WWWoj Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 (edytowane) Szkice i obrazki do strony internetowej: http://loyalty.sointeractive.pl/ Kilka teł do prezentacji reklamowej programu, które to jakiś czas temu robiłem na zlecenie. Niestety pierwsze, z którego byłem najbardziej zadowolony nie zostało wykorzystane :] Edytowane 25 Luty 2010 przez WWWoj
emmilius Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Bez kitu - pierwsza najlepsza ten gif mnie rozwalił =] =] =], taka z charakterkiem. Reszta super technicznie. Te perspektywy to z głowy (linijka, punkty zbiegu) czy jakieś 3D?
JakóbM Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Szczęka opada:) Świetne. Pierwsza rzeczywiście najciekawsza.. ale zapewne psuła image firmy ;) reszta tez klasa. Pozdrawiam
WWWoj Napisano 3 Luty 2010 Autor Napisano 3 Luty 2010 :D dzieki mi tez ta pierwsza sie najbardziej podoba. Jezeli chodzi o perspektywe to z głowy, punkty zbiegu tak, ale bez linijki bo czasem trochę zaginam perpektywe i muszą być troche krzywe, i ogolnie nie korzystam z linijki.
gabahadatta Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 piękne te rzeczy. pierwsza ma fajny klimat, pozostałe trochę bezosobowe, ale technicznie też świetne. że też masz cierpliwość do tak starannego kreślenia tych wszystkich magazynowych półek...
lordbiernac Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 pierwszy przeczadzik :) no i perspektywke faktycznie masz niezle obcykana...
serio Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 taka "organiczna perspektywa" robi wrażenie. Każdy mógłby być jakimś fajnym skończonym pikczerem. Zwłaszcza to pierwsze.
mant-raz Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 Można było trochę bardziej zróżnicować grubość linii, ale i tak świetne szkicki.
Morbid Karbid Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 Wobec wszechobecnego digitala i wszystkorobiących brushy, takie tradycyjne szkice wydają się naprawdę świeże :) Bardzo fajne, pierwszy oczywiście bezkonkurencyjny.
CzAk1 Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 Miodnie zupełnie elegancko... Z jednej strony taka prostota tradycyjnego rysunku...z drugiej ilość szczegółów, dokładność w wyrysowaniu perspektywy, mnogość obiektów...bla bla bla ;] Jestem na Tak!
WWWoj Napisano 4 Luty 2010 Autor Napisano 4 Luty 2010 Extra!! Jeżeli Wam sie podoba to tym bardziej sie ciesze z tego jak to wyszło, zwłaszcza, ze biurowo biznesowe tematy to nuda raczej i troche sie męczyłem momentami z tym zleceniem, dośc mechanicznie podchodziłem, wiec pewnie, dlatego takie bezosobowe wyszły im dalsze.
Urbanboogie Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 Pierwsza wypasiona, to oczywiste :D Ale strasznie mi sie tez spodobala panorama miasta, swietnie te subtelne kolorki sie tam wpasowaly. I jakos mi sie ta kolorystyka kojarzy z... GTA
Marduk Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 No wiadomo, że świetne... wiedziałem, że to będzie dobre jak mi to pokazywałeś we wro ;)
dezzed Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 Rysunek i kolor pierwsza klasa, pełen opad szczeny. Poproszę więcej takich rzeczy.
