PLyczkowski Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 (edytowane) Taki model zaczalem w XSI w wolnym czasie. Edytowane 3 Maj 2011 przez PLyczkowski
Jonasz_Real Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 narazie nie wiele, ale znajac twoje prace, wierze ze bedzie to dobry model. No to jak siadziesz do xsi, to za bata nie wrocisz do blenderka. :D
PLyczkowski Napisano 28 Styczeń 2010 Autor Napisano 28 Styczeń 2010 narazie nie wiele, ale znajac twoje prace, wierze ze bedzie to dobry model. No to jak siadziesz do xsi, to za bata nie wrocisz do blenderka. :D Zależy. Szukając najlepszego programu do modelowania ze zdziwieniem stwierdzilem ze Blender ma narzedzia ktorych czesto brak, np snapowanie punktow na srodku mirrora tak ze potem mozna bez strachu rozciagac na boki i srodek sie trzyma. Natomiast brak ngonów i zwiazanych z nimi narzedzi jest dotkliwy, ale bmesh ktory ma je wprowadzic jest juz w drodze. Jak bedzie zaimplementowany to bardzo mozliwe ze wroce do modelowania w blenderze.
plasti Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 (edytowane) bardzo fajnie sie zapowiada, czuje nute anime w tym...... edit: czemu biomecha?? przecie to nie kobieta?! Edytowane 28 Styczeń 2010 przez plasti
PLyczkowski Napisano 28 Styczeń 2010 Autor Napisano 28 Styczeń 2010 bardzo fajnie sie zapowiada, czuje nute anime w tym...... edit: czemu biomecha?? przecie to nie kobieta?! anime? w jaki sposób? biomecha to skrót od bio-mechanical
mirach Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Idea kojazy sie z Ghost in The Shell czy Armitage troche. Wg mnie bardzo ladny poczatek, keep it up. edit: czemu biomecha?? przecie to nie kobieta?! nie wszystko co konczy sie na "a" jest kobietą ;)
PLyczkowski Napisano 28 Styczeń 2010 Autor Napisano 28 Styczeń 2010 Idea kojazy sie z Ghost in The Shell czy Armitage troche. A, w ten sposób sie kojarzy - jak najbardziej trafnie w takim razie.
Gomez Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Wygląda interesująco. Fajnie że nie kolejny paker.
plasti Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 dziekuje mirach, myslalem ze autor sie domysli, jeszcze raz bardzo ladnie.... wolal bym nazwe biomech jakos:P:D
PLyczkowski Napisano 23 Sierpień 2010 Autor Napisano 23 Sierpień 2010 Pociągnąłem trochę dalej ten model. Z XSI przesiadłęm się na modo, decydując że to właśnie jest najlepszy dostępny modeler na rynku. Potem jeszcze troche ZBrusha.
cortes Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 yeah PLyczkowski, ja rowniez jestem za modo do Zetki tez sie łatwo exportuje przez GoZ, gorzej z maxem, ale render tez nienajgorszy ma, ale modeler fakt najlepszy :)
PLyczkowski Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Napisano 24 Sierpień 2010 @plasti spodnie sa jeszcze prawie nietknięte w zbrushu
mookie Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 Pracowałeś wcześniej w Blenderze, prawda? Jestem ciekaw, w czym ustępuje on Modo jeżeli chodzi o modelowanie?
PLyczkowski Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Napisano 24 Sierpień 2010 @mookie Whoa, troche wymieniania. Przede wszystkim ngony, chociaż to ma się wkrótce zmienić wraz z bmeshem, a także wiążące się z ngonami różniste narzędzia. Oprócz tego dowolność w ustawianiu action center i axis, bardzo duże możliwości dopasowania programu do własnych potrzeb, tworzenie własnych narzędzi, kupa przydatnych skryptów stworzonych przez użytkowników (np smart quad), funkcja constrain to background, dająca możliwość "przylepiania" meshy do siebie. A przede wszystkim możliwość bindowania wszystkich klawiszy do wszystkich funkcji (wprawdzie z niektorymi trzeba sie troche pomeczyc, ale da sie). Brakuje natomiast modyfikatorów, co jest dość bolesne, dlatego mozliwe ze jak bedzie bmesh, i troche scriptow do niego, to wroce do modelowania w blenderze. 1
polka dot Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 model rewelacyjny. ale jego łokcie są niesmaczne;)
cortes Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 takie pytanie kiedy nastepny update jest przewidywany ? pytam z ciekawości, bo nie wiem na ile mam isć na terapie :) naprawde ładnie
PLyczkowski Napisano 13 Kwiecień 2011 Autor Napisano 13 Kwiecień 2011 @cortes ups, umknal mi Twoj post. nastepny update wlasnie teraz:
Smoku Napisano 13 Kwiecień 2011 Napisano 13 Kwiecień 2011 No bardzo mi się podoba od koncepcji do wykonania. Nie mam uwag bo się nie znam. Sutki zrób tylko ;>
PLyczkowski Napisano 3 Maj 2011 Autor Napisano 3 Maj 2011 Render w nowym rendererze blendera o nazwie Cycles, który właśnie się tworzy.
Sinnerslayer Napisano 18 Maj 2011 Napisano 18 Maj 2011 o człowieku. jestem lata świetlne w tyle z moim poziomem wiedzy na temat modelowania xD świetna praca. mój modeling przy tym wygląda jak klocki lego xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się