astrologos Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 WItam;) Pierwszy model w Zbrush. Cóż dodać, pozwiedzałem sobie Zbrush center, popatrzyłem na tamtejsze prace pros'ów i powiem jedno, wiele nauki przede mną;pp;p;p pozdrawiam serdecznie!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 najpierw moze wrzuc zdjecie gdzie ta rzezba jest w calosci pokazana.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 7 Marzec 2010 Autor Share Napisano 7 Marzec 2010 Bo zdjęć nie mam, ona wyskoczyła z mojej wyobraźni, nie było refek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 No model model:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 sorry my bad..... zle sie wyrazilem, pokaz caly model na jednym rzucie jednym renderze (obrazie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 7 Marzec 2010 Autor Share Napisano 7 Marzec 2010 Ale nie dziś, teraz pije pifko i generalnie nie chce mi się nią już patrzeć:P Skończył się dla mnie pewien etap w modelowaniu. Sobie tylko zadaje pytanie, co dalej robić. Ano uczyć się, czyli wrzucić model do maxa z normal mapami, zapplinkować do fajnych teksturek ite de? I wtedy dopero pomyślec o fajnym arcie. Wszystko, to co robią bardziej doświadczeni koledzy a czego jeszcze nie czyniłem;) Może Pixologic sie ulituje i udostępni w końcu Goza na 3dmaxa;p Przy okazji dziękuję za dzielenie się wiedzą i pomocą / i nie tylko/ na forum Zeet, Axis mundi, Tomala i Levus i innym,kiedy miałem ten zatrójkątowany model - makarba;p - bez Was byłoby trudniej. pozdro!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idaho Napisano 7 Marzec 2010 Share Napisano 7 Marzec 2010 Z tego co widać bardzo miłe dla oka. Proszę o całość bryły na jednej fotce. Sugerowanie się ZBrush ceneter trochę mija się z celem, proponuję przejrzeć całą galerię to zmienisz zdanie (ostatnie kilka lat nie tylko z ostatniego roku). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 8 Marzec 2010 Autor Share Napisano 8 Marzec 2010 O ZBC wspomniałem z wrażenia,po powrocie stamtąd hehe;) co nie jest równoznaczne z oceną umiejętności naszych grafików na naszym, rodzimym polskim forum;) Ten modelllllllll, to już dla mnie historia! Hurrra;p mam nadzieje , ze następny będzie dzielić taka sama przepaść umiejętności i wizji, jaka oddziela ten wobec mojego pierwszego;) pozdro i dzięki za zainteresowanie:) p.s wie ktoś może, dlaczego po decymacji z 23 mln do ok 8 mln.wyświetlanie/ odświeżanie modelu przez kartę grafiki wyraźnie zwolniło...? Nie powinno być odwrotnie?;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 p.s wie ktoś może, dlaczego po decymacji z 23 mln do ok 8 mln.wyświetlanie/ odświeżanie modelu przez kartę grafiki wyraźnie zwolniło...? Nie powinno być odwrotnie?;) Nie powinno,po decymacji masz tylko 1 subdiv-8 milionów poly,przy obracaniu zbrush nie może przeskoczyć automatycznie na niższy subdiv żeby zachować płynność ruchu.Przy modelu 23 mln z zachowanymi nizszymi poziomami subdiv zbrush automatycznie przeskakuje na nizszy,okreslony w preferencjach poziom w czasie nawigacji w viewporcie. Pokaz jakieś normalne ujęcie :) Pozdr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 8 Marzec 2010 Autor Share Napisano 8 Marzec 2010 Hello Mafida, ciekawie skulpcisz. Maniera z nóżkami bardzo oryginalna. Mam prośbę o nieprośbienie o nowe ujęcia hehe, litości. To jest "szkolna" praca. Mam pytanie, maestro, otóż jeśli spojrzysz tylko na "finalconcept" render, to moje pytanie brzmi: Ten "renderek" zrobiony w zbrushu + tło dodane w photoshopie. Co należy zrobić aby wykonać taki render w 3dsmax? Po krótce. Bo wiadomo, ze nie przeniosę tego modelu do maxa "na żywca". pozdro! p.s co do decymacji, faktycznie - proste wytłumaczenie, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 Zainstaluj sobie Gomax do zbrusha. Teraz ponoć exportuje razem z materiałem dla mentala. Wypal sobie dispa w zbrushu najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 8 Marzec 2010 Autor Share Napisano 8 Marzec 2010 (edytowane) Go max wersja 1.8 http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=664363&postcount=271 Eksportuje dispa:P GoMax v1.8 -- [*]A LOT of fixes and optimizations to maxscript and zscript, everything should be even faster. -- [*]Created installer, drag and drop mzp file to 3dsMax or click MAXScript/Run script and run the mzp file -- [*]Rewrote import script and how zbrush communicates with 3dsMax -- [*]GoMax folder doesn't sit anymore in C:\ everything has been moved 3dsmaxs script folder and Zbrushs Zplugs folder -- [*]Matcaps are now exported to a "Matcap" folder under ZPlugs, all your materials will be saved there. -- [*]Added displacement export -- [*]The modifier stack of your object in 3dsMax is kept intact when exporting from 3dsMax to Zbrush (Thanks mark!) -- [*]Material setup refined, all imported files get unique materials (user must pick the material from the object to edit) Ciekawe, ciekawe z tym eksportowaniem do maxa:):):) - ale interesuje mnie np. motyw z fakturą "skóry" - bo tutaj oczywiście obyło się bez "apply to mesh" /noise/. Po decymacji taki "noise" oczywiście wygląda tragicznie... Disp. rozwiązuje ten problem? Edytowane 8 Marzec 2010 przez astrologos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 9 Marzec 2010 Share Napisano 9 Marzec 2010 Ten "renderek" zrobiony w zbrushu + tło dodane w photoshopie. Co należy zrobić aby wykonać taki render w 3dsmax? Po krótce. Bo wiadomo, ze nie przeniosę tego modelu do maxa "na żywca". Można użyć decimation mastera(włącz keep uv)i normal mapę z drobnym detalem na przykład.Można zrobic retopo i i displacement,można zrobic bardzo dobra baze i nie robic retopo.Drobny detal jak pory w skórze wypalasz na wysokim(ale nie najwyższym)subdiv i miksujesz z mapa z grubym detalem.Mozesz przenieść średniej gęstości model do maxa(zależy jaki masz komputer:D) i dołożyc tylko mapkę z drobnym detalem-do stillek sie sprawdza.Znajdż jakis tutorial:) Pozdr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 9 Marzec 2010 Autor Share Napisano 9 Marzec 2010 Ok,dzięki, pożyjemy, zobaczymy - pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 13 Marzec 2010 Autor Share Napisano 13 Marzec 2010 Gomax ma problem z moim modelem he;) Może dlatego, ze ma trójkąty, nie wiem. Jeśli przenoszę standardowe bryły z Zbrush, gomax działa ze spokojem. Na razie i tak się uczę anatomii ciał. Problem przyszłości. si ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 2 Maj 2010 Autor Share Napisano 2 Maj 2010 (edytowane) Tu jeszcze klika ujęć z modelowania. Na imageshacku usunęli mi jedno ujęcie, bo pokazałem za dużo podbrzusza w tym modelu:P:P:P Pozdrawiam!:) Edytowane 2 Maj 2010 przez astrologos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 2 Maj 2010 Share Napisano 2 Maj 2010 No te kawałki co pokazałeś całkiem fajne.Tylko czemu nie pokażesz całego modelu w jednym kawałku,nie wstydż sie,wygląda spoko.Może jej listek figowy domodeluj jak ci usuwają:D Pozdr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 2 Maj 2010 Autor Share Napisano 2 Maj 2010 Hello Mafida, teraz przeszedłem do 3ds maxa, robiłem motocykl w celach zapoznawczych, bo po co przenosić kobiety z Zbrusha do Maxa, jak nie wiadomo, co z nimi zrobić, hehe;) Do Zbrusha jeszcze nie wracam, raczej zrobię auto i vizkę najpierw, żeby oswoić się z maxem. Mam nadzieję, że kreujesz nowe kształty w zedbraszu. Jak dokopię się do czegoś jeszcze w całokształcie figury, to jeszcze podrzucę;) pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 2 Maj 2010 Share Napisano 2 Maj 2010 Hello Mafida, teraz przeszedłem do 3ds maxa, robiłem motocykl w celach zapoznawczych, bo po co przenosić kobiety z Zbrusha do Maxa, jak nie wiadomo, co z nimi zrobić, hehe;) Do Zbrusha jeszcze nie wracam, raczej zrobię auto i vizkę najpierw, żeby oswoić się z maxem. Słusznie,słusznie,poly modeling to podstawa:) Jak dokopię się do czegoś jeszcze w całokształcie figury, to jeszcze podrzucę;) Ok,spoko:) Pozdro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 6 Maj 2010 Autor Share Napisano 6 Maj 2010 Hello i znikam zanim cenzura przyleci!;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 7 Maj 2010 Autor Share Napisano 7 Maj 2010 Sorry Mafida, ale znów mi cenzura na imageshack wycięła niektóre ujęcia! Wstydzą się kobiecego ciała, czy jak?;p amen;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 7 Maj 2010 Share Napisano 7 Maj 2010 Che,che może wrzuć sobie na http://tinypic.com/ Model spoko,może żebra troche za bardzo wystają... Pozdro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 7 Maj 2010 Autor Share Napisano 7 Maj 2010 (edytowane) Niestety, aby dalej modelować, musze dokonac retopology tego modelu. Dlatego nie spiesze sie z powrotem do Zbrusha hehe;) Edytowane 9 Maj 2010 przez astrologos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kingwins Napisano 12 Maj 2010 Share Napisano 12 Maj 2010 Bardzo ciekawa praca, ta laska z kamienia wyrzeźbiona (strasznie podobna do mojej koleżanki ;) ) nie lubię zbrusha ale chyba się zmuszę do tego bo jak pomyslę ile by się takie coś robiło w poly to zgroza :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Lipka Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 Spoko, jak robisz to od zera bez zadnych basemeshy to ma wartosc. Wyglada optymistycznie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrologos Napisano 4 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 4 Czerwiec 2010 Jak bez bejsmeszy? Bejsmesza zrobiłem w maxie w poly long time ago. Jak chcesz zobaczyć, to daj znać, bo mi się nie chce wrzucać, optymisto;) Ale, że dałeś radę z tymi animacjami, to musi być horror /toto wyanimować/;) No i fajne, że rysujesz dziewczęta;) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi