Vicious Napisano 21 Czerwiec 2010 Share Napisano 21 Czerwiec 2010 (edytowane) Witam, Robię potwora do pracy inżynierskiej, więc żeby było o czym pisać robię max->zbrush->max. Jak na razie mam bazę w maxie, problem w tym że mało ten mój potwór ma potwora w sobie dla mnie. Ogólnie zakładem bardziej wątek żeby pomysły zebrać bo pokazywać to nie ma czego. Edytowane 21 Czerwiec 2010 przez Vicious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurczaczak Napisano 21 Czerwiec 2010 Share Napisano 21 Czerwiec 2010 Jakiś ogonek, długi ostry, ze strzałką na końcu, albo ogniem. Jak o ogniu mowa, to otwórz paszczę szerzej i siarki trochę daj. Rakietki jak u Blastoise'a (skorupkę raczej pomiń... :D). Źrenice w kształcie rombu o bardzo ostrych kątach. Zamaż go na czerwono, bo jakiś blady troszeczkę. Przedstaw go w pozycji lecącej, na tle nieba. Poza tym można dać mu jakieś ostre ząbki. Skrzydła trochę za duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siusiak Napisano 22 Czerwiec 2010 Share Napisano 22 Czerwiec 2010 Za to co napisze moge zostac zlinczowany. Ale wydaje mi sie ze rozklad topologiczny tylniej lapy jest troszeczke inny: http://img20.imageshack.us/i/i2bv.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 22 Czerwiec 2010 Share Napisano 22 Czerwiec 2010 Za to co napisze moge zostac zlinczowany. Ale wydaje mi sie ze rozklad topologiczny tylniej lapy jest troszeczke inny: http://img20.imageshack.us/i/i2bv.jpg Zlinczować go. Na pochybel. Topologia jest taka jaką autor zatopolił. Jak może być inna? Przecież nie ma przepisów w tym względzie. Inna sprawa, że anatomia potwora leży i jest zupełnie niezgodna z powszechnie znaną anatomią potworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 22 Czerwiec 2010 Share Napisano 22 Czerwiec 2010 Ten potwór to klocek. proponuję zacząć od conceptu albo poprostu wrzucić go do zbrusha. Topologia siedzi zupełnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 22 Czerwiec 2010 Share Napisano 22 Czerwiec 2010 Popracuj trochę nad siatencją i będzie git... Fajne skrzydełka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vicious Napisano 23 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2010 Zrobiłem sobie concept i wymodelowałem takie coś: Trochę rzeczy jeszcze poprawię, ale mam pytanie - czy to że ten pancerz na grzbiecie to osobna bryła to dobrze, czy źle pod względem sculptu i riggowania? Bo że można tak to wiem, ale czy to jakieś problemy stwarza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 23 Czerwiec 2010 Share Napisano 23 Czerwiec 2010 Mogą być problemy jeśli będzie to nieprzemyślane... Może ci się przydać coś takiego: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/pin-tool No ale oczywiście to zależy od tego jak do tego podejdziesz. Nad topologią popracuj troszkę, najbardziej kole te zagęszczenie siatki wzdłuż boku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vicious Napisano 23 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2010 (edytowane) Ok tak to się prezentuje: Teraz chyba jest nieźle, jak źle nie jest to idę do Zbrusha =] Edytowane 23 Czerwiec 2010 przez Vicious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 25 Czerwiec 2010 Share Napisano 25 Czerwiec 2010 Najs - znacznie lepiej ;) Będziesz potem retopo robił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 25 Czerwiec 2010 Share Napisano 25 Czerwiec 2010 Chymm ... osobiście przed rozpoczęciem pracy poszperałbym za koncept artami - choćby do gier czy bestiariusz AD&D (przykładowo bo jest tego sporo). Na razie to wygląda jak pies z poprzyczepianymi gadżetami. Jeśli już musisz iść w kierunku psa to zastanów się nad przyczepem skrzydeł - żeby pracowały muszą być tam mięśnie a w tym miejscu ... druga sprawa to ten ogon - tylko by spowalniał przy tej budowie. Potwór potworem ale pamiętaj, że nie wymyśla się ich "ot tak" - pomyśl o anatomii i funkcjonalności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 25 Czerwiec 2010 Share Napisano 25 Czerwiec 2010 nie podoba mi sie ze skrzydla mu wyrastaja z szyji, watpie ze bedzie mogl je podniesc nawet. Proponuje je troche cofnac a koncepcyjnie zblizyc sie do jakiegos gryfa lub hybrydy. http://www.smoki.cc.pl/gal_nalavara/gryf.jpg http://www.creaturespot.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość szarak3d Napisano 25 Czerwiec 2010 Share Napisano 25 Czerwiec 2010 specjalista nie jestem ale ja bym troche zmienil kark bo wydaje mi sie ze glowa zabardzo zlewa sie z tułowiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 25 Czerwiec 2010 Share Napisano 25 Czerwiec 2010 Proporcje są jak na razie mega fatalne. Jesli chcesz to sculptować to masz zbyt skomplikowany basemesh. Jeśli masz zbrusza to sobie spheres ustaw bazę jeśli nie masz zbrusha tylko Blendera to zrób prostszą bryłę, złap proporcje lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vicious Napisano 26 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2010 (edytowane) Ma ktoś pomysł jak odchudzić siatkę?? Edytowane 28 Czerwiec 2010 przez Vicious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się