Napisano 7 Marzec 201015 l WItam;) Pierwszy model w Zbrush. Cóż dodać, pozwiedzałem sobie Zbrush center, popatrzyłem na tamtejsze prace pros'ów i powiem jedno, wiele nauki przede mną;pp;p;p pozdrawiam serdecznie!:)
Napisano 7 Marzec 201015 l sorry my bad..... zle sie wyrazilem, pokaz caly model na jednym rzucie jednym renderze (obrazie)
Napisano 7 Marzec 201015 l Autor Ale nie dziś, teraz pije pifko i generalnie nie chce mi się nią już patrzeć:P Skończył się dla mnie pewien etap w modelowaniu. Sobie tylko zadaje pytanie, co dalej robić. Ano uczyć się, czyli wrzucić model do maxa z normal mapami, zapplinkować do fajnych teksturek ite de? I wtedy dopero pomyślec o fajnym arcie. Wszystko, to co robią bardziej doświadczeni koledzy a czego jeszcze nie czyniłem;) Może Pixologic sie ulituje i udostępni w końcu Goza na 3dmaxa;p Przy okazji dziękuję za dzielenie się wiedzą i pomocą / i nie tylko/ na forum Zeet, Axis mundi, Tomala i Levus i innym,kiedy miałem ten zatrójkątowany model - makarba;p - bez Was byłoby trudniej. pozdro!:)
Napisano 7 Marzec 201015 l Z tego co widać bardzo miłe dla oka. Proszę o całość bryły na jednej fotce. Sugerowanie się ZBrush ceneter trochę mija się z celem, proponuję przejrzeć całą galerię to zmienisz zdanie (ostatnie kilka lat nie tylko z ostatniego roku). Pozdrawiam
Napisano 8 Marzec 201015 l Autor O ZBC wspomniałem z wrażenia,po powrocie stamtąd hehe;) co nie jest równoznaczne z oceną umiejętności naszych grafików na naszym, rodzimym polskim forum;) Ten modelllllllll, to już dla mnie historia! Hurrra;p mam nadzieje , ze następny będzie dzielić taka sama przepaść umiejętności i wizji, jaka oddziela ten wobec mojego pierwszego;) pozdro i dzięki za zainteresowanie:) p.s wie ktoś może, dlaczego po decymacji z 23 mln do ok 8 mln.wyświetlanie/ odświeżanie modelu przez kartę grafiki wyraźnie zwolniło...? Nie powinno być odwrotnie?;)
Napisano 8 Marzec 201015 l p.s wie ktoś może, dlaczego po decymacji z 23 mln do ok 8 mln.wyświetlanie/ odświeżanie modelu przez kartę grafiki wyraźnie zwolniło...? Nie powinno być odwrotnie?;) Nie powinno,po decymacji masz tylko 1 subdiv-8 milionów poly,przy obracaniu zbrush nie może przeskoczyć automatycznie na niższy subdiv żeby zachować płynność ruchu.Przy modelu 23 mln z zachowanymi nizszymi poziomami subdiv zbrush automatycznie przeskakuje na nizszy,okreslony w preferencjach poziom w czasie nawigacji w viewporcie. Pokaz jakieś normalne ujęcie :) Pozdr:)
Napisano 8 Marzec 201015 l Autor Hello Mafida, ciekawie skulpcisz. Maniera z nóżkami bardzo oryginalna. Mam prośbę o nieprośbienie o nowe ujęcia hehe, litości. To jest "szkolna" praca. Mam pytanie, maestro, otóż jeśli spojrzysz tylko na "finalconcept" render, to moje pytanie brzmi: Ten "renderek" zrobiony w zbrushu + tło dodane w photoshopie. Co należy zrobić aby wykonać taki render w 3dsmax? Po krótce. Bo wiadomo, ze nie przeniosę tego modelu do maxa "na żywca". pozdro! p.s co do decymacji, faktycznie - proste wytłumaczenie, dzięki
Napisano 8 Marzec 201015 l Zainstaluj sobie Gomax do zbrusha. Teraz ponoć exportuje razem z materiałem dla mentala. Wypal sobie dispa w zbrushu najlepiej.
Napisano 8 Marzec 201015 l Autor Go max wersja 1.8 http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=664363&postcount=271 Eksportuje dispa:P GoMax v1.8 -- [*]A LOT of fixes and optimizations to maxscript and zscript, everything should be even faster. -- [*]Created installer, drag and drop mzp file to 3dsMax or click MAXScript/Run script and run the mzp file -- [*]Rewrote import script and how zbrush communicates with 3dsMax -- [*]GoMax folder doesn't sit anymore in C:\ everything has been moved 3dsmaxs script folder and Zbrushs Zplugs folder -- [*]Matcaps are now exported to a "Matcap" folder under ZPlugs, all your materials will be saved there. -- [*]Added displacement export -- [*]The modifier stack of your object in 3dsMax is kept intact when exporting from 3dsMax to Zbrush (Thanks mark!) -- [*]Material setup refined, all imported files get unique materials (user must pick the material from the object to edit) Ciekawe, ciekawe z tym eksportowaniem do maxa:):):) - ale interesuje mnie np. motyw z fakturą "skóry" - bo tutaj oczywiście obyło się bez "apply to mesh" /noise/. Po decymacji taki "noise" oczywiście wygląda tragicznie... Disp. rozwiązuje ten problem? Edytowane 8 Marzec 201015 l przez astrologos
Napisano 9 Marzec 201015 l Ten "renderek" zrobiony w zbrushu + tło dodane w photoshopie. Co należy zrobić aby wykonać taki render w 3dsmax? Po krótce. Bo wiadomo, ze nie przeniosę tego modelu do maxa "na żywca". Można użyć decimation mastera(włącz keep uv)i normal mapę z drobnym detalem na przykład.Można zrobic retopo i i displacement,można zrobic bardzo dobra baze i nie robic retopo.Drobny detal jak pory w skórze wypalasz na wysokim(ale nie najwyższym)subdiv i miksujesz z mapa z grubym detalem.Mozesz przenieść średniej gęstości model do maxa(zależy jaki masz komputer:D) i dołożyc tylko mapkę z drobnym detalem-do stillek sie sprawdza.Znajdż jakis tutorial:) Pozdr:)
Napisano 13 Marzec 201015 l Autor Gomax ma problem z moim modelem he;) Może dlatego, ze ma trójkąty, nie wiem. Jeśli przenoszę standardowe bryły z Zbrush, gomax działa ze spokojem. Na razie i tak się uczę anatomii ciał. Problem przyszłości. si ja
Napisano 2 Maj 201014 l Autor Tu jeszcze klika ujęć z modelowania. Na imageshacku usunęli mi jedno ujęcie, bo pokazałem za dużo podbrzusza w tym modelu:P:P:P Pozdrawiam!:) Edytowane 2 Maj 201014 l przez astrologos
Napisano 2 Maj 201014 l No te kawałki co pokazałeś całkiem fajne.Tylko czemu nie pokażesz całego modelu w jednym kawałku,nie wstydż sie,wygląda spoko.Może jej listek figowy domodeluj jak ci usuwają:D Pozdr:)
Napisano 2 Maj 201014 l Autor Hello Mafida, teraz przeszedłem do 3ds maxa, robiłem motocykl w celach zapoznawczych, bo po co przenosić kobiety z Zbrusha do Maxa, jak nie wiadomo, co z nimi zrobić, hehe;) Do Zbrusha jeszcze nie wracam, raczej zrobię auto i vizkę najpierw, żeby oswoić się z maxem. Mam nadzieję, że kreujesz nowe kształty w zedbraszu. Jak dokopię się do czegoś jeszcze w całokształcie figury, to jeszcze podrzucę;) pozdro!
Napisano 2 Maj 201014 l Hello Mafida, teraz przeszedłem do 3ds maxa, robiłem motocykl w celach zapoznawczych, bo po co przenosić kobiety z Zbrusha do Maxa, jak nie wiadomo, co z nimi zrobić, hehe;) Do Zbrusha jeszcze nie wracam, raczej zrobię auto i vizkę najpierw, żeby oswoić się z maxem. Słusznie,słusznie,poly modeling to podstawa:) Jak dokopię się do czegoś jeszcze w całokształcie figury, to jeszcze podrzucę;) Ok,spoko:) Pozdro:)
Napisano 7 Maj 201014 l Autor Sorry Mafida, ale znów mi cenzura na imageshack wycięła niektóre ujęcia! Wstydzą się kobiecego ciała, czy jak?;p amen;p
Napisano 7 Maj 201014 l Che,che może wrzuć sobie na http://tinypic.com/ Model spoko,może żebra troche za bardzo wystają... Pozdro:)
Napisano 7 Maj 201014 l Autor Niestety, aby dalej modelować, musze dokonac retopology tego modelu. Dlatego nie spiesze sie z powrotem do Zbrusha hehe;) Edytowane 9 Maj 201014 l przez astrologos
Napisano 12 Maj 201014 l Bardzo ciekawa praca, ta laska z kamienia wyrzeźbiona (strasznie podobna do mojej koleżanki ;) ) nie lubię zbrusha ale chyba się zmuszę do tego bo jak pomyslę ile by się takie coś robiło w poly to zgroza :)
Napisano 13 Maj 201014 l Spoko, jak robisz to od zera bez zadnych basemeshy to ma wartosc. Wyglada optymistycznie:)
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Autor Jak bez bejsmeszy? Bejsmesza zrobiłem w maxie w poly long time ago. Jak chcesz zobaczyć, to daj znać, bo mi się nie chce wrzucać, optymisto;) Ale, że dałeś radę z tymi animacjami, to musi być horror /toto wyanimować/;) No i fajne, że rysujesz dziewczęta;) pozdro