Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Z racji choroby i powrotu do czeskiego świata z metalu postanowiłem wydłubać parę postaci z gry machinarium. Mam nadzieję też, że uda mi się zrealizować scenę, która siedzi w mojej głowie:) Wiem, że ktoś kiedyś próbował odwzorować scenę z gry, ale z tego co wiem zakończyło się to niepowodzeniem. Wrzucam dzisiejsze dłubanie z 3ds i zbrush'a (dodanie 'śrubek').

 

machinarz.jpg

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej.

Fajny pomysl, chociaz nie wiem czy dobrze przy tym projekcie w ogole ZB ruszac.

Srobki zrob recznie i ponakladaj na model. Chyba nie dobrze tez, ze robisz go jako jedna bryle, bo on w rzeczywistosci (sic!) :D na bank sklada sie wlasnie z elementow. Np. rece i nogi ma teleskopowe. Dlonie to jakies wtyczki, w ktore zapewne sa wetkniete prety (rece)

Nie rob tego jak pokazuja prewki tylko tak jak bys mial sam tego robota zrobic z czesci.

 

btw jego laska jest przesympatyczna :D

Napisano

heh niedawno przeszedlem ta gre i tez mialem w planie trche pomodelowac:P go graficzka zajefajna;]

Powodzenia z kolejnymi postaciami;]

Napisano

Tutaj za dużo modelowania nie będzie. Raczej dużo teksturowania. Ciężko będzie oddać klimat tej refki.

Napisano

Temat wybrałes super chociaz może nie w kategorii kreatywności :)

Ale tez trudny jak cholera jeśli chcesz stworzyć zbliżony nastroj

Napisano

Fajna buźka, tylko chamfer przy "oczodołach" nierówny, chyba że tak było zaplanowane :)

Napisano

jak dla mnie texturowania też dużo nie będzie. Za to postprodukcja w shopie będzie pewnie konkretna.

 

Chociaż punkt piąty z 10 przykazań, które pojawiły się ostatnio na CGTalku dyskwalifikuje cię:)

Napisano
  • Autor

Witam ponownie :)

Wrzucam dzisiejszy dalszy postęp pracy, a mianowicie kobietę życia naszego głównego bohatera :) Poprawiłem też 'zbrushowe' śrubki i ręce u robocika.

 

Update:

 

123tf.jpg

 

Brazniew>> Te chamfery będę się starał poprawić bo właśnie cos mi sie tam rozjechało :/

 

A co do odwzorowania sceny z miniaturki to nie chcę tego robić, ale faktycznie przy ustawianiu swojej chcę zachować klimat więc pewnie trochę roboty będzie. Mam nadzieje, że podołam :) pozdrawiam.

 

A co do dyskfalifikacji dot pkt 5 to nie do końca jest tak jak mówisz (jeżeli mówimy o tym samym) bo prac 'machinaruim' nie było (poza jedną lub dwoma) choć zgodzę się z pabulo, że kreatywności jest tu 0 :P

 

pozdrawiam.

Edytowane przez ptfromscr

Napisano
  • Autor

Witam ponownie.

Ponieważ nie miałem dzisiaj za bardzo możliwości na dłubanie (zaliczenie semestru w sobotę:/), ale wyskrobałem takie małe cuś czyli ogólny zarys sceny (ustawienie postaci pójdzie do wymiany). Ma to być moment wyznania miłości pani robotowej:) Taka miła sympatyczna dla oka scenka:) Pozdrawiam.

 

Aniu duże prawdopodobieństwo, że u pani pojawią się takie rączki:) Thnx za podpowiedź :)

 

scena.jpg

Napisano

Masz ciekawy cel. Mozesz sie duzo nauczyc po tym projekcie.

Ja bym nad ta dziewczynka jeszcze popracowal. Troche mi te jej oczy przerazaja.

Najpierw skoncz modele z teksturkami. Jak mi mawial Tweety

"stop lightning, start modelling and teksturing ;)"

Pozdrawiam.

Napisano

Teraz bardziej wygląda jakby umawiali sie na skok na jubilera :)

Ale musze przyznać że zapowiada sie naprawdeobiecująco. Tak lokalizacja daje kupe okazji do fajnego zagrania śiwatłem i materiałami

Napisano

Też ostatnio widziałem ta gierke zajefajna a tak co do mtych chamferów bo nie wiem czy sobie poradziłeś to najszybciej to zrobić tak jak na rysunku daj connect na tych poprzecznych edgach np 4-5 edgy zeby powstało z czego jeden najblzej oczu zostaw badz 2 zalezy jaki bedzie efekt bo teraz masz tam za rzadko i ci ms rozciaga mocno w tym miejscu te krawedzie pozdrawiam pomysł fajny

 

robt.jpg

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności