Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam:)

Wiem ze jedna figura szachowa to nie jest zbyt duzo i nie jest to zbyt oryginalne i ambitne...ale...

Wie ktos moze jak przyspieszyc skylight w Final renderze? Z gory dziekuje:)

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

widzisz to i nie grzmisz???

 

 

 

 

 

 

edit: ok, zeby cie nie zniechecac.... jest taka niepisana zasada zeby nie pokazywac WSZYSTKIEGO co sie \'stworzylo\'....szczegolnie jak nie ma czego pokazywac... przerob pare tutkow i dopiero potem pokaz cos ciut ambitniejszego...

pzdr

 

Napisano
  • Autor

A co do ambitny...:P Wzialem sobie do serca wypowiedz Mareg\'a dot. mikrofonu... i mam zamiar zrobic cos z przeslaniem .... nie wiem czy mi wyjdzie ale:P

Napisano

It\'s coming along realy nicely! Keep on working, dude!

Piękna bryła lathe na planie z flat mirror.... Miód dla mych oczu.

Napisano

litosci!!!

:)

Ale mam nadzieje ze kolejne figurki zaczna sie pojawiac...

 

pozdr

 

Napisano

ile to robiłeś? 2 minuty? początki są trudne.. każdy to wie... patrz posty wyżej bo są trafne.

Napisano

to wyglada jak lampa dżina ktora spadla ze schodow ale dalej ladnie swieci na niebisko :P

 

a na powaznie to wydaje mi sie ze powinienes bardziej popracowac zanim umiescisz cos w dziale WIP.

Napisano

on tylko pytal o swiatlo ... dajcie zyc koledze ...

 

niestety nie moge ci pomoc ... bo z 3d studio mam tyle wspolnego co hmm ... no nie wiele mam wspolnego ... pomoge ci jak bedziesz sie bawil rhino ...

 

pozdro ... (niech mu ktos pomoze ...) prosze :)

Napisano
napisał kozioo

Piękna bryła lathe na planie z flat mirror....

 

Tu chyba mirrora nie ma. Nie widze podobienstwa polowek, symetrii, po prostu taki duzy pionek.

 

 

Model bedzie dobry w sceneri z innymi figurami, daj textury, zrob szachownice, i bedzie dobrze. Mam nadzieje ze tak chciales zrobic a nie tylko jeden pionek ktory robi sie 2 minuty (wlacznie z wlaczaniem maxa)

Napisano
  • Autor

Boze Dlaczego wiekszosc z was jest zdolnych tylko do opier... innych zamiescilem tutaj ta pracke zeby zwrocic wasza uwage...i udalo sie pierwszego dnia pojawilo sie wiecej komentarzy niz np na pomocy W rendering/Final Render ... moze jednak ktos zamiast mowic ze to zajelo mi 2 min loftem to pomoglby mi ze skylightem...a tak przy okazji to poly i meshsmooth...ehh

Napisano

waza men, co sie tak przejmujesz? hehe, a w sumie niema co sie czepiac pionka, tylko tego ze zamieszczasz ,cos takiego co niemoze w sumie niewyjsc, zrob wiecej i dopiero zamiesc, albo pionki o jakis skomplikowanych figurach, krztaltach, cos orginalnego(wymysl jakies nowe krztalty - taki pionek jest znany i prosty)pozdro czekam na porzadny upgrade

Napisano

W sumie to Lathe\'em było by szybciej... Oteksturuj go, to będzie widać efekt, a nie półprodukt - małym pionkiem można zdziałać wiele - że tak zażartuję...

Napisano
napisał Przemysław Kołdyj

Boze Dlaczego wiekszosc z was jest zdolnych tylko do opier... innych zamiescilem tutaj ta pracke zeby zwrocic wasza uwage...i udalo sie pierwszego dnia pojawilo sie wiecej komentarzy niz np na pomocy W rendering/Final Render ... moze jednak ktos zamiast mowic ze to zajelo mi 2 min loftem to pomoglby mi ze skylightem...a tak przy okazji to poly i meshsmooth...ehh

 

zwróciłes uwage wiekszości ale negatywnie, a chciałes pewnie pozytywnie.

po co ci skylight skoro nie masz czego oświetlać.

a jeśli chodzi o pomoć z poly, meshsmootem itd - to masz pełno tutków w necie - poczytaj pomodeluj jakieś proste modele i wtedy pokazuj - ale może ten render to bryła początkowa która posłuzy ci do dalszego modelowania to wtedy sorry.

pozdro

 

chyba czekam na updaty :)

Napisano

Boze Dlaczego wiekszosc z was jest zdolnych tylko do opier... innych zamiescilem tutaj ta pracke zeby zwrocic wasza uwage...i udalo sie pierwszego dnia pojawilo sie wiecej komentarzy niz np na pomocy W rendering/Final Render ... moze jednak ktos zamiast mowic ze to zajelo mi 2 min loftem to pomoglby mi ze skylightem...a tak przy okazji to poly i meshsmooth...ehh

