Napisano 26 Lipiec 201014 l jak na razie 957 tri prawdopodobnie jak zwykle polegnę na teksturach:) final Edytowane 15 Sierpień 201014 l przez szczuro
Napisano 26 Lipiec 201014 l Autor jak na razie 957 tri prawdopodobnie jak zwykle polegnę na teksturach:) final Edytowane 15 Sierpień 201014 l przez szczuro
Napisano 26 Lipiec 201014 l Oooo, postać z jednej z moich ulubionych gier :P Dajesz, stary, pokazuj jakies upy na ircu czasem!
Napisano 26 Lipiec 201014 l Oooo, postać z jednej z moich ulubionych gier :P Dajesz, stary, pokazuj jakies upy na ircu czasem!
Napisano 27 Lipiec 201014 l Autor równo 1000 i siatka rozłożona dłonie mają flipnięte normale zauważyłem to dopiero po screenshotcie ;) i chyba nogi za krótkie na dzis starczy
Napisano 27 Lipiec 201014 l nogi zdecydowanie za krotkie i dlonie przymale(ale tylko troszke) no i ez zlap loopy przy lokciach i pociagnij troche w dol;) Fajnie idzie:)
Napisano 27 Lipiec 201014 l Nogi zdecydowanie za krótkie tym bardziej że to kobieta ;) Pracujesz ciągle w ortho? Może dlatego zrobiłeś przykrótkie nogi? Kiedy patrzymy na kogoś to przez skrót perspektywy wizualnie skracają nam się nogi. Mi łatwiej trzymać proporcje w perspektywie, ale trzeba trzymać model w skali i skorygować ustawienia ogniskowej view portu na 80-100, choć to może tylko moje skrzywienie ślepego rysownika >.>, albo mam zeza. Trzymaj tak dalej, dobrze ci idzie :) EDIT Czemu dzisiaj cały czas postuje chwilkę po kimś xD?
Napisano 27 Lipiec 201014 l Autor dzieki chłopaki, teraz widok z przodu i w perspektywie, po poprawkach :) do ortho to jakoś sie przyzwyczaiłem i perspektywa mnie wkurza ogniskową zawsze dawałem na 70 :) a nogi to raczej kwestia za długiego siedzenia nad modelem ;) jak się wrzuci na forum, to dopiero zaczyna się widzieć błędy :) Edytowane 27 Lipiec 201014 l przez szczuro
Napisano 27 Lipiec 201014 l a nogi to raczej kwestia za długiego siedzenia nad modelem ;) jak się wrzuci na forum, to dopiero zaczyna się widzieć błędy :) Alleluja bracie, mam to samo xD podniósłbym trochę biodra razem z kroczem, chyba że ma spodnie z niskim kroczem wtedy jest oki perspektywa w takiej skali będzie kłamać :) zmniejsz ją bo jest rozmiarów godżilli :D Edytowane 27 Lipiec 201014 l przez n-pigeon
Napisano 29 Lipiec 201014 l Autor poszedłem za tropem mortego niestety nie idzie mi tak dobrze jak jemu :)
Napisano 29 Lipiec 201014 l Autor lol, wiem że niepodobna, dlatego zrobiłem miniaturkę aby odwrócić uwagę ;P nad twarzą jeszcze popracuje :)
Napisano 29 Lipiec 201014 l Ciałko wygląda naprawdę zacnie, twarz ci się jedynie odrobinę rozjechała z proporcjami, wrzuć do (gimpa?) i pobaw się IWarpem na twarzy, zmniejsz oczy przysuń je bliżej siebie i trochę niżej od brwi oraz skróć nos zaczynając od góry, potem wyczyść i będzie git. Rozjaśnij jej też trochę buzie bo jest ciemniejsza od reszty ciała. Eeeeh czyli tylko ja nie zacząłem jeszcze teksturować :
Napisano 29 Lipiec 201014 l Nooooo teraz oczka bomba! Co do projekcji, to masz na myśli tą bezpośrednią z programu 2D?
Napisano 29 Lipiec 201014 l Autor nie, tą miedzy UVkami http://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.49/Projection_Paint wróciłem do 2.49 bo 2.5 beta miejscami cuda sie dzieją np takie coś raz mi się zdarzyło przy ctrl+z ;/ Edytowane 29 Lipiec 201014 l przez szczuro
Napisano 30 Lipiec 201014 l Hehe takie uroki bety, ja miałem jednego crasha ;) ale coś nie umiem z reprodukować go, to nie wysłałem, mam chyba z 3 bugi które powinienem zgłosić, ale coś nie mogę się zebrać, bugtrackery zawsze mnie onieśmielały. Chyba robię sobie czasem pod górkę pracując na betach, w sumie używam też bety Gimpa wersji 2.7, ale co począć, jak dodali takie ficzersy bez których nie wyobrażam sobie już pracować...
Napisano 10 Sierpień 201014 l Autor serwer na którym hostuje obrazki padł, wiec nie ma porównania z ostatnimi butów jeszcze nie robiłem i ręce też do poprawy
Napisano 11 Sierpień 201014 l Autor poprawilem troche kolory miejscami jeszcze przecieka palce do poprawy :)
Napisano 11 Sierpień 201014 l lepiej :) Mam nadzieje ze malujesz na conajmniej 2 krotnie wiekszej rozdzielczosci co? proponuje namalowac wiec na tej 2 razy wiekszej teksturze detale jak nos czy inne cienie i barwy na twarzy. Widze ze na refce malo co widac ale podejrzewam ze jednak troche namalowali na teksturce. to ciemne cos na spodniach dziwnie wyglada, to chyba jakas dziura tak? sproboj zrobic to od nowa albo mozesz nawet zaszalec i sprobowac namalowac jakies faldki na jej ubraniu. to tyle odosnie tekstury przydaloby sie poprawcowac jeszcze troceh nad modelem, proprcje sa malo kobiece, wydluz ja troceh moze no i musisz koniecznie zrobic cos z jej glowa bo teraz wyglada jak kula no narazie tyle, jak to poprawisz to dalej bedziemy myslec :)
Napisano 11 Sierpień 201014 l ehem, ja bym powiedzial ze moj guru jesli chodzi o diffuse only ma inne zdanie na temat downsizingu http://www.poopinmymouth.com/tutorial/resize.htm
Napisano 13 Sierpień 201014 l Autor ja jednak korzystam z techniki ze skalowaniem bo taku uber z rysunku nie jestem ;) a sadze że jest to jak z modelowaniem, łatwiej nauczyć się modelować nie mając ograniczeń werteksów by potem przejść do low poly jak na razie poprawki twarzy i zacząłem troche dłonie
Napisano 13 Sierpień 201014 l Mógłbyś pokazać siatke? Wydaje mi się, że gdzieś sie trójkąty pomarnowały Edytowane 13 Sierpień 201014 l przez Ardeni
Napisano 15 Sierpień 201014 l Autor z chęcią przyjmę krytykę bo już nie moge się patrzeć na ten model :P
Napisano 15 Sierpień 201014 l no qrde, ciebie tez musze pouczac?! do 1go postu chorera!a wyszlo bardzo fajnie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto