Skocz do zawartości

Wideo: Crysis 2 teaser


adek

Rekomendowane odpowiedzi

W sieci pojawiła się zajawka trailera nadchodzącej gry Crysis 2 od firmy Crytek opublikowana przez EA Games. Wideo, które możemy obejrzeć zostało w całości wyrenderowane z wykorzystaniem silnika Crysis i stworzone zostało z wykorzystaniem Sandbox 3.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1171

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dla zainteresowanych dodam ze firma ktora zrobila ta animke (nie pamietam nazwy) zrobila na poczatku tego miesiaca prezentacje w stylu Making Of o tym projekcie. Bylem na tym spotkaniu wiec moge wam powiedziec pare szczegulow.

Animacje oraz wiekszosc modeli byly zrobione w 3ds max i eksportowane do enginu. Inne modele dostali od EA. Efekty typu wybuchy, pyl itd byly zrobione w engine, animka helikoptera wbijajacego sie w budynek byla liczona w reaktorze.

Engine nie wspiera odbic wiec jedyne co wie modelach odbija to mapa otoczeniowa tzn helikoptery nie odbijaja sie w budynkach.

Finalyn grading tez byl robiony w enginie, A calosc renderowala sie mniej wiecej 15 klatek na sekunde.

 

Jesli ktos z was mieszka w Londynie UK, to zapraszam na comieszieczne spotkanie uzytkownikow 3ds max, ktore odbywa sie w pierwsza srode kazdego miesiaca w pubie

 

The Black Horse pub in Central London,

6 Rathbone Place, London W1T 1HL.

Co miesiac pojawia sie jakas firma z fajna prezentacja. Czasami sa to tworcy renderera shaderlight, vizualizacje architektoniczne, innym razem kros z autodeski pokaze nowe funkcje w maxie czu mudboxie itp. Swietne miejsce na networking :)

Tez kiedys prowadzilem tam prezentacje z projektu ktory robilem (Zoetrope-u).

W zeszlym roku byla prowadzona strona http://3dslondon.co.uk/

ale niestety nie jest juz aktualizowana poniewaz wsztstko przenioslao sie na forum cgarchitects oraz przekaz z ust do ust. Podobno ma byc reaktywowana.

Na stronce zostalo tylko info o mojej prezentacji :D

 

Jakby ktos byl zainteresowany to dajcie mi znac to sie jakos umowimy na piwko.

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość i-riss

wg mnie robienie animacji w enginach gry to idealne rozwiazanie dla osób robiących "shorty" na domowym sprzecie.

Sam się zastanawiam nad takim rozwiązaniem, tylko jaki engin?

myślałem unreal ale po tym klipie zastanawiam się jeszcze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@i-riss wg mnie to nie jest najlepszy pomysl poniewaz pipeline miedzy maxem a enginem moze byc meczarnia. Bardzo czesto cos sie zle importuje, cos nie dziala, cos przeskakuje gdzies... chlopaki od trailera do crisis 2 mieli z tym duuuuzo problemow. miedziy innymi dlatego ze dostali versje beta enginu gdzie nie wszystko dzialalo np modyfikator morpher sie nie przenosil.

Druga rzecz to to ze bedziesz sie ostro limitowal jezeli chodzi o ewentualne poprawki. Mala modyfikacja bedzie wymagala kolejnego importu i przejscia przez meke jezcze raz.

A trzecia sprawa to to ze render nie bedzie dokladny (odbicia postaci w lustrze nie uswiadczysz). W grze jest ok bo gra jest szybka i nie zauwazasz szczegolow bo skupiasz sie na wpakowaniu calego magazynku w czaszke przeciwnika... w animce... troche mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pierzak: nie tyle silnik nie obsługuje odbić, co nie chcieli użyć, bo musieliby dla każdej płaszczyzny odbijającej światło (ściana budynku) musieliby zrobić dodatkowy przebieg (rendering wszystkiego z tym, że odbitego względem tej płaszczyzny), a na obiektach innych kształtów (np. szybka na kasku) musieliby robić 6x takich renderów (cubemapa)... więc zdecydowali zrobić bez odbić (niestety odbicia przy rasteryzacji są kosztowne, i często się rezygnuje z ich użycia (mimo ze w silniku są) - w raytracingu dużo łatwiej uzyskać przezroczystość/odbicia).

 

@i-riss: zależy do jakiego filmiku - jeśli będziesz potrzebować przezroczyste obiekty (załamanie światła), odbijające światło (tym bardziej wielokrotne odbicia), dobre DoF (w grach DoF to taka atrapa) to lepiej zainteresuj się raytracerami pracującymi na GPU z użyciem CUDA/OpenCL... w przeciwnym wypadku silnik gry może być dobrym rozwiązaniem (w filmach od lat stosuje się rasteryzację (tak jak OpenGL/DirectX - czyli większość RenderManów - różnica dziś polega na tym, że Rendermany są liczone w większości na CPU, oraz językiem shaderów (jednak języki GLSL/Cg/HLSL (OpenGL/Directx), są wzorowane na języku shaderów rendermana ;p))) - jednak nie zapominaj, że obsługa RenderMan'a czy silnika z rendererem opartym o GL/DX jest dużo trudniejsza i musisz wiele wiedzy nadrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...tak- stary film to jest- niezły choć latanie takim stadem pomiędzy budynkami zawsze mnie śmieszyło- iście holyłócka baja ociekające tzw. "epickością". Podoba mi się sam klimat takiego opustoszałego miasta, gdzie głos niesie się echem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miazga, ale najbardziej mi się rzuca w oczy fajnie zriggowana miednica tego muscle-armor-guy'a ( pewnie dlatego, że mam pod tym względem kompleksy ). Grałem w Crisis, ale jakoś shooter'y do mnie nie przemawiają... A może by spróbować jeszcze raz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności