ptfromscr Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Witam! Z racji choroby i powrotu do czeskiego świata z metalu postanowiłem wydłubać parę postaci z gry machinarium. Mam nadzieję też, że uda mi się zrealizować scenę, która siedzi w mojej głowie:) Wiem, że ktoś kiedyś próbował odwzorować scenę z gry, ale z tego co wiem zakończyło się to niepowodzeniem. Wrzucam dzisiejsze dłubanie z 3ds i zbrush'a (dodanie 'śrubek'). Pozdrawiam.
ptaszek Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Hej. Fajny pomysl, chociaz nie wiem czy dobrze przy tym projekcie w ogole ZB ruszac. Srobki zrob recznie i ponakladaj na model. Chyba nie dobrze tez, ze robisz go jako jedna bryle, bo on w rzeczywistosci (sic!) :D na bank sklada sie wlasnie z elementow. Np. rece i nogi ma teleskopowe. Dlonie to jakies wtyczki, w ktore zapewne sa wetkniete prety (rece) Nie rob tego jak pokazuja prewki tylko tak jak bys mial sam tego robota zrobic z czesci. btw jego laska jest przesympatyczna :D
yasamaru Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 heh niedawno przeszedlem ta gre i tez mialem w planie trche pomodelowac:P go graficzka zajefajna;] Powodzenia z kolejnymi postaciami;]
dac77 Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Tutaj za dużo modelowania nie będzie. Raczej dużo teksturowania. Ciężko będzie oddać klimat tej refki.
pabulo Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Temat wybrałes super chociaz może nie w kategorii kreatywności :) Ale tez trudny jak cholera jeśli chcesz stworzyć zbliżony nastroj
Berger Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Fajna buźka, tylko chamfer przy "oczodołach" nierówny, chyba że tak było zaplanowane :)
Lucek Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 jak dla mnie texturowania też dużo nie będzie. Za to postprodukcja w shopie będzie pewnie konkretna. Chociaż punkt piąty z 10 przykazań, które pojawiły się ostatnio na CGTalku dyskwalifikuje cię:)
ptfromscr Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Napisano 26 Styczeń 2010 (edytowane) Witam ponownie :) Wrzucam dzisiejszy dalszy postęp pracy, a mianowicie kobietę życia naszego głównego bohatera :) Poprawiłem też 'zbrushowe' śrubki i ręce u robocika. Update: Brazniew>> Te chamfery będę się starał poprawić bo właśnie cos mi sie tam rozjechało :/ A co do odwzorowania sceny z miniaturki to nie chcę tego robić, ale faktycznie przy ustawianiu swojej chcę zachować klimat więc pewnie trochę roboty będzie. Mam nadzieje, że podołam :) pozdrawiam. A co do dyskfalifikacji dot pkt 5 to nie do końca jest tak jak mówisz (jeżeli mówimy o tym samym) bo prac 'machinaruim' nie było (poza jedną lub dwoma) choć zgodzę się z pabulo, że kreatywności jest tu 0 :P pozdrawiam. Edytowane 26 Styczeń 2010 przez ptfromscr
Ania Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Dobrze wygląda. Może by te ramiona zrobić jak tu, taki wężyk z metalowych elementów, zamiast gładkiego? http://neunzehn72.de/wp-content/uploads/2007/03/t4_tischlampe.jpg
ptfromscr Napisano 27 Styczeń 2010 Autor Napisano 27 Styczeń 2010 Witam ponownie. Ponieważ nie miałem dzisiaj za bardzo możliwości na dłubanie (zaliczenie semestru w sobotę:/), ale wyskrobałem takie małe cuś czyli ogólny zarys sceny (ustawienie postaci pójdzie do wymiany). Ma to być moment wyznania miłości pani robotowej:) Taka miła sympatyczna dla oka scenka:) Pozdrawiam. Aniu duże prawdopodobieństwo, że u pani pojawią się takie rączki:) Thnx za podpowiedź :)
Jonasz_Real Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Masz ciekawy cel. Mozesz sie duzo nauczyc po tym projekcie. Ja bym nad ta dziewczynka jeszcze popracowal. Troche mi te jej oczy przerazaja. Najpierw skoncz modele z teksturkami. Jak mi mawial Tweety "stop lightning, start modelling and teksturing ;)" Pozdrawiam.
pabulo Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 Teraz bardziej wygląda jakby umawiali sie na skok na jubilera :) Ale musze przyznać że zapowiada sie naprawdeobiecująco. Tak lokalizacja daje kupe okazji do fajnego zagrania śiwatłem i materiałami
bartekb89 Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 Też ostatnio widziałem ta gierke zajefajna a tak co do mtych chamferów bo nie wiem czy sobie poradziłeś to najszybciej to zrobić tak jak na rysunku daj connect na tych poprzecznych edgach np 4-5 edgy zeby powstało z czego jeden najblzej oczu zostaw badz 2 zalezy jaki bedzie efekt bo teraz masz tam za rzadko i ci ms rozciaga mocno w tym miejscu te krawedzie pozdrawiam pomysł fajny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się