March 21, 201015 yr To nie są silniki. To są renderery. Myślę że z Maxwellem to świetny pomysł - szybkość jedna klatka na 12 godzin.
March 21, 201015 yr LOL. Mój drogi, tak jak Ty chciałem zrobić grę i tak jak nie Ty parę drobiazgowych gierek zrobiłem. Zaczęło się to wszystko jak miałem 13 lat ;) Silniki gier, silniki renderujące, oto jest róźnica. Jak masz 3ds maxa, to zrób sobie postacie i wyeksportuj do .x i wsadzaj do programu o którym mowa na http://t3dgm.thegamecreators.com/ A tak na poważnie. The Game Creators wydał jeszcze prosty program do robienia FPSów. A jak za mało to DarkBASIC, naucz się programować. DB też używa .x... BlitzBasic.. Może też być.. Ale w te rzeczy się inwestuje troche kasy. Blender... Może... Nie rób od razu gry tylko naucz się prostych rzeczy, czeka Cię tysiące testów i prób. Google. Masz znajomości z grafiką 3D w ogóle ?? xD Edited March 21, 201015 yr by Camel
March 21, 201015 yr http://pl.wikipedia.org/wiki/Programowanie_gier#Silnik_3D tak dla Autora wątku. Tym sposobem uwazam temat za calkowicie wyczerpany. Wątek Zamykam.