szczuro Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 (edytowane) jak na razie 957 tri prawdopodobnie jak zwykle polegnę na teksturach:) final Edytowane 15 Sierpień 2010 przez szczuro
szczuro Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 (edytowane) jak na razie 957 tri prawdopodobnie jak zwykle polegnę na teksturach:) final Edytowane 15 Sierpień 2010 przez szczuro
freeqstyler Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Oooo, postać z jednej z moich ulubionych gier :P Dajesz, stary, pokazuj jakies upy na ircu czasem!
freeqstyler Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Oooo, postać z jednej z moich ulubionych gier :P Dajesz, stary, pokazuj jakies upy na ircu czasem!
szczuro Napisano 27 Lipiec 2010 Autor Napisano 27 Lipiec 2010 równo 1000 i siatka rozłożona dłonie mają flipnięte normale zauważyłem to dopiero po screenshotcie ;) i chyba nogi za krótkie na dzis starczy
Gość Morte Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 nogi zdecydowanie za krotkie i dlonie przymale(ale tylko troszke) no i ez zlap loopy przy lokciach i pociagnij troche w dol;) Fajnie idzie:)
n-pigeon Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Nogi zdecydowanie za krótkie tym bardziej że to kobieta ;) Pracujesz ciągle w ortho? Może dlatego zrobiłeś przykrótkie nogi? Kiedy patrzymy na kogoś to przez skrót perspektywy wizualnie skracają nam się nogi. Mi łatwiej trzymać proporcje w perspektywie, ale trzeba trzymać model w skali i skorygować ustawienia ogniskowej view portu na 80-100, choć to może tylko moje skrzywienie ślepego rysownika >.>, albo mam zeza. Trzymaj tak dalej, dobrze ci idzie :) EDIT Czemu dzisiaj cały czas postuje chwilkę po kimś xD?
szczuro Napisano 27 Lipiec 2010 Autor Napisano 27 Lipiec 2010 (edytowane) dzieki chłopaki, teraz widok z przodu i w perspektywie, po poprawkach :) do ortho to jakoś sie przyzwyczaiłem i perspektywa mnie wkurza ogniskową zawsze dawałem na 70 :) a nogi to raczej kwestia za długiego siedzenia nad modelem ;) jak się wrzuci na forum, to dopiero zaczyna się widzieć błędy :) Edytowane 27 Lipiec 2010 przez szczuro
n-pigeon Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 (edytowane) a nogi to raczej kwestia za długiego siedzenia nad modelem ;) jak się wrzuci na forum, to dopiero zaczyna się widzieć błędy :) Alleluja bracie, mam to samo xD podniósłbym trochę biodra razem z kroczem, chyba że ma spodnie z niskim kroczem wtedy jest oki perspektywa w takiej skali będzie kłamać :) zmniejsz ją bo jest rozmiarów godżilli :D Edytowane 27 Lipiec 2010 przez n-pigeon
szczuro Napisano 29 Lipiec 2010 Autor Napisano 29 Lipiec 2010 poszedłem za tropem mortego niestety nie idzie mi tak dobrze jak jemu :)
szczuro Napisano 29 Lipiec 2010 Autor Napisano 29 Lipiec 2010 lol, wiem że niepodobna, dlatego zrobiłem miniaturkę aby odwrócić uwagę ;P nad twarzą jeszcze popracuje :)
n-pigeon Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 Ciałko wygląda naprawdę zacnie, twarz ci się jedynie odrobinę rozjechała z proporcjami, wrzuć do (gimpa?) i pobaw się IWarpem na twarzy, zmniejsz oczy przysuń je bliżej siebie i trochę niżej od brwi oraz skróć nos zaczynając od góry, potem wyczyść i będzie git. Rozjaśnij jej też trochę buzie bo jest ciemniejsza od reszty ciała. Eeeeh czyli tylko ja nie zacząłem jeszcze teksturować :
n-pigeon Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 Nooooo teraz oczka bomba! Co do projekcji, to masz na myśli tą bezpośrednią z programu 2D?
szczuro Napisano 29 Lipiec 2010 Autor Napisano 29 Lipiec 2010 (edytowane) nie, tą miedzy UVkami http://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.49/Projection_Paint wróciłem do 2.49 bo 2.5 beta miejscami cuda sie dzieją np takie coś raz mi się zdarzyło przy ctrl+z ;/ Edytowane 29 Lipiec 2010 przez szczuro
n-pigeon Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Hehe takie uroki bety, ja miałem jednego crasha ;) ale coś nie umiem z reprodukować go, to nie wysłałem, mam chyba z 3 bugi które powinienem zgłosić, ale coś nie mogę się zebrać, bugtrackery zawsze mnie onieśmielały. Chyba robię sobie czasem pod górkę pracując na betach, w sumie używam też bety Gimpa wersji 2.7, ale co począć, jak dodali takie ficzersy bez których nie wyobrażam sobie już pracować...
szczuro Napisano 10 Sierpień 2010 Autor Napisano 10 Sierpień 2010 serwer na którym hostuje obrazki padł, wiec nie ma porównania z ostatnimi butów jeszcze nie robiłem i ręce też do poprawy
szczuro Napisano 10 Sierpień 2010 Autor Napisano 10 Sierpień 2010 bo to jej chińska siostra bliźniaczka ;)
szczuro Napisano 11 Sierpień 2010 Autor Napisano 11 Sierpień 2010 poprawilem troche kolory miejscami jeszcze przecieka palce do poprawy :)
ledyr Napisano 11 Sierpień 2010 Napisano 11 Sierpień 2010 lepiej :) Mam nadzieje ze malujesz na conajmniej 2 krotnie wiekszej rozdzielczosci co? proponuje namalowac wiec na tej 2 razy wiekszej teksturze detale jak nos czy inne cienie i barwy na twarzy. Widze ze na refce malo co widac ale podejrzewam ze jednak troche namalowali na teksturce. to ciemne cos na spodniach dziwnie wyglada, to chyba jakas dziura tak? sproboj zrobic to od nowa albo mozesz nawet zaszalec i sprobowac namalowac jakies faldki na jej ubraniu. to tyle odosnie tekstury przydaloby sie poprawcowac jeszcze troceh nad modelem, proprcje sa malo kobiece, wydluz ja troceh moze no i musisz koniecznie zrobic cos z jej glowa bo teraz wyglada jak kula no narazie tyle, jak to poprawisz to dalej bedziemy myslec :)
Gość Morte Napisano 11 Sierpień 2010 Napisano 11 Sierpień 2010 ehem, ja bym powiedzial ze moj guru jesli chodzi o diffuse only ma inne zdanie na temat downsizingu http://www.poopinmymouth.com/tutorial/resize.htm
szczuro Napisano 13 Sierpień 2010 Autor Napisano 13 Sierpień 2010 ja jednak korzystam z techniki ze skalowaniem bo taku uber z rysunku nie jestem ;) a sadze że jest to jak z modelowaniem, łatwiej nauczyć się modelować nie mając ograniczeń werteksów by potem przejść do low poly jak na razie poprawki twarzy i zacząłem troche dłonie
Ardeni Napisano 13 Sierpień 2010 Napisano 13 Sierpień 2010 (edytowane) Mógłbyś pokazać siatke? Wydaje mi się, że gdzieś sie trójkąty pomarnowały Edytowane 13 Sierpień 2010 przez Ardeni
szczuro Napisano 15 Sierpień 2010 Autor Napisano 15 Sierpień 2010 z chęcią przyjmę krytykę bo już nie moge się patrzeć na ten model :P
F/X Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 Jest ok. Wrzuc w jakas prezentacje ladna i bedzie dobrze
szczuro Napisano 15 Sierpień 2010 Autor Napisano 15 Sierpień 2010 dobra, jakieś hinty co do prezentacji ?
Bruneq Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 no qrde, ciebie tez musze pouczac?! do 1go postu chorera!a wyszlo bardzo fajnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się