Napisano 18 Kwiecień 201014 l Cześć! Czy ktoś tak jeszcze ma, że po wykonanej pracy nigdy nie jest z niej zadowolony? Jeżeli tak to pamiętajcie, że ja chociaż mam powody ;P Nie bez powodu napisałem w tytule, że "czołg bazujący". Nie jest to Merkava, można powiedzieć, że jej wariacja. Źle się do tego zabrałem i jak zwykle not happy about it. Zdradzę, że jest to mój pierwszy tak ciężki model i dopiero po nim zrozumiałem jak odpowiednio sobie przygotować workflow przy dużym projekcie, co na bank wykorzystam w następnej pracy :) Projekt wykonany w 5 dni + 2 dni rendering główny z paskami. 3Ds Max, metalRay, fusion -> 360 loop można zobaczyć tutaj (HD) Pozdrawiam!
Napisano 18 Kwiecień 201014 l Super fajny model ale brakuje textur jak na finish no i sterylne studio mi nieco nie przystaje .
Napisano 18 Kwiecień 201014 l Model świetny jedynie gąsienice ich krawędź jest dziwna te odstające "skrzydełka" , aż "widzę" jak odpadają podczas jazdy takiej masy metalu :)
Napisano 18 Kwiecień 201014 l hehe sam kiedyś modelowałem czołg ;] wiem ile to roboty i wielki plus za wykonanie tego tak starannie ;]
Napisano 18 Kwiecień 201014 l Merkava to świetny sprzęt. Szkoda że nasi nie kupią licencji. Tego koszyka z tyłu bym się pozbył i popracował nad materiałami i jakimś otoczeniem - może jakaś fotka pustyni z netu.
Napisano 19 Kwiecień 201014 l Co do tła to mi pasuje, jeśli zależy Ci na pokazaniu modelu a nie sceny. Za to nie pasuje mi bak porządnej tekstury. Już same oznaczenia/malunki/gołe baby na lufie ;) dużo by tu dodały.
Napisano 19 Kwiecień 201014 l Zgadzam się z resztą, niema mapingu porządnego tylko randomowe ciapki. Aż szkoda tego modelu.
Napisano 21 Kwiecień 201014 l Porzadny model detalu tez nie brakuje w nim gratuluje cierpoliwosci nad nim skoro mamy tutaj loop-a to moze doczekamy sie ruchomych kolek i gasiorek :) Powodzonka!