plasti Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 (edytowane) witam przedstawiam moja ostatnia wizualizacje zagospodarowania dosc duzego pomieszczenia - kawalerki, moze nie typowa, ale dazylem do tego.... kazdy jeden element sceny wykonany przezemnie, to drugi fakt tej wizki aby sie sprawdzic w zaparciu do modelowania mozna rzecz ujac :D, poczatkowo mialo to byc cos na wzor ikea style zainspirowane przez pewnego usera digart.pl, lecz odbieglem od koncepcji w wyniku czego niektore elementy nie naleza do asortymentu ikea tak wiec nie nazywam watku "ikea style" samo pomieszczenie, jego uklad zainspirowane nowym katalogiem IKEA 2010... z gory podziekowania dla cpt. Obvious, za uzyczenie sobie pracki na sciane:D pozdrawiam.... Edytowane 11 Marzec 2010 przez plasti
Tores Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Dziwnie odbieram te rendery. Ujęcia są tak dobrane, że nie trzymają się kupy jak dla mnie. Pierwszy pokazuje ciasne wnętrze a ostatni meble jak dla krasnali. Nr 1 jest ok a reszta nieciekawa.
Przemekd Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 wizka - jakość i wykonanie Super :) kadry do poprawy, ale w takim malym pomieszczeniu troche trudno wiec ok, sam projekt nie za bardzo, nie podoba mi sie ta drabinka.i ta sofa ze jest niżej od łóżka, ale kolorystycznie fajnie :) i jeszcze beam na światłach bym poprawił
plasti Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 mikolc i przemekd - wielkie dzieki.... tores - nie wiem co ci napisac, pomieszczenie to samo na wszystkich rendach, co najlepsze kazda kamera ma praktycznie taki sam kat....
PICsell Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) Dziwną teksturę wybrałeś na "podnóżki" kanapy. To kamień jakiś? Światło z okna masz przepalone. Edytowane 10 Marzec 2010 przez PICsell
rly Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Z kwestii warsztatu to mapowanie drabinki i przepalenia na renderze ze szklanka mi sie nie podobaja.Z kwestii projektowych to nie podoba mi sie ze funkcja jest tak zawezona, zycie toczy sie w przejsciu do drzwi na waskiej przestrzeni(osobiscie nie lubie jak mi ktos chodzi przed tv).Nie wiem co ma byc pod lozkiem.Moze powiedz cos wecej o projekcie.
plasti Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 jednoosobowa kawalerka dosc wysoka ktora ktos by w taki sposob zagospodarowal, iz zamiast ogromnej szafy i polek, ma bardzo duzo wolnego miejsca pod lozkiem w tej zabudowie, co do ciasnoty, jest cos w tym ze ja ja lubie i dlatego tak pojechalem z projektem, co do przepalen nie uwazam ich w tym projekcie jako fuckup, takie zjawisko zachodzi podczas "cykania" zdjec i jest calkiem naturalne w miejscu okna..... abstrahujac, slowo przepalenie trzeba umiejetnie komus wytknac, wiedziec gdzie ono jest naprawde nierealnym zjawiskiem...
rly Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Przeciez robisz ogromna szafe pod lozkiem chyba ze tam ma byc cos jescze.Gdzie jest kuchnia(aneks) skoro jest to kawalerka.
PICsell Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Faktycznie, fajnie wyszło ci to przepalenie. Bardzo realistycznie. Zupełnie jakbyś wycyklinował sobie paski w parkiecie. Włącz chociaż area shadows.
plasti Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 picsell- ale to jest vray sun!!! a nie zwykle swiatlo nie ma area shadows.... @rly - nie widziales nigdy kawalerki z osobna kuchnia???
Simple_man Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Wizualizacja nie powala na kolana. Podoba mi sie nie banalny uklad pomieszczenia i kolorystyka, ale... jakosc materialow mizerna. swiatlo takie se. Czemu nie pobawiles sie AO, przy materialach scian i podlogi? Kamera w ostanim renderku to przesada, stwarza wrazenie niespojnosci. Obrazek na scianie nie trafiony. I na koniec moj ulubiony element. Flary. O bosze nie karaj go za flary rozwolnieniem prosze. Czemu dales tam flary, o czemu tak sam siebie krzywdzisz?
plasti Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 @picsell - to chyba w twojej wersji maxa, ja tam mam shadow subdivides, co zupelnie nia ma nic wspolnego z area shadows, na dodatek sie tego nie wlacza, i jak dobrze pamietam ani max 9 ani 2010 nie ma tam opcji area shadows, cos ci sie pomylilo.....
PICsell Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 (edytowane) Size multiplier - this parameter controls the visible size of the sun. This affects the appearance of the sun disc as seen by the camera and reflections, as well as the blurriness of the sun shadows. For further information, please see the Examples section. Edytowane 11 Marzec 2010 przez PICsell
indian Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 fajna ta "twoja" kawalerka, tylko drzwi nie trzymają proporcji w stosunku do gigantycznego łóżka, gdzie miejsce na blaszaka, kontakty,
halset Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 Całkiem przyjemnie się na to patrzy. Nie widzi mi się jedynie trzeci kadr, a na pierwszym przez perspektywę dziwnie się przedmioty rozjechały na górze po prawej. Wrzuć na innego hosta bo na tym coś nie chcą obrazki działać :
plasti Napisano 11 Marzec 2010 Autor Napisano 11 Marzec 2010 @picsell - powiedzmy, zupelnie inna opcja ale wlasciwosci podobne, ale co najwazniejsze, bardzo podbita w wizce(nie mowiac ze wlaczona:D) bbandi, indian, halset - bardzo wielkie dzieki, powrzucalem hotlinki dla 1280 ;D wszystko jest w proporcji nawet drzwi, no 3 kadr sie rozjechal, ale taki zostawilem bo duzo pokazuje:D
plasti Napisano 11 Marzec 2010 Autor Napisano 11 Marzec 2010 ktos prosil o rzut z gory(sory ze dopiero teraz ale zapomnialem:P), rzut z view port'u:
09121986 Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Hmmmm no ja od siebie dodam , że modelować to sie nie namodelowałeś (odnosze sie do wypowiedzi z twojego posta) bo ja tam rpaktycznie same boxy widze ... Co do szczegółow nie doczepiam się bo multum niedociągnięć jest , a detal w wizkach zazwyczaj duzo daje , hmmmm walka z modelowaniem kanap poduszek itp. jak dla mnie przegrana i shaderowo i modelowo.Troche przepalen. podoba mi sie shader białego drewna na drugim.No i jakoś pusto tam ... Co do ogółu to dziury pod halogeny chyba ciut za głębokie ... Pomysł na łóżko na pół piętrze good , ale jakieś zabezpieczenie by sie przydało zeby nie łamać sobie gnatów co ranek przez upadek z duzej wysokości ... ;p dzrzwi troche jak dla krasnoludków , popracowałbym nad kadrami bo kuleją bardzo i podejzewam ze przez to tez troche to wszystko miernie wygląda :) No moja rada taka , trzeba posiedzieć 3 dni a nie 3h ;) pozdro
plasti Napisano 12 Marzec 2010 Autor Napisano 12 Marzec 2010 no chcialbym robic takie rzeczy w 3h i wam tez bym takiego skilla zyczyl...
09121986 Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 szczerze to nie widze tu pracy na wiecej niz na 3-4h ;p
plasti Napisano 12 Marzec 2010 Autor Napisano 12 Marzec 2010 przy skopiowaniu to calkiem mozliwe(jezeli jakies uzywki wcinasz), tylko zwroc uwage na to iz wiekszosc czasu zajmuja przemyslenia projektu niz sama praca, kopiowanie to nie problem......
09121986 Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 heh znam ciekawa historie o uzywkach ;) ;) Joł
simonhc Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Wizki bardzo ok i trzymaja poziom! Co do uwag: ten typ ies'ow mi sie przejadl, flare w kazdym z nich dales identyczna (wydaje mi sie ze przez okno wpada slonce i rzuca cien na podloge[2 ujecie] taka ekspozycja jest raczej niemozliwa fizycznie) poly spread od flar tez mnie boli:) uvw jednakowe na kazdej belce policzkowej rozjechane mapowanie na poscieli(w narozniku) Najbardziej podobaja mi sie 2 pierwsze. Ostatni zdecydownie mniej. Bardzo czyste rendery, chwali sie!
plasti Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 o dzis!!! w koncu konstruktywna krytyka i pozytywna ;P:D fenk ju wery mucz:D
mkeruj Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Projektowo zmarnowałeś kupę miejsca, nawet jakby było to mieszkanie 90 metrów to też stanowczo za dużo. Gdzie ta oddzielna kuchnia, skoro piszesz, że występuje? Gdzie są mieszkania po 4 metry wysokości? Wizki pokazują co trzeba, koledzy wyżej napisali czego im brakuje.
halset Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Jeśli jeszcze się czepić to sypialnia z pokojem dziennym nie jest dobrym rozwiązaniem. Strefa dzienna i nocna powinny być raczej oddzielone, w tym przypadku widziałbym pokój dzienny + aneks kuchenny, a sypialnia jako oddzielne pomieszczenie. Ja tam bym nie chciał znajomych do sypialni od razu zapraszać (no chyba że ładne znajome ;)). Ale domyślam sie że nie projekt jest tematem tylko wizka ;)
Rekomendowane odpowiedzi