emmilius Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 Hmmm, dręczą mnie jeszcze dwa pytania Panie Woj: 1-ile czasu mniej więcej zajmuje wykreślenie takiej perspektywy jak te co tu zapodałeś 2-normalną, częstą rzeczą jest że punkty zbiegu wystaja po za kartkę (o ile zaczynałeś to rysować na kartce) to wtedy co? Drapiesz po stole, doklejasz kartkę? Wiem że może głupio to drugie pytanie brzmi ale nie wiem jak to wygląda. Pzdr
nicponim Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 gratulacje, swietna robota ! emmilius- skoro zajrzalem to odpowiem na drugie pytanie- pewnie wwoj zrobil to na oko, jak wiekszosc osob ktore wykresla perspektywe, jezeli chcesz byc badziej precyzyjny to robisz podzialke - wykreslasz moduly na lini znajdujacej sie na lini horyzontu, oraz rysujesz druga linie tuz przy krawedzi kartki i wykreslasz proporcjonalnie mniejsze moduły- mozesz je ponumerowac np. 1,2,3.... i wtedy dosuwasz olowkiem od duzego modulu 1 znajdujacego sie zalozmy 'na srodku' kartki, to mniejszej 1 ktora jest na krawedzi... troche ciezko moze to wytlumaczyc pisemnie, lepiej pewnie by wygladalo rozrysowane ale na uczelnie sie spiesze;] ale na bank zrobil to na oko,bo watpie ze chcialoby mu sie wykreslac takie rzeczy, w dodatku widac ze na tyle jest precyzyjny i obcykany ze nie musi wykreslac, racja?;]
WWWoj Napisano 5 Luty 2010 Autor Napisano 5 Luty 2010 ale mam kaca dzisiaj... racja... sorry...pozniej napisze cos konkretniej
emmilius Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Normalnie najdłuższy K.A.C. świata - niedoczekam się wyjaśnienia. Btw słyszałem fajne rozwinięcie skrótu K.A.C: KATASTROFALNA ABRAKADABRA CZACHY =]
WWWoj Napisano 9 Luty 2010 Autor Napisano 9 Luty 2010 (edytowane) Sorry, ale miałem ostatnio urwanie czachy :) i wpadłem w wir pracy Co do rysunku to zalezy jak duzo ma urozmaiceń np. miasto daje rade zrobic w jeden, albo dwa wieczory po pracy, ale ile mi to dokładnie zajmuje to nie wiem bo nie mierze dokładnie, prostrze magazyn albo jakies biuro to ze dwa na wieczor. Animacyjka gif to praktycznie cały weckend :], a nawet nie zostala wykorzystana :/ Co do wyznaczania perspektywy to nie bawie się raczej w dokładne zachaczanie o punkty zbiegu tylko najłatwiej mi sie rysuje gdy najperw zaznacze sobie główną płaszczyzne na której bede sie opierał w kompozycji, moze byc ustawiona pod kątem, miec 2 albo (więcej gdy sie wygnie) punkty zbiegu, gdy mam taką płaszczyzne to reszte już widze jak rysuje. Przykład podstawki: Ważne dla mnie zeby nie gmatfać sobie widoku zbędnymi liniami pomocniczymi, wiadomo ze trzeba pamiętac np. o perspektywie (zbiegu) lini prostopadłych do płaszczyzny, ale rysowanie za dużej ilości lini może zagmatwac, i przeszkadzać w komponowaniu rysunku. W samym rysunku, kompozycji skupiam się nad tym, zeby obiekty które znajdą się w scenie podkreślały główne kierunki perspektywy. Wszystko to wiadome sprawy, ale często się o tym zapomina i wtedy jest pod górke. Edytowane 9 Luty 2010 przez WWWoj
emmilius Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 nicponim - dzięki =] wwwoj - aaa teraz to jasne, z tym że oczywiście pewnie trzeba wprawy w dokładnym wykreślaniu perspektywy żeby robić sobie takie luźne szkice - mieć obraz bardziej w głowie niż na kartce. Fajnie że funkcjonuje to podobna zasada (skill) jak np też w anatomii/proporcjach , pierw człowiek mierzy głowy, konstruuje logicznie postać a potem w miarę zdobywanych umiejętności (podpieranymi wiedzą rysunku z natury) takie rzeczy odbywają się intuicyjnie. Dzięki i pzdr.
ICE Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 Chcialbym ci ja tak znac perspektywe, poki co moge tylko zdrowo pozazdroscic :)
CzAk1 Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 Trzymam kamień w dłoni...chętnie bym go rzucił pierwszy, ale co najwyżej moge się tym kamieniem we własną głowę zdrowo palnąć xD Pozdro WWWoj
Pawel Lipka Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 Rewelacyjne rzeczy. Takie wysmakowane wszystko, delikatne. Postacie git, laska siedzaca i potem jak stoi tez genialne ksztalty. Po prostu kosmos, masakrujesz!
emmilius Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 Drugi rzut imo lepszy nawet. Podziwiam wiedzę ... chcę lizać Twój mózg =] =] =]
WWWoj Napisano 24 Luty 2010 Autor Napisano 24 Luty 2010 hehhe dzieki Wam!! :D nie spodziewalem sie takiego pozytywnego odzewu :] emmilius: chory komentarz :), a najgorsze ze sobie to wyobraziłem :/ zanim zdąrzyłem zablokowac tą myśl :\ Ps: dorzuciłem jeszcze jednego szkica z panoramką miasta w pierwszym poście. Dość dziwny jest, ale to była wytyczna zleceniodawcy zeby na jednym rysunku zmiescic lotnisko, przystań promową, dworzec, przystanek autobusowy, postój taxówek i bank. Przyznam ze sprawiło mi to spory problem, szczegolnie ze obiekty nie mogły być zbyt małe(w dalekiej perspektywie) Pozdro :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się