Jump to content

Postać 3D: Comics Style Girl (nudity)


V8PL

Recommended Posts

  • Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

We wstępie napisałem przecież że postanowiłem dokończyć/poprawić/zmodyfikować model nad którym pracowałem kilka miesięcy temu, więc nierobie go od podstaw, tym razem zamierzam poprawić całościowo wygląd siatki i jej proporcje, wykonać tekstury i pełen rigg.

 

Podałem także link do oryginalnego tematu na BlenderArtist gdzie można zobaczyć jak wygląda jego starsza wersja, na Blenderowni również założyłem temat jak zauważyłeś.

Link to comment
Share on other sites

To jest anime - stylizowana grafika - więc nic nie musi dziergać. W tego typu grafice niefotorealistycznej trudno ocenić gdyż nie wie się co zamierzał osiągnąć autor. Ja bym więcej popracował nad oczami i ustami, a uszy mogą być bardziej schematyczne - i tak nikt na nie nie patrzy.

Link to comment
Share on other sites

Zapomniałem wspomnieć że ma to być docelowo model lov poly do gry dlatego tak mała ilość wierzchołków, ciągle eksperymentuje z kształtem czaszki i proporcjami, jutro zajmę się modyfikacją ciała i popracuje jeszcze nad twarzą tak by wrzucić ten model na wyższy poziom.

Link to comment
Share on other sites

Zapomniałem wspomnieć że ma to być docelowo model lov poly do gry dlatego tak mała ilość wierzchołków

 

Low czy nie low, pokazujesz siatkę z meshsmoothem więc należy to traktować jak model hi poly a tutaj już ilość wierzchołków nie gra roli.

Oczy wstaw, będzie Ci łatwiej modelować okolice powiek a tak to bedziesz musiał później poprawiać.

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz wykonać pełen rig to lepiej zmień trochę topologię na czole i podbródku bo tymi częściami póki co nie będzie można normalnie poruszać. Powieki też lepiej dorób z tego samego powodu.Poza tym rozczarowałeś mnie - Gdzie jest nudity?

Link to comment
Share on other sites

Jak na low poly to siatka jest dobra, z czołem wszystko w porządku, jedynie powieki możesz dorobić żeby się lepiej animowało.

Cyba że ma być bardziej nextgenowo to wtedy możesz dać gęstszą tą siatkę na twarzy.

Zauważyłem jeszcze że zrobiłeś niektóre elementy typowo pod mesh smootha np chamfery koło ust. Przy low poly nie musisz tego robić.

Link to comment
Share on other sites

Poza tym rozczarowałeś mnie - Gdzie jest nudity?

 

Nudity nie będzie, ponieważ postanowiłem zintegrować bieliznę z modelem, co do tematu to skopiowałem go po prostu z postu na BlenderArtist i nie zauważyłem tego dopisku.

 

Widok z viewportu blendera do wersji 2.49 wygląda tragicznie przez to oświetlenie zniekształca kształt modelu, tym razem będę robić zrzuty z wersji 2.5 i bez zagęszczania siatki.

 

face04.png

Link to comment
Share on other sites

A jednak jest (nudity), model jest zbudowany z niecałych 16000 trójkątów więc będę go musiał trochę zoptymalizować, zacznę od integracji bielizny chyba pomyślę nad czymś bardziej piżamo podobnym jak w simsach i najwyżej za dwa dni biorę się za tekstury i włosy, z teksturą już trochę eksperymentowałem.

 

body01.png

 

body02.png

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie co do przygotowania riggu pod silnik gry powiedzmy Ogre 3D, zacząłem tworzyć wygodny w animacji rigg postaci z tym że nie wziąłem pod uwagę czy wszystkie jego modyfikatory będą obsługiwane przez silnik gry, jak to jest z tym szkieletem w grach, do czego się muszę ograniczyć? Czy przygotowywał już ktoś animowane postacie dla Ogra?

 

rigg01.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy