Napisano 27 Styczeń 201015 l Taki model zaczalem w XSI w wolnym czasie. Edytowane 3 Maj 201113 l przez PLyczkowski
Napisano 28 Styczeń 201015 l narazie nie wiele, ale znajac twoje prace, wierze ze bedzie to dobry model. No to jak siadziesz do xsi, to za bata nie wrocisz do blenderka. :D
Napisano 28 Styczeń 201015 l Autor narazie nie wiele, ale znajac twoje prace, wierze ze bedzie to dobry model. No to jak siadziesz do xsi, to za bata nie wrocisz do blenderka. :D Zależy. Szukając najlepszego programu do modelowania ze zdziwieniem stwierdzilem ze Blender ma narzedzia ktorych czesto brak, np snapowanie punktow na srodku mirrora tak ze potem mozna bez strachu rozciagac na boki i srodek sie trzyma. Natomiast brak ngonów i zwiazanych z nimi narzedzi jest dotkliwy, ale bmesh ktory ma je wprowadzic jest juz w drodze. Jak bedzie zaimplementowany to bardzo mozliwe ze wroce do modelowania w blenderze.
Napisano 28 Styczeń 201015 l bardzo fajnie sie zapowiada, czuje nute anime w tym...... edit: czemu biomecha?? przecie to nie kobieta?! Edytowane 28 Styczeń 201015 l przez plasti
Napisano 28 Styczeń 201015 l Autor bardzo fajnie sie zapowiada, czuje nute anime w tym...... edit: czemu biomecha?? przecie to nie kobieta?! anime? w jaki sposób? biomecha to skrót od bio-mechanical
Napisano 28 Styczeń 201015 l Idea kojazy sie z Ghost in The Shell czy Armitage troche. Wg mnie bardzo ladny poczatek, keep it up. edit: czemu biomecha?? przecie to nie kobieta?! nie wszystko co konczy sie na "a" jest kobietą ;)
Napisano 28 Styczeń 201015 l Autor Idea kojazy sie z Ghost in The Shell czy Armitage troche. A, w ten sposób sie kojarzy - jak najbardziej trafnie w takim razie.
Napisano 28 Styczeń 201015 l dziekuje mirach, myslalem ze autor sie domysli, jeszcze raz bardzo ladnie.... wolal bym nazwe biomech jakos:P:D
Napisano 23 Sierpień 201014 l Autor Pociągnąłem trochę dalej ten model. Z XSI przesiadłęm się na modo, decydując że to właśnie jest najlepszy dostępny modeler na rynku. Potem jeszcze troche ZBrusha.
Napisano 23 Sierpień 201014 l yeah PLyczkowski, ja rowniez jestem za modo do Zetki tez sie łatwo exportuje przez GoZ, gorzej z maxem, ale render tez nienajgorszy ma, ale modeler fakt najlepszy :)
Napisano 24 Sierpień 201014 l Pracowałeś wcześniej w Blenderze, prawda? Jestem ciekaw, w czym ustępuje on Modo jeżeli chodzi o modelowanie?
Napisano 24 Sierpień 201014 l Autor @mookie Whoa, troche wymieniania. Przede wszystkim ngony, chociaż to ma się wkrótce zmienić wraz z bmeshem, a także wiążące się z ngonami różniste narzędzia. Oprócz tego dowolność w ustawianiu action center i axis, bardzo duże możliwości dopasowania programu do własnych potrzeb, tworzenie własnych narzędzi, kupa przydatnych skryptów stworzonych przez użytkowników (np smart quad), funkcja constrain to background, dająca możliwość "przylepiania" meshy do siebie. A przede wszystkim możliwość bindowania wszystkich klawiszy do wszystkich funkcji (wprawdzie z niektorymi trzeba sie troche pomeczyc, ale da sie). Brakuje natomiast modyfikatorów, co jest dość bolesne, dlatego mozliwe ze jak bedzie bmesh, i troche scriptow do niego, to wroce do modelowania w blenderze.
Napisano 25 Sierpień 201014 l takie pytanie kiedy nastepny update jest przewidywany ? pytam z ciekawości, bo nie wiem na ile mam isć na terapie :) naprawde ładnie
Napisano 13 Kwiecień 201113 l No bardzo mi się podoba od koncepcji do wykonania. Nie mam uwag bo się nie znam. Sutki zrób tylko ;>
Napisano 3 Maj 201113 l Autor Render w nowym rendererze blendera o nazwie Cycles, który właśnie się tworzy.
Napisano 18 Maj 201113 l o człowieku. jestem lata świetlne w tyle z moim poziomem wiedzy na temat modelowania xD świetna praca. mój modeling przy tym wygląda jak klocki lego xD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto