Napisano 14 Grudzień 200915 l Hej Mam 7-demeke oraz SP2 3DS maxa 09 i jak ładuję blueprinty to są niewyraźne, zrobiłem to w customize ale dalej to samo. Co jest?
Napisano 14 Grudzień 200915 l he he nie wieże że to przez windows 7 co to tego ma windows trzeba ustawić w customieze dirver i zrestartować maxa, może spróbuje też reloud teksturę w materiale
Napisano 14 Grudzień 200915 l Autor 10-tka będzie działać bez problemu? Bo akurat mam na tyle budrzetu :p I jeszcze niech sie ktoś wypowie co ma na 7 3dsa
Napisano 14 Grudzień 200915 l zapytać bym raczył, czy sterowniki mości panie najnowsze w posiadaniu masz?
Napisano 15 Grudzień 200915 l A u mnie ten sam problem co u autora tematu. 3dsmax nie reaguje na zmianę max. wymiarów tekstury w ustawieniach sterownika. Rzadko korzystam z podkładek ze zdjęć, więc jakoś z tym żyje, ale gdyby ktoś wymyślił jak to naprawić to bym się ucieszył ;)
Napisano 15 Grudzień 200915 l magnevox - jaka karta graficzna? u mnie siedzi aktualnie ati 4850, wcześniej na gf nie miałem takiego problemu
Napisano 20 Grudzień 200915 l a uruchamiacie maxa jako administrator? bo jesli nie to nie zapamięta zmian ustawień.
Napisano 26 Grudzień 200915 l Autor Tak, i nic to nie daje. Da się jakoś zmienic directx 11 na 9 w siódemce?
Napisano 26 Grudzień 200915 l w maxie sie zmienia jakiego directa chcesz używać zmin na 9 bo z 10 sa problemy z wyświetlanie
Napisano 26 Grudzień 200915 l magnevox : a jaka kartę obrazu posiadasz ? zaraz jak mi odpowiesz mam następne pytanie.
Napisano 26 Grudzień 200915 l LOL :) (przepraszam, za spam) Zmień sobie w opcjach dokładność wyświetlania tekstur.
Napisano 27 Grudzień 200915 l Czytałem i stąd ten LOL. Są 3 rozwiązania: - zmienić ręcznie dokładność wyświetlania w pliku *.ini (mam wrażenie, że dzięki 7mce max zapisuje zmianę parametru do jednego pliku, a czyta z drugiego, albo w ogóle nie zapisuje zmiany ustawień) - sprawdzić, czy aby 7mka i max nie zżera Ci całego RAMu na karcie graficznej i sama w jakiś sposób się nie zabezpiecza przed załadowaniem tekstury, której nie jest w stanie pomieścić - zmień rozdzielczość tekstury w opcjach (zaznacz też match as close as possible (czy jakoś tak)), zrestartuj maxa i wejdź ponownie w opcje - czy masz ustawione to samo, czy domyślne wartości maxa? Jeśli domyślne to wróć do kroku 1 lub 2 :) pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto