Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Robię potwora do pracy inżynierskiej, więc żeby było o czym pisać robię max->zbrush->max. Jak na razie mam bazę w maxie, problem w tym że mało ten mój potwór ma potwora w sobie dla mnie. Ogólnie zakładem bardziej wątek żeby pomysły zebrać bo pokazywać to nie ma czego.

 

20100621131217.th.jpg

Edytowane przez Vicious
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakiś ogonek, długi ostry, ze strzałką na końcu, albo ogniem. Jak o ogniu mowa, to otwórz paszczę szerzej i siarki trochę daj. Rakietki jak u Blastoise'a (skorupkę raczej pomiń... :D). Źrenice w kształcie rombu o bardzo ostrych kątach. Zamaż go na czerwono, bo jakiś blady troszeczkę. Przedstaw go w pozycji lecącej, na tle nieba. Poza tym można dać mu jakieś ostre ząbki. Skrzydła trochę za duże.

Napisano
Za to co napisze moge zostac zlinczowany. Ale wydaje mi sie ze rozklad topologiczny tylniej lapy jest troszeczke inny:

step2ox.jpghttp://img20.imageshack.us/i/i2bv.jpg

i2bv.jpgi2bv.jpg

Zlinczować go. Na pochybel.

Topologia jest taka jaką autor zatopolił. Jak może być inna? Przecież nie ma przepisów w tym względzie. Inna sprawa, że anatomia potwora leży i jest zupełnie niezgodna z powszechnie znaną anatomią potworów.

Napisano

Zrobiłem sobie concept i wymodelowałem takie coś:

 

20100623185812.th.jpg

 

Trochę rzeczy jeszcze poprawię, ale mam pytanie - czy to że ten pancerz na grzbiecie to osobna bryła to dobrze, czy źle pod względem sculptu i riggowania? Bo że można tak to wiem, ale czy to jakieś problemy stwarza?

Napisano (edytowane)

Ok tak to się prezentuje:

 

20100624010720.th.jpg

 

Teraz chyba jest nieźle, jak źle nie jest to idę do Zbrusha =]

Edytowane przez Vicious
Napisano

Chymm ... osobiście przed rozpoczęciem pracy poszperałbym za koncept artami - choćby do gier czy bestiariusz AD&D (przykładowo bo jest tego sporo). Na razie to wygląda jak pies z poprzyczepianymi gadżetami.

Jeśli już musisz iść w kierunku psa to zastanów się nad przyczepem skrzydeł - żeby pracowały muszą być tam mięśnie a w tym miejscu ... druga sprawa to ten ogon - tylko by spowalniał przy tej budowie. Potwór potworem ale pamiętaj, że nie wymyśla się ich "ot tak" - pomyśl o anatomii i funkcjonalności.

Gość szarak3d
Napisano

specjalista nie jestem ale ja bym troche zmienil kark bo wydaje mi sie ze glowa zabardzo zlewa sie z tułowiem

Napisano

Proporcje są jak na razie mega fatalne. Jesli chcesz to sculptować to masz zbyt skomplikowany basemesh. Jeśli masz zbrusza to sobie spheres ustaw bazę jeśli nie masz zbrusha tylko Blendera to zrób prostszą bryłę, złap proporcje lepsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności