KMiklas Napisano 28 Luty 2010 Share Napisano 28 Luty 2010 Model ten sam (z drobnymi poprawkami), co w inside the old barn. Blender + Internal, Corel PP12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 28 Luty 2010 Share Napisano 28 Luty 2010 bardzo rysunkowo wyszło i fajnie ;) Gryzie przeja... przepalony blik nasz szybie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 28 Luty 2010 Share Napisano 28 Luty 2010 Ogólnie pozytywnie bardzo, jedynie ten napis porsche z tyłu nie pasuje troche;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 28 Luty 2010 Share Napisano 28 Luty 2010 Strasznie matowe to wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMiklas Napisano 28 Luty 2010 Autor Share Napisano 28 Luty 2010 Strasznie matowe to wyszło. a czego Ty oczekujesz od wypłowiałego lakieru?:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 28 Luty 2010 Share Napisano 28 Luty 2010 a czego Ty oczekujesz od wypłowiałego lakieru?:D Nie wiem co to wypłowiały lakier. Stary lakier jest bardziej matowy od nowego ale to nie znaczy że nie odbija reflection. Nawet stare syrenki mają drobny połysk. Daj mu jakąś grungemapę która będzie regulowała ten aspekt. W szybach też prawie nic się nie odbija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 28 Luty 2010 Share Napisano 28 Luty 2010 bardzo fajnie wyszło, tekstury pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Rysunkowo wyszło i to jest plus ale patrząc konsekwentnie to szyby też powinny być w tych klimatach natomiast dac77 za bardzo fotoreala tu szuka. Jak dla mnie to taki dobry komiksowy render oprócz szyb oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibu Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 dodaj bump w miejscach tych pęknięć bo wyglądają jak pod warstwą lakieru bezbarwnego albo je wyrzuć bo lakier w ten sposób nie pęka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Lipka Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 O kurde, naprawde slodko. Rewelacyjna kolorystyka, gradienty na aucie, swietnie dobrane otoczenie. Spekania sa super i ogolnie, to ma wartosc! Naprawde wyglada jak kadr z jakiegos wypasionego filmu w super stylistyce. Nie no kurde, trzeba dorobic do tego shorta! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 Fajny klimacik, podoba mi się :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 1 Marzec 2010 Share Napisano 1 Marzec 2010 nie podzielę entuzjazmu poprzedników. Styl jest ok podoba mi się, troche jakby rysunkowy.. ale samo przedstawienie jest moim zdaniem kiepskie. Kamera zbyt wysoko, zaburza skale sceny, auto wydaje się małe. Brzydki specular na szybie/dachu - jedno wielkie przepalenie. Poza tym nie wiadomo co to jest, czy to słońce czy mega halogen.. bo environment odbity w szybie jest czarny. Tekstury wydają sie nie w skali i lekko rozciągnięte - ziemia oraz spękania na lakierze. Tekstura na każdej ze skrzyń jednakowa. Dziwna zielona poświata na oponach, sam shader opon tez kiepskawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi