Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

"Pytacie skad sie wziolem? Jestem wesoly Romek, mam na przedmiesciu domek..." itd:)

Ta piosenka znana pewnie kazdemu z tego forum zainspirowala mnie do zrobienia tego obrazka. Ten w kasku to wlasnie Romek, takim jakim go bym widzial w jego chatce. Pokazuje render obciety z lewej storny gdyz nie podobal mi sie efekt po tej stronie. Ambicja bylo stworzenie sceny ktora oswietli mi postac jak i caly domek w sposob podrecznikowy: fill light, key light, back light. Tak wiec oswietlenie jest wyprodukowane przez otoczenie. Po lewej stronie stala lampa oliwna ktora rzucala cieple swiatlo.

Pozdro!

 

46307230.jpg

 

jak ktos chce zobaczyc pelny obrazek to pokaze.

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak mocne swiatlo zza "okna" nie pozwoli na kontrę świeczki taka mocną. Do tego deski mocno odbijają jak po deszczu wiec swiatla w otoczeniu powinno byc wiecej.

 

W ogole padanie swiatla jest nieokreslone - nie ma cieni, nie ma swiatla na dłoniach i rękach nawet tam gdzie mocno odbija je ten wielki metalowy smoczek ;)

Napisano

Generalnie włożyłeś dużo pracy i dobrze. Źle że się obrażasz na krytykę, bo teraz będziesz miał mniej szczerych komentarzy a więcej złośliwych. To z jasnością lampli to prawda, w fizycznym świecie takie światło w normalny dzień ma jasność setki razy jeśli nie tysiące mniejszą od światła wpadającego przez okno, nie mówiąc już że gdyby słońce wpadało to widoczny byłby zaledwie płomień a i to nie wyraźnie. Co do uwagi że niezbyt dokładne odbicia światła to szczegóły.

Od siebie dodam że praca nie ma tematu. Nie mam nic przeciwko temu, bo sam tak robię ale to czuć że chciałeś zrobić pracę w 3D i po prostu szukałeś czegoś co byś potrafił, więc dlatego na głowie jest jakieś coś żeby nie było widać twarzy.

Jestem zwolennikiem pisania pod pracą z wykorzystaniem jakiego oprogramowania została wykonana i czy wszystkie elementy sceny są autora wątku.

Napisano

Podoba mi się klimat. "Temat" również. Jeśli chodzi o techniczne niedociągnięcia, to nie podoba mi się taki stopień zniszczenia postprodukcją, i wypalona biała plama w miejscu okna. Jeśli używasz cudzych modeli, a takie mam wrażenie, to w porządku jest o tym powiedzieć. No chyba że to jest silniejsze od Ciebie. ;)

Napisano

na nikogo sie nie obrazilem nie wiem skad taki wniosek dac77. dziekuje za komentrze. Soft: 3ds max i mawell oraz photoshop. Dlatego nie mam pojecia skad mogloby zabraknac cieni ktore sa i to bardzo oczywiste, ponaddto na serio nie wiem co to smoczek;-]

 

Morphe co to ci przypomina?

Napisano
cos mi to przypomina :> puk puk, kto tam ?

 

Może forum Keraja ruszyło pełną parą i to jego uczeń :D Wrzucisz siatkę? tak dla zaspokojenia mojej ciekawości :P Scenka jest ok ale jak dla mnie to temat jest pod scenkę a nie scenka pod temat. Wygląda to jakbyś najpierw coś tam wymodelował, wyrenderował a potem na szybko wymyślił o co tu wogóle chodzi ;]

Napisano

ździebka dziwnie to wygląda. Jakieś dziewne rozmycie na 1 planie (bokeh?)

za mocne speculary. Przydałby się efekt volumetryczny z tego okna.

Romuś ma bajzel w chacie a kurzu tam ani krzty ;)

Napisano

nie pasuja mi psychodeliczne kolory, mocne przepalenia, i ten blur nie wiadomo skad... leb wyglada jak nie dorobiony helm prastarych pletwonurkow... Ogolnie stylizacja postaci gryzie sie z cala reszta, a "pasuje" w obrazku bo kolory na niej zgadzaja sie z reszta.

Gdyby postac byla ladnie wymodelowana a nie sprawiala radosnej tworczosci wykonanej w 15 minut, gdyby nie bylo tego blura, gdyby nie bylo kwasowych kolorow, gdyby ostrosc byla zachowana tam gdzie trzeba a nie byla zdewastowana shopem to wowczas cos fajnego byloby. A tak nie podoba mi sie. Jesli jestes tym o kim wszyscy mysla kiedy widza ten obrazek to moze z nowym nie zbanowanym kontem zaskoczysz nas swoja pozytywna strona?

Napisano

ja mysle że praca rządzi ... chyba pierwsza osoba...która w pełni pokazała jak wygląda blask bomby nuklearnej za oknem...!!!! niestety tylko * pozdrawiam

  • Like 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności