Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 5,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

narazie nie wiele, ale znajac twoje prace, wierze ze bedzie to dobry model.

No to jak siadziesz do xsi, to za bata nie wrocisz do blenderka. :D

Napisano
  • Autor
narazie nie wiele, ale znajac twoje prace, wierze ze bedzie to dobry model.

No to jak siadziesz do xsi, to za bata nie wrocisz do blenderka. :D

 

Zależy. Szukając najlepszego programu do modelowania ze zdziwieniem stwierdzilem ze Blender ma narzedzia ktorych czesto brak, np snapowanie punktow na srodku mirrora tak ze potem mozna bez strachu rozciagac na boki i srodek sie trzyma. Natomiast brak ngonów i zwiazanych z nimi narzedzi jest dotkliwy, ale bmesh ktory ma je wprowadzic jest juz w drodze. Jak bedzie zaimplementowany to bardzo mozliwe ze wroce do modelowania w blenderze.

Napisano

bardzo fajnie sie zapowiada, czuje nute anime w tym......

 

edit: czemu biomecha?? przecie to nie kobieta?!

Edytowane przez plasti

Napisano
  • Autor
bardzo fajnie sie zapowiada, czuje nute anime w tym......

 

edit: czemu biomecha?? przecie to nie kobieta?!

 

anime? w jaki sposób? biomecha to skrót od bio-mechanical

Napisano

Idea kojazy sie z Ghost in The Shell czy Armitage troche. Wg mnie bardzo ladny poczatek, keep it up.

 

edit: czemu biomecha?? przecie to nie kobieta?!

 

nie wszystko co konczy sie na "a" jest kobietą ;)

Napisano
  • Autor
Idea kojazy sie z Ghost in The Shell czy Armitage troche.

 

A, w ten sposób sie kojarzy - jak najbardziej trafnie w takim razie.

Napisano

dziekuje mirach, myslalem ze autor sie domysli, jeszcze raz bardzo ladnie....

 

wolal bym nazwe biomech jakos:P:D

Napisano
  • Autor

Pociągnąłem trochę dalej ten model. Z XSI przesiadłęm się na modo, decydując że to właśnie jest najlepszy dostępny modeler na rynku. Potem jeszcze troche ZBrusha.

 

biomecha.png

Napisano

yeah PLyczkowski, ja rowniez jestem za modo

do Zetki tez sie łatwo exportuje przez GoZ, gorzej z maxem, ale render tez nienajgorszy ma, ale modeler fakt najlepszy :)

Napisano

Pracowałeś wcześniej w Blenderze, prawda? Jestem ciekaw, w czym ustępuje on Modo jeżeli chodzi o modelowanie?

Napisano
  • Autor

@mookie Whoa, troche wymieniania. Przede wszystkim ngony, chociaż to ma się wkrótce zmienić wraz z bmeshem, a także wiążące się z ngonami różniste narzędzia. Oprócz tego dowolność w ustawianiu action center i axis, bardzo duże możliwości dopasowania programu do własnych potrzeb, tworzenie własnych narzędzi, kupa przydatnych skryptów stworzonych przez użytkowników (np smart quad), funkcja constrain to background, dająca możliwość "przylepiania" meshy do siebie. A przede wszystkim możliwość bindowania wszystkich klawiszy do wszystkich funkcji (wprawdzie z niektorymi trzeba sie troche pomeczyc, ale da sie). Brakuje natomiast modyfikatorów, co jest dość bolesne, dlatego mozliwe ze jak bedzie bmesh, i troche scriptow do niego, to wroce do modelowania w blenderze.

Napisano

takie pytanie kiedy nastepny update jest przewidywany ? pytam z ciekawości, bo nie wiem na ile mam isć na terapie :)

 

naprawde ładnie

Napisano

No bardzo mi się podoba od koncepcji do wykonania. Nie mam uwag bo się nie znam. Sutki zrób tylko ;>

Napisano

o człowieku.

 

jestem lata świetlne w tyle z moim poziomem wiedzy na temat modelowania xD

świetna praca. mój modeling przy tym wygląda jak klocki lego xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności