wcześniej, i wcale nie wygląda jak facet :P
jamnique Napisano 30 Listopad 2009 Autor Napisano 30 Listopad 2009 Dzięki! Teraz chyba zrobię retopo, wymodeluję kąciki oczu, poprawię usta i takie tam ;] Przy okazji, probował ktoś robić oczy bardziej szczegółowo niż tylko robiąc dwie kulki (tzn jedną z wybrzuszeniem przeźroczystą i drugą w środku) ? W miejscu siatkówki robicie wklęsłą miseczkę czy zostawiacie płaską ?
PICsell Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 (edytowane) probował ktoś robić oczy bardziej szczegółowo niż tylko robiąc dwie kulki ? Pewnie tak. http://www.3dluvr.com/content/article/59/1 Edytowane 30 Listopad 2009 przez PICsell
jamnique Napisano 30 Listopad 2009 Autor Napisano 30 Listopad 2009 To że ktoś wogóle próbował to wiem :D Mam to w zakładkach. Miałem na mysli co polecacie i dlaczego ;] Ja mam w tej chwili coś trochę prostszy setup - kulkę na zewnątrz z wybrzuszeniem, na kulce wewnątrz tęczówkę płaską z wgłębieniem na źrenicę. Tak wygląda profil:
jamnique Napisano 5 Grudzień 2009 Autor Napisano 5 Grudzień 2009 (edytowane) Mały update. Włosy, brwi i rzęsy są oczywiście domalowane ;] Edytowane 5 Grudzień 2009 przez jamnique
kingwins Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 Hmm no jakieś mam mieszane uczucia, buzia okrągła jak u dziecka, usta jak u dorosłej kobiety, oczy za wielkie (chyba że to styl trochę komiksowy) nos wygląda najlepiej z tego wszystkiego :)
Double_G Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 Mi tam się podoba :D Kapturek biegała podczas deszczu, że taka mokra?
aknochaco Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 Jeszcze maska z przodu i wyglada jak różowy Vader
jamnique Napisano 5 Grudzień 2009 Autor Napisano 5 Grudzień 2009 Hehe nie zauważyłem tego ale faktycznie :D "Luke, i am your daughther!" - "Nooo!". Ma być trochę komiksowa, ale pewnie jeszcze trochę się zmieni, bo wygląda za sztucznie.
kingwins Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 no i ten płaszcz za bardzo się błyszczy :) chyba lepiej to wyglądało w stroju enerdowskiej sportsmenki
jamnique Napisano 5 Grudzień 2009 Autor Napisano 5 Grudzień 2009 Stroju na razie nie ruszałem, więc jest tylko po to, żeby był jakiś punkt odniesienia.
Selena Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 :) powiem tak...fajnie...naprawde:).. hmm.... moze troche policzki bardziej wypukle przydaly by sie? chyba ze taki koncept był..wiec ok:) nie mam innych zastrzeżeń co do TWARZY:) pozdrawiam:)
jamnique Napisano 6 Grudzień 2009 Autor Napisano 6 Grudzień 2009 (edytowane) Dzięki! Prawe oko się zepsuło. Wogóle chyba źle zrobiłem oczy. Są bardzo wypukłe w porównaniu do moich na przykład. Kombinuję z teksturami do skin shadera, zrobiłem pory i zmarszczki, ale widać dopiero przy dosyć dużym zbliżeniu. Kilka renderów próbnych - bump, ogólnie tweakowanie skóry z różnymi ustawieniami otoczenia. Tweakowanie oczu i na koniec przemodelowanie powiek i przesunięcie oczu. Edytowane 7 Grudzień 2009 przez jamnique
KLICEK Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 jak mental to skory nie swiec bialymi swiatlami
jamnique Napisano 7 Grudzień 2009 Autor Napisano 7 Grudzień 2009 jak mental to skory nie swiec bialymi swiatlami Hej, dzięki! Nie świecę białymi, może ten Portal Light z lewej jest trochę za blisko białego. Głównie Physical Sky i Hdr-y.
jamnique Napisano 7 Grudzień 2009 Autor Napisano 7 Grudzień 2009 Spróbuję ;] Ogólnie teraz testuję shader w różnych sytuacjach oświetleniowych. Jak już przykulem na chwilę Twoją uwagę to mam pytanie ;] Jak korzystając z normalmapy mieć jednocześnie normalne cienie? U mnie co bym nie zrobił zawsze są równie poschodkowane i skaszanione, niezależnie od rozdzielczości / glakości modelu, discontinuity (w maxie to by było w smoothing groups), metody liczenia cieni i rodzaju światła. Da się to wogóle zrobić?
jamnique Napisano 7 Grudzień 2009 Autor Napisano 7 Grudzień 2009 Coś takiego. Występuje niezależnie od shadera, rodzaju światła, geometrii (chyba że w jakiś mało oczywisty sposób?) i continuity. Jak ktoś mi to wyjaśni będę szczęśliwy :D Głównie przez to zawsze olewałem normal mapy. Tojest drastyczny przypadek, zazwyczaj wygląda to tak, że krawędzie cienia wyglądają jakby należały do modelu bardzo low poly, o poligonach z czasami łukowatymi edgami ;]
Ania Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 Skóra ma zbyt mocny i zbyt głęboki SSS, wygląda jak wosk. Z tą normal mapą nie pomogę niestety.
Tomala Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 Ja tu widzę niezłą masakrę. Skoro mówisz że to występuje niezależnie od shadera, rodzaju światła i cieni no to ja nie wiem o co tu chodzi. Może pokaż normalmapę i ustawienia przykładowego materiału. Spróbuj ze standardowym materiałem i normalką. Poza tym ja też używam bumpa do shaderów skóry. W mentalu wychodzi jakoś wyraźniej i się taka height mapę łatwiej edytuje.
jamnique Napisano 8 Grudzień 2009 Autor Napisano 8 Grudzień 2009 Hej, to jest standardowy shader. Normal mapa może być problemem. Wczoraj przyszło mi do głowy jeszcze spróbować z Shadow Mapami, chyba pierwszy raz w życiu ich użyłem ;] I nie ma takiej masakry, ale też detale nie wychodzą dobrze. Znalazłem kilka osób w necie które miały ten sam problem, ale nikogo kto by doradził coś sensownego. Pytam z ciekawości, na szczęście nie muszę polegać na normal mapach, więc dawno się pogodziłem z tym że są dla mnie bezużyteczne. Spróbuję jeszcze zrobić normalmapę poza zbrushem, ale wydaje mi się że już kiedyś próbowałem i działo się to samo.
Pawel Lipka Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Jamnique:) Model wyglada bardzo estetycznie i skupilbym uwage na aspekcie najistotniejszym, a jakos pomijanym do tej pory. Ta postac aby sie podobala musi miec to cos czego sie wiecznie szuka w bledach swiatla,topologii, wypuklych oczach i innych pierdolach..a tego tam nie ma:) Jak myslisz co to moze byc? Zrob sobie serie pytan po co to robisz, jaki ma miec cel, efekt, jak wplywac na widza, jaki chcialbys zeby miala odbior? A dojdziesz do zrodla problemu:) Jak nie dojdziesz daj znac:) Pozdrawiam, Pawel 1
mastahcez Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 zrob zwykla bump mape, normal mapy robia roznice tylko przy low poly poza tym potrzebujesz tylko delikatnych zmarszczek i tez normalmapy wcale sie nie lacza zbyt dobrze z fast skin'em. fajny temat swoja droga ale faktycznie brakuje tu czegoś co by wskazywalo na to, ze to czerwony kapturek a nie pani w czerwonej chuscie, nie wiem, las w tle? koszyczek w lapie? przerazona mina na widok wilka? pozdrawiam, Cez.
jamnique Napisano 11 Grudzień 2009 Autor Napisano 11 Grudzień 2009 Jamnique:) Model wyglada bardzo estetycznie i skupilbym uwage na aspekcie najistotniejszym, a jakos pomijanym do tej pory. Ta postac aby sie podobala musi miec to cos czego sie wiecznie szuka w bledach swiatla,topologii, wypuklych oczach i innych pierdolach..a tego tam nie ma:) Jak myslisz co to moze byc? Zrob sobie serie pytan po co to robisz, jaki ma miec cel, efekt, jak wplywac na widza, jaki chcialbys zeby miala odbior? A dojdziesz do zrodla problemu:) Jak nie dojdziesz daj znac:) Pozdrawiam, Pawel O, hej Paweł ;] Zgaduję że masz na myśli pierwiastek ludzki ;] Jak się patrzy na symetryczną mordę bez śladu emocji, brwi, włosów, wpatrzoną w martwy punkt, to ciężko w niej zobaczyć człowieka. Ale mogę tylko zgadywać, tajemnicze są Twe ścieżki :P Może chodzi Ci o kosmiczną odległość między oczami, albo zastanawiasz się gdzie jest reszta jej ciała ;] A z tym celem to dobre pytanie... W zasadzie nigdy nie zastanawiam się jak chciałbym wpływać na widza. Jestem jak maniakalny producent manekinów - po prostu lubię robić te kukły, a potem pakować je do szafy i nikomu nie pokazywać :P
Pawel Lipka Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Filip, jestes rewelacyjnym modelerem i przekonalem sie o tym nie raz. Ale wiesz, ze czasem sie wlaczasz, a czasem nie uruchamiasz w sobie tego co trzeba. Dopoki nie zaczniesz robic tego swiadomie to zawsze bedzie jak rzut moneta. Wyjdzie/nie wyjdzie. Nie patrz na powierzchnie, wniknij glebiej. Ladny rendering, swiatlo, odcienie to sa rzeczy oczywiste, ktore wychodza niemalze z automatu, gdy myslisz na innym poziomie. Wyobraz sobie, ze robisz dla upierdliwego klienta projekt opakowania czekoladek. Jak wiekszosc osob podchodzisz z frustracja nie rozumiejac co klient do Ciebie gada. Robisz cos co uznajesz za ogolnie ladne i tyle. Pomysl teraz, ze Ty sam stworzyles ta czekoladke, jestes przekonany o jej wyjatkowosci, wiesz o niej wszystko i czujesz tez wizje przyszlego sukcesu. Chcesz dotrzec do ludzi, podzielic sie z nimi swoim dzielem wiedzac, ze dasz im szczesliwe chwile. I projektujesz opakowanie myslac z tego pulapu. To taka podpowiedz. Jesli uznasz ja za atrakcyjna moze sprobujesz ja rozwinac. Jestem ciekaw Twoich odczuc. I pamietaj. Masz juz w sobie wszystkie umiejetnosci, po prostu ich nie odpalasz. Zrobienie kolejnych modeli nie ma sensu. Mozesz zrobic ten genialnie. Pawel
jamnique Napisano 16 Wrzesień 2010 Autor Napisano 16 Wrzesień 2010 Ciekaw jestem czy ktoś tu jeszcze zagląda;] Nie miałem od dawna czasu żeby pobawić się kapturkiem ani czymkolwiek innym, więc dopiero teraz, po chyba półrocznej przerwie wrzucam tego odgrzewanego kotleta;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się