 

Wiesz też jak robiłem książke i dałem to na inne forum to mnie tak zjechali ale się nie dałem i żeby uniknąć wojny to temat zablokowali....i na tamtym forum wole narazie nie pisać nic bo za słabo umiem.....:)

ALe Proponuje Ci żebyś zrobił więcej i to w stylu takich walecznych szachów [chciałem takie coś zrobić ale zrezygnowałem i na potem zostawie] wiesz tak jak w takiej gierce co walczyły albo możesz żę kilka zostało np 2 wierze a reszta zdemolowana...hmm ale to już Twoja decyzja Pozdrawiam i Powodzenie

I woogle też się wkrzam jak chce się zabrać za coś zrobienie a mi nie wychodzi bo niewiem jak się za to zabrać ale mam nadzieje że z czasem przeskoczę tą bariere.....

Napisano
napisał Przemysław Kołdyj

Boze Dlaczego wiekszosc z was jest zdolnych tylko do opier... innych zamiescilem tutaj ta pracke zeby zwrocic wasza uwage...i udalo sie pierwszego dnia pojawilo sie wiecej komentarzy niz np na pomocy W rendering/Final Render ... moze jednak ktos zamiast mowic ze to zajelo mi 2 min loftem to pomoglby mi ze skylightem...a tak przy okazji to poly i meshsmooth...ehh

 

Hmmm. Sa takie niepisane zasady co mozna umieszczac a czego nie wypada. Jesli chcesz zrobic scene to ok, ale mozna bylo napisac na ten temat. A jesli testujes swiatlo albo potrzebujesz pomocy z brazil, vray czy innymi patentami to sa do tego inne fora niz wip. Mam nadzieje ze zrobisz scene i zmusisz ludzi (!) do oceny (pozytywnej/negatywnej) twojej pracy. Jeden pionek obojetnie jak robiony nie jest niczym specjalny. Kilka pionkow (roznych) ladnie ulozonych, w ladnej scenie, ladne texzturki to juz cos. A wtedy kazdy z swiatlem pomoze:D

Napisano
napisał Przemysław Kołdyj

Wie ktos moze jak przyspieszyc skylight w Final renderze? Z gory dziekuje:)

 

a ile ten obiekt moglo renderowac?? gora 40 sek.

Napisano

Rzeczywiście nie ma tam \"flat mirrora\". A co do metody, to nie ma się czym chwalić, że wybrałeś metodę, przy której musisz więcej sie narobić dla takiego samego efektu niż przy \"lathe\".

Napisano

przynajmniej dodaj jakąś szachownice i wumodeluj to bardziej na pionek bo jaknarazie to czesto by sie przewracał z taką amała podstwaą. Aha i powiedz co dokładnie chcesz wiedzeć o mesh smooth

Napisano

jesli jestes poczatkujacy w renderach to polecam brazila .....ma bardzo przyjemny interface i jest latwy jak ****** na sam poczatek...skombnoj a niepozalujesz ....bo finala odradzam.....szybko zniecheca...przynajmniej mnie....hehe

Napisano

CUDNY , PRZEPIĘKNY , ZARĄBISTY polecam ci bravo.pl

 

-------rób coś lepszego a nie małe lathe :P------

Napisano

jak by to w twoich oczach mialo wygladac skilo ? kazdy robi jednego pionka na lathe albo i loftem ... albo i z crosscurves jesli ktos lubi rhino ... i wrzucamy to na jednego kompa robimy render i smiejemy sie z tego wszyscy ?

 

PS. ja bym tam byl zatym zeby ktos udzielil jakiejs konstruktywnej odpowiedzi temu kto o nia prosi ... przeciez nie powiedzial ze chce przyspieszac skylight na jednym pionku ... przestancie sie z niego nabijac i mu powiedzcie ... (taka prywatna refleksja)

 

pozdrawiam ....

 

Napisano
  • Autor

Dzieki Zippy chociaz Ty...nie smiejesz sie tylko jestes za tym aby mi pomogli...Pozdrowienia dla Ciebie:)

Napisano

no to grzej z całą szachownicą...

moze pozniej jakiś stół jeszcze i pare innych szczególików

Napisano
napisał zipper

jak by to w twoich oczach mialo wygladac skilo ? kazdy robi jednego pionka na lathe albo i loftem ... albo i z crosscurves jesli ktos lubi rhino ... i wrzucamy to na jednego kompa robimy render i smiejemy sie z tego wszyscy ?

 

no cos kolo tego, moze bez tego smiania sie ale efekt by mogl byc ciekawy

 

PS. ja bym tam byl zatym zeby ktos udzielil jakiejs konstruktywnej odpowiedzi temu kto o nia prosi ... przeciez nie powiedzial ze chce przyspieszac skylight na jednym pionku ... przestancie sie z niego nabijac i mu powiedzcie ... (taka prywatna refleksja)

 

 

Jesli zobaczysz to taki post napisalem. Co by bylo zeby bylo lepiej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności