Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

problem - 0,0002

Czy jest sposób aby uniknąć odbicia krawędzi podłoża - na obiektach z refleksją?

Przy czym nie tworząc zaokrągleń i bocznych scian typu L itp. coś w rodzaju nieskonczonej plaszczyzny bez krawędzi.

 

[ATTACH]73198[/ATTACH]

 

[ATTACH]73199[/ATTACH]

 

jak to rozwiązać

poradzcie

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sprobuj dac lekki blur w reflection, on ma to do siebie ze im dalej odbity element od powierzchni odbijajacej tym bardziej jest rozbyty

Napisano

A, studio nie zasłoni sphery z hdr???? - tego się obawiam!

Faktycznie z odległością parametr reflection blur ulega powiększeniu.

Ale na ostrości straci rownież ewentualna mapa odbić z tla :(

Kurcze, muszę mieć inny sposób :-(

Napisano

artzgodka - na podłożu usiądzie cieniowanie :(

lucek - tak pomoże w tym ujęciu ale jak zjadę kamerą w dół (horyzont) znów się pojawi :(

Napisano (edytowane)

chyba że na dużej powierzchni dam Distance Dissolve ale to dopiero muszę sprawdzić.

dzięki :)

Edytowane przez erykowal
Napisano

To co masz hdr możesz osiągnąć poprzez studio kilka area light i będziesz miał ładne odbicia na materiale jak z hdr. poza tym nie musisz całkowicie zasłaniać enviromentu. Zwykły zgięty plain i też będzie OK.

Napisano

Uda się to zrobić tak jak piszesz przez Distance Dissolve tylko musisz bardzo mocno powiększyć sphere+floor. Będzie mianimalna transparency w centrum floor.

Naj rozwiązaniem byłby object properties/render/clip map.

Tylko on obcina na ostro???

jak zmusic tą opcje do rozmycia 0-100% mapą lub gradientem????

Moze weight maps???

Napisano

niekoniecznie trzeba mocno powiekszac floor, mialem juz cos takiego na warsztacie i poradzilem sobie w ten sposob ze odpowiednio dobralem obrazek ktory wsadzilem jako background. Oczywiscie sam floor trzeba sporo powiekszyc, i dopieo wtedy zrobic tlo. Nie powinno byc widac przejscia miedzy floorem a backroudem. Odbicia ustawiasz na ray tracing + sphercial relf. map i powinno byc ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności