Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak na razie 957 tri

prawdopodobnie jak zwykle polegnę na teksturach:)

jade.jpg

final

jadeshot.png

Edytowane przez szczuro

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

jak na razie 957 tri

prawdopodobnie jak zwykle polegnę na teksturach:)

jade.jpg

final

jadeshot.png

Edytowane przez szczuro

Napisano
  • Autor

równo 1000 i siatka rozłożona

jade2.jpg

dłonie mają flipnięte normale zauważyłem to dopiero po screenshotcie ;) i chyba nogi za krótkie

na dzis starczy

Napisano

nogi zdecydowanie za krotkie i dlonie przymale(ale tylko troszke) no i ez zlap loopy przy lokciach i pociagnij troche w dol;) Fajnie idzie:)

Napisano

Nogi zdecydowanie za krótkie tym bardziej że to kobieta ;) Pracujesz ciągle w ortho? Może dlatego zrobiłeś przykrótkie nogi? Kiedy patrzymy na kogoś to przez skrót perspektywy wizualnie skracają nam się nogi. Mi łatwiej trzymać proporcje w perspektywie, ale trzeba trzymać model w skali i skorygować ustawienia ogniskowej view portu na 80-100, choć to może tylko moje skrzywienie ślepego rysownika >.>, albo mam zeza.

 

Trzymaj tak dalej, dobrze ci idzie :)

 

EDIT

 

Czemu dzisiaj cały czas postuje chwilkę po kimś xD?

Napisano
  • Autor

dzieki chłopaki, teraz widok z przodu i w perspektywie, po poprawkach :) jade3.jpg

do ortho to jakoś sie przyzwyczaiłem i perspektywa mnie wkurza

ogniskową zawsze dawałem na 70 :)

a nogi to raczej kwestia za długiego siedzenia nad modelem ;) jak się wrzuci na forum, to dopiero zaczyna się widzieć błędy :)

Edytowane przez szczuro

Napisano

a nogi to raczej kwestia za długiego siedzenia nad modelem ;) jak się wrzuci na forum, to dopiero zaczyna się widzieć błędy :)

 

Alleluja bracie, mam to samo xD

 

podniósłbym trochę biodra razem z kroczem, chyba że ma spodnie z niskim kroczem wtedy jest oki

 

perspektywa w takiej skali będzie kłamać :) zmniejsz ją bo jest rozmiarów godżilli :D

Edytowane przez n-pigeon

Napisano
  • Autor

lol, wiem że niepodobna, dlatego zrobiłem miniaturkę aby odwrócić uwagę ;P nad twarzą jeszcze popracuje :)

Napisano

Ciałko wygląda naprawdę zacnie, twarz ci się jedynie odrobinę rozjechała z proporcjami, wrzuć do (gimpa?) i pobaw się IWarpem na twarzy, zmniejsz oczy przysuń je bliżej siebie i trochę niżej od brwi oraz skróć nos zaczynając od góry, potem wyczyść i będzie git. Rozjaśnij jej też trochę buzie bo jest ciemniejsza od reszty ciała.

 

Eeeeh czyli tylko ja nie zacząłem jeszcze teksturować :

Napisano

Nooooo teraz oczka bomba! Co do projekcji, to masz na myśli tą bezpośrednią z programu 2D?

Napisano

Hehe takie uroki bety, ja miałem jednego crasha ;) ale coś nie umiem z reprodukować go, to nie wysłałem, mam chyba z 3 bugi które powinienem zgłosić, ale coś nie mogę się zebrać, bugtrackery zawsze mnie onieśmielały.

 

Chyba robię sobie czasem pod górkę pracując na betach, w sumie używam też bety Gimpa wersji 2.7, ale co począć, jak dodali takie ficzersy bez których nie wyobrażam sobie już pracować...

Napisano
  • Autor

serwer na którym hostuje obrazki padł, wiec nie ma porównania z ostatnimi

jade6g.jpg

butów jeszcze nie robiłem i ręce też do poprawy

Napisano

lepiej :)

 

Mam nadzieje ze malujesz na conajmniej 2 krotnie wiekszej rozdzielczosci co?

 

proponuje namalowac wiec na tej 2 razy wiekszej teksturze detale jak nos czy inne cienie i barwy na twarzy. Widze ze na refce malo co widac ale podejrzewam ze jednak troche namalowali na teksturce.

 

to ciemne cos na spodniach dziwnie wyglada, to chyba jakas dziura tak?

sproboj zrobic to od nowa albo mozesz nawet zaszalec i sprobowac namalowac jakies faldki na jej ubraniu.

 

to tyle odosnie tekstury przydaloby sie poprawcowac jeszcze troceh nad modelem, proprcje sa malo kobiece, wydluz ja troceh moze no i musisz koniecznie zrobic cos z jej glowa bo teraz wyglada jak kula

 

no narazie tyle, jak to poprawisz to dalej bedziemy myslec :)

Napisano

ehem, ja bym powiedzial ze moj guru jesli chodzi o diffuse only ma inne zdanie na temat downsizingu http://www.poopinmymouth.com/tutorial/resize.htm

Napisano
  • Autor

ja jednak korzystam z techniki ze skalowaniem bo taku uber z rysunku nie jestem ;) a sadze że jest to jak z modelowaniem, łatwiej nauczyć się modelować nie mając ograniczeń werteksów by potem przejść do low poly

jade8.png

jak na razie poprawki twarzy i zacząłem troche dłonie

Napisano

Mógłbyś pokazać siatke? Wydaje mi się, że gdzieś sie trójkąty pomarnowały

Edytowane przez Ardeni

Napisano
  • Autor

z chęcią przyjmę krytykę bo już nie moge się patrzeć na ten model :P

jade9.jpg

jadecolor.png

Napisano

Jest ok. Wrzuc w jakas prezentacje ladna i bedzie dobrze

Napisano

no qrde, ciebie tez musze pouczac?! do 1go postu chorera!a wyszlo bardzo fajnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności