Skocz do zawartości

Postać 3D: Zbrush 1'st model


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ale nie dziś, teraz pije pifko i generalnie nie chce mi się nią już patrzeć:P

Skończył się dla mnie pewien etap w modelowaniu. Sobie tylko zadaje pytanie, co dalej robić. Ano uczyć się, czyli wrzucić model do maxa z normal mapami, zapplinkować do fajnych teksturek ite de? I wtedy dopero pomyślec o fajnym arcie. Wszystko, to co robią bardziej doświadczeni koledzy a czego jeszcze nie czyniłem;)

Może Pixologic sie ulituje i udostępni w końcu Goza na 3dmaxa;p

Przy okazji dziękuję za dzielenie się wiedzą i pomocą / i nie tylko/ na forum Zeet, Axis mundi, Tomala i Levus i innym,kiedy miałem ten zatrójkątowany model - makarba;p - bez Was byłoby trudniej.

 

 

pozdro!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widać bardzo miłe dla oka. Proszę o całość bryły na jednej fotce.

Sugerowanie się ZBrush ceneter trochę mija się z celem, proponuję przejrzeć całą galerię to zmienisz zdanie (ostatnie kilka lat nie tylko z ostatniego roku).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ZBC wspomniałem z wrażenia,po powrocie stamtąd hehe;) co nie jest równoznaczne z oceną umiejętności naszych grafików na naszym, rodzimym polskim forum;)

Ten modelllllllll, to już dla mnie historia! Hurrra;p

mam nadzieje , ze następny będzie dzielić taka sama przepaść umiejętności i wizji, jaka oddziela ten wobec mojego pierwszego;)

 

pozdro i dzięki za zainteresowanie:)

 

 

p.s wie ktoś może, dlaczego po decymacji z 23 mln do ok 8 mln.wyświetlanie/ odświeżanie modelu przez kartę grafiki wyraźnie zwolniło...?

Nie powinno być odwrotnie?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s wie ktoś może, dlaczego po decymacji z 23 mln do ok 8 mln.wyświetlanie/ odświeżanie modelu przez kartę grafiki wyraźnie zwolniło...?

Nie powinno być odwrotnie?;)

Nie powinno,po decymacji masz tylko 1 subdiv-8 milionów poly,przy obracaniu zbrush nie może przeskoczyć automatycznie na niższy subdiv żeby zachować płynność ruchu.Przy modelu 23 mln z zachowanymi nizszymi poziomami subdiv zbrush automatycznie przeskakuje na nizszy,okreslony w preferencjach poziom w czasie nawigacji w viewporcie.

Pokaz jakieś normalne ujęcie :)

 

Pozdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello Mafida, ciekawie skulpcisz. Maniera z nóżkami bardzo oryginalna.

Mam prośbę o nieprośbienie o nowe ujęcia hehe, litości. To jest "szkolna" praca.

Mam pytanie, maestro, otóż jeśli spojrzysz tylko na "finalconcept" render, to moje pytanie brzmi:

 

Ten "renderek" zrobiony w zbrushu + tło dodane w photoshopie. Co należy zrobić aby wykonać taki render w 3dsmax? Po krótce. Bo wiadomo, ze nie przeniosę tego modelu do maxa "na żywca".

 

 

pozdro!

 

p.s co do decymacji, faktycznie - proste wytłumaczenie, dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Go max wersja 1.8

 

http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=664363&postcount=271

 

Eksportuje dispa:P

 

GoMax v1.8

--

[*]A LOT of fixes and optimizations to maxscript and zscript, everything should be even faster.

--

[*]Created installer, drag and drop mzp file to 3dsMax or click MAXScript/Run script and run the mzp file

--

[*]Rewrote import script and how zbrush communicates with 3dsMax

--

[*]GoMax folder doesn't sit anymore in C:\ everything has been moved 3dsmaxs script folder and Zbrushs Zplugs folder

--

[*]Matcaps are now exported to a "Matcap" folder under ZPlugs, all your materials will be saved there.

--

[*]Added displacement export

--

[*]The modifier stack of your object in 3dsMax is kept intact when exporting from 3dsMax to Zbrush (Thanks mark!)

--

[*]Material setup refined, all imported files get unique materials (user must pick the material from the object to edit)

 

 

Ciekawe, ciekawe z tym eksportowaniem do maxa:):):) - ale interesuje mnie np. motyw z fakturą "skóry" - bo tutaj oczywiście obyło się bez "apply to mesh" /noise/. Po decymacji taki "noise" oczywiście wygląda tragicznie... Disp. rozwiązuje ten problem?

Edytowane przez astrologos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten "renderek" zrobiony w zbrushu + tło dodane w photoshopie. Co należy zrobić aby wykonać taki render w 3dsmax? Po krótce. Bo wiadomo, ze nie przeniosę tego modelu do maxa "na żywca".

Można użyć decimation mastera(włącz keep uv)i normal mapę z drobnym detalem na przykład.Można zrobic retopo i i displacement,można zrobic bardzo dobra baze i nie robic retopo.Drobny detal jak pory w skórze wypalasz na wysokim(ale nie najwyższym)subdiv i miksujesz z mapa z grubym detalem.Mozesz przenieść średniej gęstości model do maxa(zależy jaki masz komputer:D) i dołożyc tylko mapkę z drobnym detalem-do stillek sie sprawdza.Znajdż jakis tutorial:)

Pozdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No te kawałki co pokazałeś całkiem fajne.Tylko czemu nie pokażesz całego modelu w jednym kawałku,nie wstydż sie,wygląda spoko.Może jej listek figowy domodeluj jak ci usuwają:D

 

Pozdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello Mafida,

 

teraz przeszedłem do 3ds maxa, robiłem motocykl w celach zapoznawczych, bo po co przenosić kobiety z Zbrusha do Maxa, jak nie wiadomo, co z nimi zrobić, hehe;)

Do Zbrusha jeszcze nie wracam, raczej zrobię auto i vizkę najpierw, żeby oswoić się z maxem.

Mam nadzieję, że kreujesz nowe kształty w zedbraszu.

Jak dokopię się do czegoś jeszcze w całokształcie figury, to jeszcze podrzucę;)

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello Mafida,

 

teraz przeszedłem do 3ds maxa, robiłem motocykl w celach zapoznawczych, bo po co przenosić kobiety z Zbrusha do Maxa, jak nie wiadomo, co z nimi zrobić, hehe;)

Do Zbrusha jeszcze nie wracam, raczej zrobię auto i vizkę najpierw, żeby oswoić się z maxem.

Słusznie,słusznie,poly modeling to podstawa:)

Jak dokopię się do czegoś jeszcze w całokształcie figury, to jeszcze podrzucę;)

Ok,spoko:)

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawa praca, ta laska z kamienia wyrzeźbiona (strasznie podobna do mojej koleżanki ;) ) nie lubię zbrusha ale chyba się zmuszę do tego bo jak pomyslę ile by się takie coś robiło w poly to zgroza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bez bejsmeszy? Bejsmesza zrobiłem w maxie w poly long time ago. Jak chcesz zobaczyć, to daj znać, bo mi się nie chce wrzucać, optymisto;) Ale, że dałeś radę z tymi animacjami, to musi być horror /toto wyanimować/;) No i fajne, że rysujesz dziewczęta;)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności