Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Siemski.

Długo mnie tu nie było...

Chciałem motywacyjnie wrzucic, mam mało czasu wiec pewnie bedzie iść jak krew z nosa a chciałbym dokonczyć do maja wersje pomalowaną. Do tego model lo z jakimś rigiem.

 

test1siata.jpg

 

Pozdro :)

Edytowane przez Shalivan
  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
mam mało czasu wiec pewnie bedzie iść jak krew z nosa

Chyba nie wiesz jak leci krew z nosa heh :)

 

Jak na początek to chyba nie najgorzej aczkolwiek mało.

Napisano

Śwęta są czasem dobre :) Wprawdzie dalej mało ale zawsze krok do przodu:

 

HIGH

 

test132w.jpg

 

i LOW z normalkami i AO. (ao czerwone bo wypalone do kanału R a nie chciało mi sie w szopie przerabiać :) )

 

88207424.jpg

Napisano

koła jakieś za duże. jesli robisz pod jakas gre to ok, ale nie wiem czy połączenie lowpoly z renderem to dobry pomysł (o ile stawia się na fotorealistykę).

Napisano

Dzięki chłopaki za wsparcie :) Tyle co zdązyłem wydłubać. Za środek nie mam czasu sie wziąć narazie. :( 4500 tri podglad w maxie:

 

42531534.jpg

30771329.jpg

 

i w podgladzie unigina (bez swiateł i cube map :( )

 

57727526.jpg

48188516.jpg

 

jak go dokoncze ze wzorkami ectera.. to moze do unrile wrzuce. Wersja high też czeka na swoją kolej :)

Napisano

hola hola nie tak szybko hehe, hai masz całkiem do rzeczy warto by bylo takie sprawy jak grill lampy dac jako osobne elemnty na low, zyskasz lepszy wygląd , jesli robisz dla siebie to mysle ze warto nawet pojechac z caloscią do jakies okolic 10 k trisów , na wszelkiej masci rowki wykorzystaj cavity mape podkresli je ładnie , poza tym texa koloru jak rozumiem roboczo narazie,

bierznik przydalby sie tez na normalu, jak nie chcesz sie narobic to proponuje hi mapowany i alfe a z tego przetłoczenie w zb i normala i bedzie cacy w czardżerze i innych u mnie tak robilem

Napisano

Siem. No tak. wszystko robie dla siebie pod taki malutki projekcik, mam nadzieje ze go pokaze po majówce jak juz pisałem. Generalnie zależy mi na zaprojektowaniu do niego ładnego difa. mam nadzieje ze do majowki skoncze. wiec powoli mnie cisnie z konczeniem tej podstawki do dalszej zabawy. Dodatkowe elementy są oczywiscie na osobnych meshah koła nie skonczone.

Napisano

Mmm, bardzo ładnie idzie:) Podoba się. Ja niedawno próbowałem tego starszego, kultowego ogóra modelować w high poly ale projekt przepadł wraz z dyskiem;/ Jeszcze się za niego wezmę:)

Tymczasem gorąco kibicuję;) Jedziesz dalej!

Napisano (edytowane)

1smally.jpg2smallp.jpg

to tyle ile udało mi sie z modelem. jak znajde jakis wiever z cubemapami to postaram sie wrzucic update (nie chce renderowac). Niestety czas do majówki sie kończy, a szkoda bo wypadało by wniesc duzo poprawek (bieżniki, textury, ect...). jak sie uda wroce do niego (szczegolnie wnętrza). Teraz pora na projekt własciwego wygladu takiej bryczki.

 

postaram sie do konca tygonia coś z tego wymodzić:

 

zzzwn.jpgzzzen.jpg

 

narazie szybki szkic poglądowy. Zależy mi na duzej ilosci symboliki ect...

klimaty zaczerpnie z różnych źródeł: reggaemuffin, banksi, floydzi, portal, ect... :)

 

Jeszcze raz dizięki za feedback :)

Edytowane przez Shalivan
Napisano

no i popsułeś całą zabawe XD. Ta... do piatku robie projekcik i potem zabieram sie za malowanie. Aerograf, czaisz... Zejdzie cała majówka chyba i ze 3 litry wody :). Wiec spodziewaj sie mnie w przyszłym miesiacu w Warszawce :) A tymczasem w kazdej wolnej chwili bede wrzucał updaty projekciku... :) bo to narazie najwazniejsze :)

Napisano (edytowane)

heh no niezle, Ex3, to są też moje marzenia :)

 

Update strona od pasażera:

 

proj.jpg

 

czcionka do wymiany niektore elementy tyloko zarysowane, nie wiem jeszcze co dokonca zrobic z tym nierownoiernie rozłożonym czarnym. chyba tył trzeba jeszcze dopracowac. A jutro juz powiniem powoli zacząć drukować szablony. No zobaczymy jak to bedzie...

 

Uwagi mile widziane :)

Edytowane przez Shalivan
Napisano

Siema. :)

przebylismy z Bulikiem długą drogę. Wrzucam pare zdjęć. Niestety tylko zdjęcia (albo aż zdjęcia :p). mam nadzieje ze modelik jeszcze dorzuce jak znajde chwilke na dokonczenie jakiejs scenki wokół, ale auto pochłania tyle czasu,... zresztą wiecie sami Autko nie finito, planów jest jeszcze dużo. (ale to juz nie na tym forum). A teraz pare fotek:

 

1 strona na dzień dzisiejszy (z bliska wymaga wiele poprawek)

 

6004y.jpg

 

2 strona

 

6003.jpg

 

i costam zrobione w miedzyczasie:

 

6001ov.jpg

 

a także Base z którego rzeźbiliśmy: (z konca kwietnia)

 

6002xp.jpg

 

 

:) Pozdro :)

Napisano

A najwięcej problemów mieliśmy z teksturowaniem oraz pilnowaniem aby model nie był krzywy :)

Wyszlo tez pare roznic w między pracą na kompie i w rzeczywistosci, np taka ze warstwy w fotoszopie nie muszą schnąć.

 

pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Siema. Wprawdzie to odgrzebywanie troche starych smieci troche, ale myśle warte uwagi. W związku z całą przygodą którą przezylismy i przezywamy Kamil (na forum SOAD) sklecił małe wideo z materiałów zgromadzonych na "sezonach" dłubania przy autku. Nie chciał go sam wrzucać do animacji więc zapostuje je tu:

wideo:

 

EDIT: a w miedzyczasie w ogorku zdetachowało sie koło :P wiec nie jezdzi chwilowo ;)

Edytowane przez Shalivan
Napisano
Widziałem go kiedyś na parkingu przed Lidlem w Katowicach.. bardzo dobre wrażenie robi :D

 

Na podziemny parking pod firmą ochrona nas nie wpuszcza, a tymbardziej w wersj pietrowej z kanapą na dachu, sie poprostu nie miesci na parkingu 2 pietro auta:p ... wiec zostawiamy go pod lidlem ;)

Gość fishinthewater
Napisano

czadzik! widac ze mieliscie mnustwo fun'u.

nawet na maszynie szyc chlopaki potrafia : )

 

Ziom z kotem dobre miny strzela : )

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności