|ales| Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 "Pytacie skad sie wziolem? Jestem wesoly Romek, mam na przedmiesciu domek..." itd:) Ta piosenka znana pewnie kazdemu z tego forum zainspirowala mnie do zrobienia tego obrazka. Ten w kasku to wlasnie Romek, takim jakim go bym widzial w jego chatce. Pokazuje render obciety z lewej storny gdyz nie podobal mi sie efekt po tej stronie. Ambicja bylo stworzenie sceny ktora oswietli mi postac jak i caly domek w sposob podrecznikowy: fill light, key light, back light. Tak wiec oswietlenie jest wyprodukowane przez otoczenie. Po lewej stronie stala lampa oliwna ktora rzucala cieple swiatlo. Pozdro! jak ktos chce zobaczyc pelny obrazek to pokaze.
olaf Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 tak mocne swiatlo zza "okna" nie pozwoli na kontrę świeczki taka mocną. Do tego deski mocno odbijają jak po deszczu wiec swiatla w otoczeniu powinno byc wiecej. W ogole padanie swiatla jest nieokreslone - nie ma cieni, nie ma swiatla na dłoniach i rękach nawet tam gdzie mocno odbija je ten wielki metalowy smoczek ;)
|ales| Napisano 10 Grudzień 2009 Autor Napisano 10 Grudzień 2009 jaki metalowy smoczek, ciekawy jestem bo nie umiem modelowac smoczkow:) Dzieki za uwagi.
dac77 Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Generalnie włożyłeś dużo pracy i dobrze. Źle że się obrażasz na krytykę, bo teraz będziesz miał mniej szczerych komentarzy a więcej złośliwych. To z jasnością lampli to prawda, w fizycznym świecie takie światło w normalny dzień ma jasność setki razy jeśli nie tysiące mniejszą od światła wpadającego przez okno, nie mówiąc już że gdyby słońce wpadało to widoczny byłby zaledwie płomień a i to nie wyraźnie. Co do uwagi że niezbyt dokładne odbicia światła to szczegóły. Od siebie dodam że praca nie ma tematu. Nie mam nic przeciwko temu, bo sam tak robię ale to czuć że chciałeś zrobić pracę w 3D i po prostu szukałeś czegoś co byś potrafił, więc dlatego na głowie jest jakieś coś żeby nie było widać twarzy. Jestem zwolennikiem pisania pod pracą z wykorzystaniem jakiego oprogramowania została wykonana i czy wszystkie elementy sceny są autora wątku.
Mulholland Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Podoba mi się klimat. "Temat" również. Jeśli chodzi o techniczne niedociągnięcia, to nie podoba mi się taki stopień zniszczenia postprodukcją, i wypalona biała plama w miejscu okna. Jeśli używasz cudzych modeli, a takie mam wrażenie, to w porządku jest o tym powiedzieć. No chyba że to jest silniejsze od Ciebie. ;)
Morphe Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 cos mi to przypomina :> puk puk, kto tam ? 1
marcinW Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 phehe... czekałem kto pierwszy to napisze :)
|ales| Napisano 11 Grudzień 2009 Autor Napisano 11 Grudzień 2009 na nikogo sie nie obrazilem nie wiem skad taki wniosek dac77. dziekuje za komentrze. Soft: 3ds max i mawell oraz photoshop. Dlatego nie mam pojecia skad mogloby zabraknac cieni ktore sa i to bardzo oczywiste, ponaddto na serio nie wiem co to smoczek;-] Morphe co to ci przypomina?
khatake Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 cos mi to przypomina :> puk puk, kto tam ? Może forum Keraja ruszyło pełną parą i to jego uczeń :D Wrzucisz siatkę? tak dla zaspokojenia mojej ciekawości :P Scenka jest ok ale jak dla mnie to temat jest pod scenkę a nie scenka pod temat. Wygląda to jakbyś najpierw coś tam wymodelował, wyrenderował a potem na szybko wymyślił o co tu wogóle chodzi ;]
silverfox Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 ździebka dziwnie to wygląda. Jakieś dziewne rozmycie na 1 planie (bokeh?) za mocne speculary. Przydałby się efekt volumetryczny z tego okna. Romuś ma bajzel w chacie a kurzu tam ani krzty ;)
Gość ant-3d Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 nie pasuja mi psychodeliczne kolory, mocne przepalenia, i ten blur nie wiadomo skad... leb wyglada jak nie dorobiony helm prastarych pletwonurkow... Ogolnie stylizacja postaci gryzie sie z cala reszta, a "pasuje" w obrazku bo kolory na niej zgadzaja sie z reszta. Gdyby postac byla ladnie wymodelowana a nie sprawiala radosnej tworczosci wykonanej w 15 minut, gdyby nie bylo tego blura, gdyby nie bylo kwasowych kolorow, gdyby ostrosc byla zachowana tam gdzie trzeba a nie byla zdewastowana shopem to wowczas cos fajnego byloby. A tak nie podoba mi sie. Jesli jestes tym o kim wszyscy mysla kiedy widza ten obrazek to moze z nowym nie zbanowanym kontem zaskoczysz nas swoja pozytywna strona?
Tomala Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 keraj to teraz tu bajeruje: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=43&t=833509 Sorry znowu się zrobił straszny offtop :D 1
aknochaco Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Wydaje mi sie że widziałem już podobne prace hmm... podobny klimat, dużo bluuru i te kolory.
norden Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 ja mysle że praca rządzi ... chyba pierwsza osoba...która w pełni pokazała jak wygląda blask bomby nuklearnej za oknem...!!!! niestety tylko * pozdrawiam 1
Faun Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Trąca mi to późnym Kerajem, lub wczesnym Noe
dac77 Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 A podobno to ja jestem złośliwy. Praca jednak nie jest zła, a to kto ją wykonał to szczegół jeśli nie idą za nią pieniądze.
Levus Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Wywal Romka, popracuj z ostrymi krawędziami desek przy tym jasnym oknie bo wygląda jak wycięte i będzie fajna scena:D
Rekomendowane odpowiedzi