Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jako, że polskich książek poświęconych 3D nie mamy zbyt wiele, warto informować o pojawiających się nowościach. Właśnie pojawiła się książka wydawnictwa Helion "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne". Jest to tym samym pierwsze książka wydana w języku polskich dotycząca najnowszej wersji tego programu.

 

Więcej o książce przeczytacie pod tym adresem: helion.pl

Edytowane przez Adek
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawy tytuł. Czekam na "Ćwiczenia teoretyczne". Z doświadczenia wiem że tego typu książki mają słabą jakość i lepiej przeczytać instrukcję obsługi programu.

Napisano
Ciekawy tytuł. Czekam na "Ćwiczenia teoretyczne". Z doświadczenia wiem że tego typu książki mają słabą jakość i lepiej przeczytać instrukcję obsługi programu.
pitu pitu :)

To są świetne książki dla nastolatków, którzy właśnie usłyszeli o programie i nie zaboli ich wydanie 30zł (kiedyś chyba były tańsze...), by sprawdzić czy ta zabawa warta jest zachodu.

Dobrze opisane są podstawy podstaw i jest kilka smaczków na przyszłość. Tutaj jest to akurat animacja.

Biblie, instrukcje i pomoce są dla tych, którzy wiedzą czego szukają, mają jakiś punkt zaczepienia lub migrują z oprogramowania do oprogramowania, raczej. :)

Napisano

Ksiazeczki Joanny Pasek ,są bardzo przyjemne w odbiorze i łatwe do zrozumienia , do tego cena to grosze ...

Ja zaczynałem miałem do czynienia z taką ksiazeczka i byłem bardzo zadowolony ...

Napisano

Dawniej te ksiazki kosztowaly 14 zlotych. Sam kupilem jedna na poczatek, chyba do maxa 7. Fajna zeby zalapac o co chodzi np. co robi button ze strzalka a za kilka dni sprzedac :) Ale dla kompletnie zielonych jest bardzo dobra.

Napisano

Mnie się wydaje, że chyba to nazewnictwo chyba jest trochę złe.Faktycznei dawniej ćwiczenia kosztowały kilkanaście, pod 20zł, ale był ciensze. Ta ma 232 strony więc nie jest to jakiś zły wynik.

Napisano

też kilka takich książek miałem w ręce i na sielony zerowy początek uważam że opcja jest dobra, ponieważ ma jakiś plan, poukłądanie, po kolei, a nie ja kto jest z zaczynaniem z tutoriali, wiedza z wielkimi dziurami odnośnie podstaw i teorii

Napisano

najlepiej chyba być twardzielem i przejść przez biblie 3dmax to daje dobre podstawy

ja zacząłem zabawę z maxem od tej właśnie książeczki kupionej pod wypływem impulsu w empku, przeczytałem ją w jeden dzień teraz się kurzy, ale był to jakiś początek, i coś tam załapałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności