Napisano 21 Czerwiec 201014 l Witam, Robię potwora do pracy inżynierskiej, więc żeby było o czym pisać robię max->zbrush->max. Jak na razie mam bazę w maxie, problem w tym że mało ten mój potwór ma potwora w sobie dla mnie. Ogólnie zakładem bardziej wątek żeby pomysły zebrać bo pokazywać to nie ma czego. Edytowane 21 Czerwiec 201014 l przez Vicious
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Jakiś ogonek, długi ostry, ze strzałką na końcu, albo ogniem. Jak o ogniu mowa, to otwórz paszczę szerzej i siarki trochę daj. Rakietki jak u Blastoise'a (skorupkę raczej pomiń... :D). Źrenice w kształcie rombu o bardzo ostrych kątach. Zamaż go na czerwono, bo jakiś blady troszeczkę. Przedstaw go w pozycji lecącej, na tle nieba. Poza tym można dać mu jakieś ostre ząbki. Skrzydła trochę za duże.
Napisano 22 Czerwiec 201014 l Za to co napisze moge zostac zlinczowany. Ale wydaje mi sie ze rozklad topologiczny tylniej lapy jest troszeczke inny: http://img20.imageshack.us/i/i2bv.jpg
Napisano 22 Czerwiec 201014 l Za to co napisze moge zostac zlinczowany. Ale wydaje mi sie ze rozklad topologiczny tylniej lapy jest troszeczke inny: http://img20.imageshack.us/i/i2bv.jpg Zlinczować go. Na pochybel. Topologia jest taka jaką autor zatopolił. Jak może być inna? Przecież nie ma przepisów w tym względzie. Inna sprawa, że anatomia potwora leży i jest zupełnie niezgodna z powszechnie znaną anatomią potworów.
Napisano 22 Czerwiec 201014 l Ten potwór to klocek. proponuję zacząć od conceptu albo poprostu wrzucić go do zbrusha. Topologia siedzi zupełnie.
Napisano 23 Czerwiec 201014 l Autor Zrobiłem sobie concept i wymodelowałem takie coś: Trochę rzeczy jeszcze poprawię, ale mam pytanie - czy to że ten pancerz na grzbiecie to osobna bryła to dobrze, czy źle pod względem sculptu i riggowania? Bo że można tak to wiem, ale czy to jakieś problemy stwarza?
Napisano 23 Czerwiec 201014 l Mogą być problemy jeśli będzie to nieprzemyślane... Może ci się przydać coś takiego: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/pin-tool No ale oczywiście to zależy od tego jak do tego podejdziesz. Nad topologią popracuj troszkę, najbardziej kole te zagęszczenie siatki wzdłuż boku...
Napisano 23 Czerwiec 201014 l Autor Ok tak to się prezentuje: Teraz chyba jest nieźle, jak źle nie jest to idę do Zbrusha =] Edytowane 23 Czerwiec 201014 l przez Vicious
Napisano 25 Czerwiec 201014 l Chymm ... osobiście przed rozpoczęciem pracy poszperałbym za koncept artami - choćby do gier czy bestiariusz AD&D (przykładowo bo jest tego sporo). Na razie to wygląda jak pies z poprzyczepianymi gadżetami. Jeśli już musisz iść w kierunku psa to zastanów się nad przyczepem skrzydeł - żeby pracowały muszą być tam mięśnie a w tym miejscu ... druga sprawa to ten ogon - tylko by spowalniał przy tej budowie. Potwór potworem ale pamiętaj, że nie wymyśla się ich "ot tak" - pomyśl o anatomii i funkcjonalności.
Napisano 25 Czerwiec 201014 l nie podoba mi sie ze skrzydla mu wyrastaja z szyji, watpie ze bedzie mogl je podniesc nawet. Proponuje je troche cofnac a koncepcyjnie zblizyc sie do jakiegos gryfa lub hybrydy. http://www.smoki.cc.pl/gal_nalavara/gryf.jpg http://www.creaturespot.com/
Napisano 25 Czerwiec 201014 l specjalista nie jestem ale ja bym troche zmienil kark bo wydaje mi sie ze glowa zabardzo zlewa sie z tułowiem
Napisano 25 Czerwiec 201014 l Proporcje są jak na razie mega fatalne. Jesli chcesz to sculptować to masz zbyt skomplikowany basemesh. Jeśli masz zbrusza to sobie spheres ustaw bazę jeśli nie masz zbrusha tylko Blendera to zrób prostszą bryłę, złap proporcje lepsze.
Napisano 26 Czerwiec 201014 l Autor Ma ktoś pomysł jak odchudzić siatkę?? Edytowane 28 Czerwiec 201014 l przez Vicious
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto